НБА

Голдън Стейт не даде никакъв шанс на Кливланд във втория мач (видео)

04 юни 2018 | 05:37 - Обновена
Голдън Стейт не даде никакъв шанс на Кливланд във втория мач (видео)
Шампионът Голдън Стейт Уориърс направи нова крачка към защитата на титлата си в НБА. Тази нощ “Войните” спечелиха и втория мач от финала срещу Кливланд Кавалиърс със 122:103 (32:28, 27:18, 31:34, 32:21) и поведоха с 2:0 в серията. Домакините в “Оракъл Арина” взеха инициативата още от първата точка в мача и не дадоха никакъв шанс на съперника да стигне до успеха.

Голдън Стейт водеше в резултата абсолютно през цялото време, като  Кливланд единствено в началото успяваше да държи разликата в рамките на 4-5 точки и нито за секунда не успя да поведе в резултата. Домакините пък постепенно увеличаваха преднината си и това увеличаваше и самочувствието в играта им. Кавс успяха да спечелят единствено третата четвърт с 34:31, но това бе крайно недостатъчно.

ЛеБрон Джеймс този път изглеждаше изнервен и не успя да поведе отбора си, макар да се отчете с дабъл-дабъл от 29 точки, 13 асистенции и 9 борби. Към края обаче той видимо се умори и започна да пропуска сравнително лесни стрелби. Кевин Лав опита да го подкрепи със своите 22 точки и 10 борби. С още 15 точки завърши Джордж Хил.
От другата страна Стеф Къри наниза рекордните за финалите 9 тройки, някои от които от направо невъзможни стрелби. Той завърши мача с 33 точки, 8 асистенции и 7 борби, като бе най-резултатният играч в мача.
Кевин Дюрант също направи доста силен двубой с 26 точки и 9 борби. Клей Томпсън, който бе под въпрос преди срещата, изигра 33 минути и завърши с 20 точки.

Следващият сблъсък между двата тима е на 7 юни в “Куикън Лоунс Арина” в Кливланд, като Кавалиърс са притиснати до стената да търсят почти задължителен успех, който да ги върне в битката за титлата. Уориърс пък ще опитат да нокаутират съпирника с трети пореден успех, с който почти ще си гарантират крайната победа във финалната серия.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 17057

Добави коментар ›› Коментари (38)

РМБ
(Гост)
38
отговор
05 юни 2018 | 14:20

"Селтикс са готови да разменят Джейлън Браун и 27 пик от първи рунд, срещу 5 пик на Далас Маверикс, с който да драфтнат Мо Бамба". Не знам до колко е истина, но споделям. Рейтинг: 0 0

05 юни 2018 | 08:50

Имало било "специалисти",които били казали,че съдиите не бутат Уориърс...И кои са тези "специалисти" ? Скип Бейлис или кречеталото Стивън Ей Смит,дето са най-отявлените хейтъри на ЛеБрон...Да му е*а майката,трябва да си или за черни очила или да не си се събличал по физическо или омразата ти към най-комплексният играч в историята,да е по-голяма от това да се опиташ да видиш истината...По-голяма тесла от тази в последната четвърт,когато в три поредни ситуации ощетен бе именно ЛеБрон Джеймс никога не съм виждал.Дори и във вторият мач имаше подобни "странни" отсъждания,при които ЛеБрон получи техническо.Говоря за третата четвърт,когато три минути преди краят свириха изключително смешно нарушение на ЛеБрон,а срещата бе завързана все още.Разбира се,че когато падаш с двадесет точки,няма как да виниш съдиите,това е ясно...Само че,когато противниковият отбор е получил солидна помощ от съдии...и ДжейАр Смит известен още и като ДжейАр Мисс,няма как да се вдигнеш.Самочувствието ти вече е смазано.Не случайно преди няколко дни в оувъртайма Уориърс ги отнесоха.Просто везните се обърнаха мълниеносно... Рейтинг: 7 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Никола
(Гост)
36
отговор
05 юни 2018 | 00:42

Стига глупости бе. Казах вече, че съдийството не повлия на крайния резултат, както се случи в Гейм 1. Тука сега някакви профани се опитват да донесат вода от 10 кладенеца, за да пропагандират тезата, че видиш ли, ощетиха ГСУ и съдиите изравниха нещата в кавички в серията, хахахахах. Седнали да ми говорят за крачките на Леброн. Ами виж крачките на Грийн също така. Виж крачките на Грийн при 3-ката му във втората четвърт в Гейм 1. Що никой не спомена как Къри и още един негов съотборник, забравих кой беше, събориха Джеймс след пас през цялото игрище на Лав ? Брутален, умишлен, целенасочен фаул на Къри, Леброн избесня, защото не го свириха, а това беше момент, в който Лав се събуди с добри стрелби и Кавс застигнаха ГСУ. Що не коментирате това бе ? Клей се набива на Корвър, веднага застава на линията. Магий се набива на Леброн, няма нищо. Стига вече бе, всички гледаме един и същ мач, моля ви се... Рейтинг: 3 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

30
(Гост)
35
отговор
04 юни 2018 | 22:11

Нямам претенции за разбирач. Но изгледах много внимателно мача. Излиза,че всички американски коментатори и анализатори не разбират от баскетбол. Защото коментираха неотсъдени фалове срещу Клей, Джавел и Дюрант+ крачките на Леброн към коша срещу Дреймон Грийн, това ако мога да смятам прави четири спорни положения в ощърп на Уориърс. Рейтинг: 8 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

MJ23
(Гост)
04 юни 2018 | 23:48

бате, как можа в една дума с 5 букви да сгрешиш 2 ? :- :- Рейтинг: 14 0

Никола
(Гост)
34
отговор
04 юни 2018 | 21:56

Кажете нещо за Лейкърс и Сакраменто, 2002 година, Гейм 6.... Рейтинг: 0 0

Перо
(Гост)
33
отговор
04 юни 2018 | 20:16

След като Кавс имат наказателни за победата, и възможност за последна стрелба, и след като не ги реализират, играят продължения, толкова реване за 1 ситуация преди това е излишно. Имало е и други спорни ситуации. След мача има някои доволни и някои недоволни. Изразил съм се така, както съм се изразил. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 20:28

Да де,ама при положение,че гледаш само клипчета в ютюб няма как да си 100% убеден.Поразрови се...Има даже цели компилации.Минало-заминало,Уориърс така или иначе са шампиони отново.Между другото,ти не беше ли едновремешният суперфен на Антич ? Рейтинг: 0 3

Перо
(Гост)
04 юни 2018 | 20:32

Не. Фен съм на ЦСКА и отбора от моето село. В баскета на Ману и на сърбите най-вече. Рейтинг: 1 0

LeFakeGOAT
(Гост)
32
отговор
04 юни 2018 | 20:02

Честито на всички фенове на Ле3-6! Снощи техният любимец постави нов рекорд - задмина Елджин Бейлър по брой загубени финални срещи - 29 - и вече е на 2-ро място. Хвала! Рейтинг: 10 3

LeFakeGOAT
(Гост)
04 юни 2018 | 20:06

Впрочем статистиците отбелязват, че Ле3-6 е попаднал и в друга "престижна" класация - след този сезон е и в топ5 по търноувъри - 4,3 средно на мач. Честито! Рейтинг: 4 3

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 20:11

Йеее...евала брат,ти си най-големият.Запушваш им устите на всички ш*бани критици.Тоя смотания ЛеБрон ти бърка май редовно с кукуржлянката,че ти е толкова противен.ССС или апче,който и да си...потърси помощ ! Рейтинг: 5 5

Перо
(Гост)
31
отговор
04 юни 2018 | 19:29

Феновете на Леброн считат, че той е най-великия и всички са длъжни да го харесват, а които не го харесват са "хейтъри". А какво да му харесвам - добър е, има физическо превъзходство, но това не значи нищо. Той си е противен егоцентричен тип, който играе най-вече за статистика, за да е най-великия и се налага за което трябва и за което не трябва на всички. Другото дразнещо нещо е постоянното му фаворизиране от всякакви медии, включително тукашната. Леброн победи, Леброн загуби въпреки извънземната си игра и пр. заглавия. Феновете си гледат през криви очила. Не съм гледал целите мачове, само части и т.нар хайлайти, които по правило са сглобени доста тъпо, но не съм никак убеден, че се подкрепя ГСУ от съдиите . Рядко 1 ситуация е решаваща за мача. Индиана беше яко посечена, но няма фенове тук. Самата идея, че трябва да има коренно различен критерий в р. сезон и плейофите е абсурдна. Доскоро са свирели всяко докосване или пък като нападателя преруши защитника +1, а сега пък иначе. Странно е. Създава се впечатление, че спортната интрига не е най-важното, а звездите и шоуто. Рейтинг: 11 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 19:49

Не съм Рейтинг: 0 3

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 19:54

Не съм гледал,но знам че съдиите не подпират Уориърс... Без коментар ! Рейтинг: 5 7

Jehovah's Witness
(Гост)
04 юни 2018 | 23:28

"Който контролира медиите, контролира ума" - Джим Морисън. Рейтинг: 2 0

Кокалчето
(Гост)
30
отговор
04 юни 2018 | 15:11

Абе балъци какво сте се разревали с тия съдии. На кралицата редовно не му свирят крачки ама никой нищо не споменава. Като кавс ги обърнаха от 3:1 тогава какво стана? Съдиите рязко спряха да свирят за ГСУ или какво? Баси жалкарите сте Рейтинг: 17 4

хахахахха
(Гост)
04 юни 2018 | 16:53

ти смени спорта, труп Рейтинг: 2 8

Кокичето
(Гост)
04 юни 2018 | 20:46

Ти па що не одиш на макя си упичката? Рейтинг: 0 5

Никола
(Гост)
29
отговор
04 юни 2018 | 14:38

Този път съдиите не повлиаха на крайния резултат. Имаше един момент, в който бутнаха сериозно ГСУ, когато Кавс се събудиха в 3-тата част, Лав влезе в ритъм и направи тъчдаун към Леброн, който бе премазан, но съдиите скандално си замълчаха. Но този момент не мисля, че щеше да помогне на Кавс, които бяха демотивирани в този мач. Да, имаше несвирени крачки на Леброн, но имаше и такива на Грийн. Крачките да ме извинявате, но в НБА са разтегливо понятие. Но се радвам, че четейки повечето коментари сега, след този мач, много хора са осъзнали как ГСУ стигнаха до победата в ГЕЙМ 1. Защо трябваше да чакате доклада, за да изкажете това, което вашите очи и целият свят видя ? И да се натрапва в съзнанието на хората безумната постъпка на Джей Ар и чоукването на Хюстън, просто не съм съгласен. Радвам се, че доста хора са прогледнали. Рейтинг: 5 21

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Няма Име
(Гост)
28
отговор
04 юни 2018 | 14:16

За първи сезон този човек не е пропускал мач. Като фен на бостън се ядосвам, че загубихме, но съм изключително щастлив, че загубихме заслужено. Леброн беше властелина и все още е. Успех на Кливланд и търпение за феновете им. Рейтинг: 8 10

palqk takuw
(Гост)
04 юни 2018 | 17:30

Абе псевдофен на Бостън. С Какво са заслужили загубата си Бостън ? Че Бостън игра без двамата си най-добри играчи ли ? И празнещите се фенчета на Леброн почнаха да изкарват, че Бостън така били много по-силни, а Кайри и Хейиуърд едва ли не са някакви под средното ниво. Ама истината е, че Кайри в плейофи е топ 3 пг в цялата НБА. Хейуърд пък само човек, който е гледал плейофното участие на Юта срещу Клипърс знае на какво беше способен в сезона преди да се конузи. Така, че айде моля. Иначе никой не отрича величието на Леброн. Без спор най-добрият играч и нямам нищо против него. Но много ме дразнят празнещите му се фенчета дето изкарват едва ли не, че Леброн е победил някаква оптимална версия на Селтикс при положение, че са си без двамата най-добри играчи. Ама айде това по-неразбращите ще го проумеят следващия сезон. И ще почнат едни коментари ,,Хейуърд никой не знаеше, че така ще надскочи себе си'' и т.н. Рейтинг: 11 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

go_NY
(Гост)
27
отговор
04 юни 2018 | 13:13

Хоустън в сегашния си вид, Оклахома с Дурант и Уест, Спърс с ленърд, Кливланд с ЛеБрон, Кайри с Бостън, Вориърс с Кари и Тхомпсън - гледаите каква касапница шеше да е нба, какви мачове, полуфинали, финали на конференции, финъли на нба шеше да има. ама змиорката реши да иде директно в уориърс и съсипа половин десетелетие нба зашото не можеше да затоври мачовете. ега умре тази змиорка. Рейтинг: 11 18

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Аз
(Гост)
04 юни 2018 | 13:31

Много точен коментар. Този ход на Дюрант тотално промени НБА за години напред. Сега Леброн е принуден да направи ответен ход и да напусне Кливланд. Рейтинг: 3 9

factum
(Гост)
04 юни 2018 | 13:34

Тази години си пролича защо КД се махна от трипъл дабъла! Грешката на ОКС беше ,че не запазила Брадата и КД ,а заложиха на грешната карта! Рейтинг: 26 1

...
(Гост)
04 юни 2018 | 13:53

Абе КД ако беше толкова голям щеше да тропне по масата и да се наложи никой не му е виновен ама никой.Вие сравнявате все Джеймс с Джордан ама я сравнете характерите на КД и на Майкъл. Рейтинг: 4 4

Baller
(Гост)
04 юни 2018 | 14:14

Точно Леброн съсипа лигата с първото си решение. След него всички започнаха да търсят лесното. Рейтинг: 10 9

hmm
(Гост)
04 юни 2018 | 14:41

Бостън почнаха с обединяванията не Леброн ... А относно КД имаше слухове че е ходил и е говорил с треньори и фронт офиси относно Уестбрук преди да се махне ... Това че са избрали ОКС да държат на Уестбрук като основна звезда виждате до де ги докарва максимално борба в първи кръг .... Рейтинг: 14 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

hmm
(Гост)
26
отговор
04 юни 2018 | 13:10

Пичове ае стига сте ревали за тея садии .... Нали са сещате че ако не бяха те нямаше Леброн да е тука сега още от Индиана падаха ... Не ми излизайте с това че пак щял да направи 3ката ако бяха назаде с 2 точки нямаше даже да се пробва щеше да пробива за 2 или фал и по вероятно беше да загубят. 2 мач вече Кавс бият повече от линията от ГС и това е бутане за ГС така ли ? Те са домакин ии защитаващи титла ама е нормално като ги бутат другия отбор да изпълнява повече фалове така ли ? Професори ? Според вас след разглеждането на фала срещу КД предния мач са отсъдили грешно така ли ? Вие правилата знаете ли ? 2ма съдии бяха на различни мнения и за да могат да го изяснят не да гадаят трябваше да разгледат ситуацията като такава дали е бил в зоната или не иначе НЕ МОГАТ ДА ГЛЕДАТ ЗАПИСА това е единствения начин да го видят... Даже като се загледах атаката която дават фал на Клей срещу Хил е спорна защото Хил го хвана за ръката и затова го изтреля така към коша .. да Клей посегна с ръка но ако го беше задържал както го изкараха и дадаха фал за Кавс трябжаше клей да го държи и при падането или да е около него а Хил му заключи ръката с неговата и го изтреля под коша дори и да. Ситуация подобра на заслона който Хардън издърпа Бел предния мач дето оревахте за нелегален заслон. Само съм съгласен за кражбата на Леброн срещу КД и за недадения такъв пак срещу него на Лууни. Но ако трябваше да се гледа стрикнто ВСЕКИ пробив на ЛЕброн е фал в атака с тея избутвания който прави с другата си ръка ...Мача не успях да го гледам затова не мога да кажа нищо за него. Освен че преди време бях гледал под 1 статия за Къри като стрелец номер 1 в историята някъв пискаше че като подобри рекорда за 3ки в финалите щял да бъде вече най добрия ... Ами подобри го остава само за кариерата да излезне на 1во място. Рейтинг: 14 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
04 юни 2018 | 13:27

А ти правилата знаеш ли? Нямат право да преразглеждат защото двама съдии са отсъдили различно. Имат право да преразглеждат само при съмнение дали не е в забранената зона. Такова съмнение нямаше, защото той беше очевидно половин метър извън зоната. Те потъпкаха правилника и си насосаха един фал, който беше 5050. Самият факт, че изобщо поставяш под съмнение умишления фал срещу Хил след това показва че изобщо не си обективен и мнението ти не струва нищо. Рейтинг: 4 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 13:32

Преди голтейндинга имаше друго неправилно отсъждане,защото реферите си помислиха,че топката се е ударила в ЛеБрон,а това не бе така. Рейтинг: 2 3

точка
(Гост)
04 юни 2018 | 13:34

къв 50 на 50 като ТЯЛОТО му беше с движение това не е 50 на 50 а си е блокинг фал ........ Нали това казах е че единствения начин да видят какво е станало на реплей е като разгледат ситуацията като такава че ЛЕброн е бил в зоната ае вие четете ли връзка правите ли от думите който четете ... Рейтинг: 5 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

до Коза
(Гост)
04 юни 2018 | 13:35

Да имаше фал в нападение на леброн преди да се стигне до това от кога е излезнала топката. Рейтинг: 3 0

xaxaxax
(Гост)
04 юни 2018 | 13:36

хахахахахахааааааааахах хахаа хахаха ахахах Рейтинг: 0 2

kiro kirov
(Гост)
04 юни 2018 | 14:41

До . ,имат право да преразглеждат фаула казаха го вече и официални лица от лигата даже и КОМИСАРА Силвърман го потвърди след снощния мач,правилото е само от няколко години и затова не е толкова познато. А и какво значение има правилата трябва да са такива че истината да възтържествува винаги ,а истината е , че Леброн се движеше и това си е негов фаул.Щеше да е много тъпо съдиите да виждат че има фаул но да немогат да го отсъдят щото правилника непозволява,все едно а бе виждам че има дузпа но немога да я свиря щото правилника не позволява,пълен абсурд. Рейтинг: 8 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Baller
(Гост)
25
отговор
04 юни 2018 | 12:20

Ах колко е смешно да четеш коментарите на някои меко казано кухи лейки. Значи излиза че всеки кош на ГСУ е подарък от съдиите. Преди години всички ги хвалехте че игеаят красив и отборен баскетбол и понеже ви е писнало да ги гледате как побеждават сега били тройкаджии, съдийски отбор и т.н. Най добрият отбор са в момента и напълно заслужено са на върха. Фен съм на Лейкърс и на мен ми е писнало да ги гледам как мачкат всяка година, но имат страхотен треньор и добър колектив което е най важно за един отбор за да е успешен. Само се надявам Леброн да не вземе решение да отиде в ЛА защото колкото и да е добър и с чудовищни показатели му липсва доверие в съотборниците си и като цяло е мрънкач. Това го отдалечава най много от величието на Джордан, Коби и другите велики играчи Рейтинг: 27 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
фен на: Ювентус
04 юни 2018 | 12:25

Само недей да слагаш и Коби в това число...като говорим за "доверие към съотборниците си".Мамбата като знам колко често им подаваше явно им е имал голямо доверие...А караниците му с неговите съотборници са публична тайна.За справка: Шак,Джереми Лин,Дуайт Хауърд,Байнъм...А Големия Фил в книгата си го бе нарекъл "ънкоучабъл". Рейтинг: 8 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
04 юни 2018 | 12:36

Леброн може да е всякакъв, но що се отнася до "доверие в съотборниците" несъмнено е пред Джордан и Кобе, които бяха чиста проба егоисти. Леброн е плеймейкър по природа. Няма такова нещо като плеймейкър, който няма доверие в съотборниците си. Измисли си друг аргумент с който да плюеш по Леброн. Иначе съм съгласен, че ГСУ са най-добрия отбор и играят най-добрия баскетбол, но в тези плейофи съдиите вече ги спасяват два пъти и това е много грозно. Рейтинг: 8 10

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Baller
(Гост)
04 юни 2018 | 12:43

Не плюя по Леброн. Възхищам му се на уменията и това което прави. Извънземен е що се отнася до физически качества. Но мрънкане, смяна на отбори, съотборници, треньори по негово настояване не е сред най-мъжките качества. Поне по мое мнение Рейтинг: 8 0

.
(Гост)
04 юни 2018 | 13:00

Ако ти си един от най-великите баскетболисти в историята, но все те думкат на финалите защото играещ за един от най-слабите отбори в лигата, което е нормално тъй като баскетбола е ОТБОРЕН спорт, и ти ще поискаш да играеш с по-читави съотборници за да можеш да спечелиш нещо. Джордан също мрънкаше когато го думкаха в плейофите и не можеше дори да стигне до финалите, но затова не се говори, защото той не играеше в ерата на интернет и тази информация оставаше под килима. Днес има много документални филми и който иска може да се образова. Джордан също е искал помощ в края на 80-те и я е получил. Това не го прави по-малко велик и със сигурност не е причина да бъде наричан "мрънкач" или пък феновете му да бъдат квалифицирани като "кухи лейки". Рейтинг: 8 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ko3a
(Гост)
04 юни 2018 | 13:04

Още докато бе действащ баскетболист,мисля в последният му сезон гостува в някакво ТВ шоу.Водещият пусна на Брайънт едно забавно интервю с Лин,в което Йънг започва да прави фрийстайл.Физиономията на Коби пред зрителите бе...едва ли не "какви са тези малоумници,с които играя".Изключително грозно впечатление ми направи...Не отричам,че Йънг е формен идиот,но по дяволите ТЕ СА ТИ СЪОТБОРНИЦИ.А и момчетата просто се забавляваха... Рейтинг: 3 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Kobe
(Гост)
04 юни 2018 | 13:17

извинявай Коз, но покрай Лин беше хайп като сега с Лонзо и Кобе много правилно приземи китайчето, което сега ходи и обяснява как без контузията щял да е нумеро уно. Коби и Шак - трудно е с двама такива лидери. А коби е ънкоучанбъл понеже знае почти всичко от играта и си пада бая траш тоукър към всички. Но той си е такъв, той играе както едно време е играл с децата в квартала си т.е. така както трябва да се играе една игра. Гелдайте в Ютюб филма "Кобе доин уорк" за да видите как той ръководи един мач на Лейкърс су Спърс. Та така. Л Дж е съвсем друг играч. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

1947
(Гост)
24
отговор
04 юни 2018 | 12:07

трудно ще е да са на финал и др сезон. съдиите и късмета няма вечно да ги спасяват. така наречената им "династия" зависи много от това къде ще играе лебронката др сезон. смятай колко са велики гсу Рейтинг: 2 11

Adolf
(Гост)
04 юни 2018 | 13:54

Другата година НЕТС мачкат! Везенков го пускат и взима МВП на Финалите срещу Лонзо и компания! Рейтинг: 4 5


							
						

НБА

Просто едно хлапе от Акрън 31 юли 2018
“Аз съм просто едно хлапе от Акрън. Дори не би трябвало да съм тук. Би трябвало да съм просто статистика”. Думи на трикратния шампион и четирикратен “Най-полезен играч” на редовния сезон в НБА ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?