›› Булевард

"Сън" изрови пикантни снимки на порноактрисата Наталия Немчинова

Английският таблоид “Сън” изрови доста пикантни снимки на Наталия Немчинова. 28-годишната блондинка открадна сърцето на феновене по целия свят, след като нейни снимки от трибуните на стадион ...

Виж още
НБА

Бостън на победа от финала

24 май 2018 | 08:24 - Обновена
Бостън се наложи над гостуващия вицешампион Кливланд с 96:83 и поведе с 3:2 победи във финалната серия в Източната конференция на Националната баскетболна асоциация. Новобранецът Джейсън Тейтъм се отличи с 24 точки и 7 борби, Джейлън Браун добави 17 точки, а Ал Хорфорд допринесе с 15 точки и 12 борби за успеха. ЛеБрон Джеймс завърши с 26 точки, 10 борби и 5 асистенции за гостите, а Кевин Лав се отчете с 14 точки и 7 борби, но това не беше достатъчно.

Бостън, който пое контрола върху мача още от първите минути и в началото на втората четвърт вече водеше с 36:19, записа десета победа в десет домакинства в плейофите. Статистиката сочи, че отборът, спечелил петия мач в плейофна серия на НБА, с който повежда с 3:2, продължава напред в 83 процента от случаите (167 от 201). Бостън се стреми към първи финал в лигата от 2010 година, когато загуби титлата в седем мача от Лос Анджелис Лейкърс. Кливланд пък игра за трофея в предишните три сезона, а ЛеБрон Джеймс има седем поредни финала, първите четири от които с Маями.

Първенство на Националната баскетболна лига на САЩ и Канада (НБА), пети мач от финалния плейоф в Източната конференция (играе се до четири победи):

Бостън - Кливланд - 96:83
* Бостън води с 3:2 победи в серията.

Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 5451

Добави коментар ›› Коментари (33)

Вашето име
(Гост)
33
отговор
24 май 2018 | 21:41

да наистина опитайте се да пишете малко по-малко простотии. И да не пишете с чуждите никове, това наистина е жалко. И стига вече с тая "мъжка" любов. Моля! Честит празник! Рейтинг: 6 0

SSS
(Гост)
32
отговор
24 май 2018 | 20:41

Леброн е най-слабия играч в историята на НБА.И аз съм по-добър от него даже.А Смит,Корвър,Тристан и Грийн са бъдещи хоу ъф феймъри.Къри и Дюрант са работили,като параджии и от немай къде са станали баскетболисти. Рейтинг: 3 16

kyrie#11
(Гост)
31
отговор
24 май 2018 | 17:40

Еееее,писна ми от този леброн,спрете се малко,бил егоист,системи нз какво си,стига вече,заболя ме главата направо. Рейтинг: 4 2

SSSR
(Гост)
30
отговор
24 май 2018 | 17:21

Не се молете на хоустън пичове и пички, защото много ме нервите така. Молете се на вориърс, които са мега симпатяги, нищо че дюрант копира леброн с 10 пъти по гнусен ход. Иначе и аз леко като козата уж съм фен на Спърс, па не съм казал и 2% от глупостите си за тях. Ама то си има обяснение за това - коментирах ги и им се кефих когато спърс бяха най голяма конкуренция на хийт, а сега вече обърнах палачинката и съм за вориърс и за селтикс. А не ми обръщайте внимание за Джей Ар Смит, който стреля по 5% от тройката и редовно прави по 0 точки, всичко е за да поплюя по Леброн, който както неведнъж съм казвал, има мега добрите съотборници. Джей Ар смит колко пъти да ви казвам, че е по-добър от Клей Томпсън, колко? От години го разправям, не се научихте. Тристан Томпсън е не 2, а поне 3 класи над Дреймонд. Стеф и Калдерон са като братя близнаци, за мен Хосе дори на тази възраст спокойно може да му се добър мачъп на Къри, ако ЛеБрон не му спираше толкова брутално развитието. А Хил е толкова добър, особено в защита, че щеше да държи Дюрант под 15 точкkи средно на мач, само ако го нямаше този лош ЛеБрон да му развали играта. Две неща ще ви кажа, последно предупреждение е - в никакъв случай не викайте за Хюстън, защото веднага ще ви разконспирирам като фенки на Леброн, това първо и второ, когато Леброн играе с някой, винаги го гледайте от гледната точкkа на суперфаворит, със суперсъотборници. Така като падне знаете кой да вините, а ако бие - "нормално да бие, с този тийм". Айде много поздрави, ще се видим утре ако Рокетс бие, само да не се радвате прекалено много, ей, фенки на Леброн, че е дразнещо да се вика против вориърс. Пичовете толкова симпатичнnи със 73-9 да прибавят дюрант, който почти ги е елиминирал, ама почти, само заради чоука си в гейм 6. Да обобщим, логиката е безукорна - нямате право да викате срещу вориърс, защото това е викане за Леброн. Ако сте фенове на другия отбор, забравете. Ще сте за Голдън стейт, защото иначе сте скрити фенки и аз ви надушвам. Също нямате право да хвалите отборите срещу Леброн, това само аз мога да го правя и то по определен начин - тези са бездарни, само супер ръководството на Стивънс ги държи в играта, онези са млади и неопитни, другите са чоукъри и като цяло нямат класа и рухват срещу леброн психически. Аз съм единствения който изследва социокултурно отборите, от психологическ агледна точка, дори и от медицинска - най-запознат съм и с пробите за допинг. Все още не съм го включил в арсенала си това последното, но да знаете, ако Леброн обърне, не, защо ако бе, КАТО обърне, тъй като продължава да е в топ фаворит, със супер отборници, а бостън са псоредствени, ще извадя и този кос. Рейтинг: 5 10

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

lll
(Гост)
24 май 2018 | 17:33

Не си прав според ССС отборната игра прави Уориърс звезди. Иначе индивидуален талант нямат никакъв. Къри са го взели от едно заведение в Окланд, където пържел кюфтета. Но благодарение на отборната игра сега е сред най-големите звезди. Всички играчи на Уориърс са пълни балъци, но понеже играят отборно и това ги прави толкова силни ! И понеже Дюрант има право да избира да побеждава и за това реши да се присъедини към отбор газещ всичко. Реално даже и Дюрант не е нещо особено. Беше добър играч в ОКС, но като дойде в Уориърс и отборната игра го направи шампион. Рейтинг: 11 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Кокалчето
(Гост)
24 май 2018 | 18:22

Кое му е долното на хода на Дюрант? Не можаха да станат шампиони с брадата и уестбрук. Какво да прави в ОКС? В момента е най добрия играчн на ГСУ. Рейтинг: 4 6

lll
(Гост)
24 май 2018 | 18:59

Кокалчето разбирам, че преди малко си видял в уикито за онзи ростър на ОКС, ама обаче не стоят така нещата. Тогава брадата мислиш ли, че беше на това ниво, на което е сега ? Тогава беше хлапе. Малко повечко годинки опит като ти се натрупат ще може да се водят диалози и с теб. Айде сега пускай хайлаитите на ГСУ и се радвай с мама. Рейтинг: 3 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Jehovah's Witness
(Гост)
24 май 2018 | 20:18

Работата е там, че когато вашият ЛеБрон Джеймс вкара 40 точки и добави 13 асистенции, той мъкне пасмината на гърба си. Когато загуби и вкара 25 точки, пасмината не е виновна. ЛеБрон Джеймс е политик. Той е либерал. Изградил е името си сред обществото .. най-вече в Охайо, но не само. ЛеБрон Джеймс не случайно беше наречен от себе си - "Краля". Не случайно всяка седмица в медиите казва "аз съм лидера", "нека напрежението падне върху мен". ЛеБрон Джеймс умее да си играе с невежото общество, което не умее да използва главите си. Работата на един либерал, особено ако той е черен, е да бъде жертва. Бащата, мъжЪТ, дарителя общо взето - Перфектния човек и атлет. ЛеБрон Джеймс знае как да държи резюмето си под контрол. Знае как да пази името си. Знае как да гради името си. Знае как да се представи като добрият, черен мъченик, който стои зад бедните. Преди няколко месеца работодателите на ЛеБрон Джеймс отказаха интервю със Стивън Ей. Смит, защото въпросния Стивън Ей. Смит е вероятно единствения, който публично излиза и ти крещи в екрана фактите, които изброих по-горе. Мъченикът, добрякът и т.н. Стивън Ей. е един от малцината истински и откровени анализатори отвъд океана, които не искат да служат на .. Краля. Ник Райт, Колин Коухърд, Шенън Шарп и т.н. всички тези хора градят умело имиджа на БАСКЕТБОЛИСТА ЛеБрон Джеймс. Докато пък "Краля" си гради имиджа на ЧОВЕКА ЛеБрон Джеймс. Няма да се учудя един ден да го видим да се кандидатира за Президент на САЩ. Нищо чудно. С такива темпове си гради името на мъченик, че е едва ли не мъжкият вариант на Мария Тереза, че скоро хората, дори черните живеещи в Америка, ще започнат да се питат: "През какво толкова премина Мохамед Али"... Ще поживеем, ще видим. Рейтинг: 13 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Ba
(Гост)
29
отговор
24 май 2018 | 17:16

Жалко! НБА секцията беше единствената с умерени и разумни коментари, но го няколко типажа я развалиха. Жалко... Как да е, браво на Селтикс, дори и да загубят серията, направиха невероятен плейоф досега, а пък Тейтъм е на път да стане най-резултатния новобранец в плейофната история, като е само на 40 точки. Рейтинг: 11 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Нурса
(Гост)
24 май 2018 | 17:29

Наистина Бостън заслужават само уважение, каквото и да стане. Спечелиха ми симпатиите отвсякъде, въпреки, че не са ми любимият франчайз. Представяш ли си ако отстранят Кавс тия младоци каква ще им е нагласата за финала? Според мен имат шанс дори за пръстени. Някой по-долу беше коментирал, че на тази фаза отборите са доста равностойни и нищо не се знае, а и аз не веднъж съм споделял тук, че много често на това ниво факторите,които решават нещата са чисто психологически и точно в това ще е силата на Селтикс ако отстранят Кавс, та на тия млади момчета ще им поникнат криле на финала все тая срещу кого ще се изправят. Атмосферата в ТД Гардън също им помага , защото са необременени, едва ли са очаквали да стигнат толкова далече.Нека видим , супер интересни серии са и двете. Рейтинг: 6 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ahahahahaha
(Гост)
28
отговор
24 май 2018 | 16:36

Баси смешниците сте. Кавс като елиминираха Индиана и после подпукаха Торонто, даже им давахте шанс срещу финалиста от запад. Сега понеже са 3-2 срещу Бостън и вече това било най-слабият финал в историята на НБА. И кое му е слабото ? Че Кливланд не могат да бият 4-1 ли ? Щото съм сигурен, че ако Селтикс нещо не им беше тръгнала играта и серията беше завършила 4-1 тук почти всеки щеше да пее как Кайри не трябвал на Кливланд и как са дори по-силни без него. Обаче понеже Селтикс водят това е най-слабата серия. Рейтинг: 9 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ratm18
(Гост)
27
отговор
24 май 2018 | 16:08

Всичко е много елементарно. За да бият Кливлънт трябва само Джей Ар Смит да вкара 2 коша. Проблемът е, че рядко се случва. Рейтинг: 5 5

xaxaxaxa
(Гост)
25 май 2018 | 09:22

Ем ДЖ Р му трябват мин двама човека пред него и да фърля със затворени очи, тогава винаги вкарва. Оупън шот - прекалено лесно за О Джи като Смит : Рейтинг: 0 0

Фен
(Гост)
26
отговор
24 май 2018 | 15:49

Много разбиращи от баскет и то зад океана . Четох че хюстън ще паднат бързо бързо как загубили среща с 40 точки и било позор. Господа нач със мач никога неси приличат отборите са толков равностойни че всеки може да победи всеки едни играят по слабо един мач в другият мач играят силно някои отбори ако не тръгне мача си дават умишлено почивка сериите са доста дълги Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

lll
(Гост)
25
отговор
24 май 2018 | 14:49

ССС напълно НЕ съм съгласен с теб. Ти изреди половината пейка на Кавс едва ли не, че в нападение е по-способна от стартерите на Селтикс. Някакви миячи на съдове са по-добри в нападение от Тейтъм и Браун ??? Ти не виждаш ли, че Тейтъм вече стрелба след дрибъл и кросоувъри я вкарва през човек ? Или, че и двамата с Браун могат когато са по-агресивни да минат през цялата им защита ? Цяла Америка говори как Кавс имат най-добрият играч, но като ростъри Селтикс са по-добрият отбор. Айде стига от тоя хейт по Леброн си се опитвал да изкараш Селтикс едва ли не някакви пълни слабаци като индивидуални имена, но просто понеже играели отборно успяват да бият Кавс. Знаеш ли примерно с миналогодишния им ростър кога щеше да бъде такава серията ? Вече Кавс щяха да са я взели. Просто приеми, че осен страхотна отборна игра Селтикс имат и страхотни играчи. Даже коментаторите на ЕСПН повтаряха, че Джейсън Тейтъм е още от сега звезда, майар и на такава възраст. А ти наясно ли си, че Тейтъм е в момента номер 4 при рууки реализаторите в плейофи в цялата история на НБА, да в цялата ! И ще дръпне още някое място вероятно. Айде стига си се опитвал да изкараш, че в Кливланд и пейкаджийте са по-добри от всички в Селтикс само за да умаловажиш Леброн. Рейтинг: 9 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
24 май 2018 | 16:38

Виж кво, анонимнико... от мене лоша дума за Селтикс или че са слабаци едва ли не, няма да излезе. Тейтъм? ... не знам дали има човек тука, който да го е хвалил повече, както и цялата игра на Бостън. Че са по слаби индивидуално в нападение - ФАКТ... факт е от чисто баскетболна гледна точка, от спортнотехноческа гледна точка, каквато вие "нехейтърите" не притежавате. Този бил казал, онзи бил казал, другия бил пръднал - нищо конкретно и доказуемо, но се вади като аргумент. Толкова сте обидени и наплашени фенките на джеймс, че вече във всяко нещо, което се каже, намирате омаловажаване на Леброн. Темата е примерно ядрена физика - еей, няма да омашоважаваш Леброн ... темата е външна политика на Саудитска Арабия ... еей, хейтър, що не споменаваш Леброн и го омаловажаваш ... това знаеш ли как му се вика - комплекс. Айде бягай да се молиш довечера за Хюстън. Рейтинг: 4 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

lll
(Гост)
24 май 2018 | 17:25

Значи ок ти твърдиш, че примерно Тристан Томпсън е по-качествен играч в нападение от един от най-добрите изо скоръри от колежа и напълно доказал се и в НБА Джейсън Тейтъм. Нямам коментар. Истината е, че освен Леброн и с леки уговорки Кевин Лав Кавс твърдо ростърът им е в пъти по-слаб от този на Селтикс и в нападение и в защита. Мисли малко с тази тиква, че Корвър за да си изстреля тройката трябва да го оставят в позиция, което също е отборна игра. Корвър може ли да вземе борба и да поведе топката, да ти мине цялата защита и да вкара ? Мисли малко. Точно тези псевдо ,,звезди'' като Корвър, Леброн ги прави такива, а в Атланта отборната игра. Тейтъм и Браун са си таланти и без отборна игра. В Кавс са дърводелци и просто величието на Леброн ги прави такива като теб та мислят, че Корвър и Джеф Грийн са някакви феномени... Рейтинг: 1 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
24 май 2018 | 19:38

Леле леле ... сравняваме Тристан с Тейтъм. Мисля, че приключих разговора с теб. Прекалено висока топка си за моето ограничено мислене. Бъди здрав. Рейтинг: 1 4

lll
(Гост)
24 май 2018 | 21:22

Тъпан ти ги правиш тези сравнения, не аз. Ти си невменяем според мен. Влез сега с няколко ника да си отговаряш сам. Рейтинг: 3 1

базил фолти
(Гост)
24
отговор
24 май 2018 | 13:53

Удар за чикиджийте, в Сан Антонио Спърс са отрязали мажоретките. Рейтинг: 6 1

t
(Гост)
24 май 2018 | 14:36

Нямам търпение да чуя какво ще каже Сър Чарлз по въпроса. Сигурно нещо свързано с регионалното изчезване на хубавите жени и невъзможността за внос отвън. Рейтинг: 6 0

?
(Гост)
23
отговор
24 май 2018 | 13:51

ССС все лае,че козела пишел от различни имена,а постовете му с апче са си направо еднакви. Рейтинг: 3 4

лол
(Гост)
24 май 2018 | 14:02

Всеки го знае това Рейтинг: 2 3

Дано!
(Гост)
22
отговор
24 май 2018 | 13:50

Бостън - Хюстън е мечтаният финал Рейтинг: 13 5

V
(Гост)
21
отговор
24 май 2018 | 13:26

Не знам Джей Ар Смит какъв шуутинг гард се води. Като му погледнеш процентите в стрелбата са отчайващи Рейтинг: 9 1

Митко23
(Гост)
20
отговор
24 май 2018 | 13:23

Хил изобщо не е за стартер за вицешампион. Джей Ар е абсолютен трагикомик. Тристан е адски непостоянен. Но все пак искам да изкажа огромния си респект към тия две лапета - Тейтъм и Браун. Тия симпатяги са играчи, които в момента играят на ниво Кемп-Пейтън. Просто искам да сме живи и здрави и да ги видя, след още 3-4 годинки, дали ще могат да достигнат ниво Джордан-Пипън. Малко е богохулно сравнението, но следя НБА от около 25 години и отдавна не съм виждал толкова потенциал в две хлапета. Не съм фен на Селтикс, но и не можеш да останеш равнодушен при появата на двама такива играчи. Класата им е изписана на лицата и в цялостното им поведение на игрището. Шапки долу в днешната комерсиализация и алчност в спорта пред такива играчи. Рейтинг: 17 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Вълка
(Гост)
19
отговор
24 май 2018 | 13:02

Имаме типичния батъл между соло разчитащ отбор, и истински отбор. Баскетбола е отборен спорт. По-добрият тренъор почти винаги побеждава. Много хъс има в момчетата на Бостън. Енергия, свежест и общо желание да победят. В Кливланд липсва това нещо. Да видим как ще се развие докрая серията. Супер интересни плейофи! Рейтинг: 13 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Неугасващият спомен за Амадеус 07 юни 2018
Началото на юни е изпълнено с интрига за баскетболните фенове, без значение от годината. Винаги се играят финали на НБА, по-интересните европейски клубни първенства също са във финалната си фаза, Евролигата вече има нов ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?