››   Анкета

Колко титли ще спечели до края на годината Григор Димитров?

›› Булевард

Роналдо показа и певчески умения в Ювентус (видео)

Новото попълнение на Ювентус Кристиано Роналдо бе принуден да покаже своите певчески умения. Това се случи на своеобразната церемония по посвещаване на новите играчи в тима. Подобна традиция има в много отбори от ...

Виж още
Авто Мания

Honda CRF450L е готов за атака

29 май 2018 | 13:51 - Обновена
Honda CRF450L е готов за атака

От няколко години Honda е предприела офанзива за обновяване на цялата си офроуд гама. Всяка година излиза по нещо ново и се доразвиват съществуващите модели. За 2019 очакваме приятни изненади: два нови модела и три обновени. Флагманът е новият CRF450L, който е взел най-доброто от кросовия CRF450R и кроскънтри модела CRF450RX.

Новият модел CRF450L е разработен като мотоциклет за двойна употреба – перфектната комбинация от чистокръвен кросов мотоциклет, с възможност както за сериозен офроуд, така и за движение в натоварения градски трафик. Машината е със здраво и леко шаси, с отлично сцепление и мощен двигател, осигуряващ необходимия въртящ момент в целия работен диапазон. Макар и да предлага максимално удоволствие на любителите на офроуд изпълненията, CRF450L е напълно готов и за улицата и пътя, отговаря на всички изисквания за  съвременно пътно-транспортно средство: омулгация за движение по пътищата, с мигачи и увеличен обем на резервоара, и изцяло LED светлини. Всички елементи и части са с високо качество и надеждност, а първото голямо сервизно обслужване е планирано на 32 000 км.

CRF450L покрива всички изискванията на EURO 4, отговаря на екологичните стандарти, и може да се движи навсякъде. Моторът е по-тих от CRF450R заради преработените шаси и двигател, както и от новата му изпускателна система. Подаването на гориво и запалването са управлявани от кислороден (02) ламбда сензор; степента на сгъстяване е намалена, а масата на коляновия вал – увеличена, с което инерцията му се увеличава до 13% за по-добра управляемост. Предавателната кутия е 6-степенна, а не 5-степенна, за да бъде увеличена неговата автономност. Съединителят има 7 фрикционни диска с 2 мм пластина. Капаците отляво и отдясно на двигателя са направени така, че да изолират шума му.

Двигателят е с работен обем от 449 куб. см. Конструкцията не е променена, но има доста иновации. Времето на отваряне и затваряне на клапаните е ревизирано, за да се постигне по-плавно разпределение на мощността и въртящия момент в по-широк работен диапазон. Диаметърът и ходът на буталото са същите като при CRF450R – 96 мм x 62,1 мм, но буталото използва 3 сегмента вместо 2, което осигурява и по-голяма издръжливост. Съотношението на сгъстяване е 12,0: 1 (сравнено с 13,5:1). Преработената въздушна кутия захранва PGM-FI, управляван от ламбда сензор в единичния ауспух. Системата за впръскване на въздуха (AI) и катализаторът пречистват отработените газове. Цилиндровата глава Unicam е с четири клапана. Максималната мощност е 18,4 кВт с въртящ момент от 32 Нм. Надеждността на двигателя е голяма, и интервалите на обслужването му са увеличени над 32 000 км. Масленият и въздушният филтър обаче се сменят на всеки 1000 км.


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 286

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Stinger: Най-бързата и мощна Kia 08 януари 2018
Когато през 2011 година Kia показаха своя GT Concept на изложението във Франкфурт, всички си помислиха: "Това ще се произвежда, ама някой друг път". Дизайнът бе на Питър Шрайер и Грегъри Гийом. Първият е човекът,  ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?