›› Булевард

Волейболист мина под венчилото (снимки)

На пищна церемония в Пловдив, волейболистът на Хебър (Пазарджик) Асен Дапев скъса с ергенлъка. Либерото се врече във вечна вярност на дългогодишната си приятелка - Евгения Велчева.  Стилната сватба не мина и без ...

Виж още
Авто Мания

Kia лансира нов дизелов "мек" хибрид с 48V система през 2018

16 май 2018 | 11:43 - Обновена
Kia лансира нов дизелов "мек" хибрид с 48V система през 2018

През втората половина на 2018 година Kia ще представи първия си дизелов "мек" хибрид с 48V електрическа система. Новото задвижване EcoDynamics+ ще редуцира нивото на вредни емисии CO, като подпомага ускорението с електрическа мощност, осигурена от 48V батерия и стартер-генератор.

Следвайки стратегията на Kia да създава иновативни и достъпни за широк кръг от потребители автомобили, технологията EcoDynamics+ тип "мек хибрид" предлага несравнимо предимство при съотношението между разходи и ефективност в сравнение с възможностите на "пълните" хибриди. Компактната форма на компонентите означава, че технологията може да бъде интегрирана във вече съществуващи конструкции на автомобили и задвижващи агрегати без да бъде оказано негативно влияние върху практичността на превозните средства.

48V система тип "мек" хибрид е първата нова технология, която ще бъде лансирана като част от стратегията на Kia за електрификация на моделната гама до 2025 година. С представянето на 48V задвижване Kia ще стане първият производител, който ще предложи на клиентите си класически хибрид, plug-in хибрид, 100% електромобил и 48V задвижваща технология. Kia планира да лансира 16 модела с високотехнологично задвижване до 2025-а, между които 5 нови хибрида, 5 plug-in хибрида, 5 електромобила и нов модел с горивна клетка (от 2020 г.).

Задвижващата система EcoDynamics+ тип "мек" хибрид ще позволи на Kia да предложи на клиентите си по-екологични дизелови модели. Въвеждането на технологията за дизелов "мек" хибрид е част от международната политика на компанията за подобряване на горивната ефективност и намаляване на вредните емисии в цялата моделна гама.

Дизеловата технология "мек" хибрид включва компактна 0.46kWh 48V литиево-йонна батерия и стартер-генератор (Mild-Hybrid Starter-Generator – MHSG). Чрез електронен контрол на MHSG и инвертора системата превключва между двата режима – "мотор" и "генератор", напълно неусетно за водача. Свързаният посредством ремък с коляновия вал стартер-генератор при ускорение произвежда до 10 kW електрическа мощност като по този начин намалява натоварването на дизеловия двигателя в режим "мотор" и редуцира нивото на вредни емисии. В режим "генератор" системата съхранява кинетична енергия от автомобила при отнемане на газта на включена предавка и натискане на спирачките, и използва енергията за презареждане на батериите.

Задвижващата система е проектирана, за да осигурява по-висока ефективност на двигателя с вътрешно горене, като използва електрическа енергия, предавана и рекуперирана незабележимо за водача.

Системата е управлявана от високотехнологичен Electronic Control Unit (ECU), който изчислява най-ефективния начин за използване на наличната енергия и извършва автоматично пренастройване спрямо останалия в батериите заряд.

Енергията от батериите може да бъде използвана и за новата функция Moving Stop & Start. Ако в батерията има достатъчно енергия, двигателят с вътрешно горене се изключва автоматично при намаляване на скоростта или при спиране. След това MHSG може напълно незабележимо да рестартира двигателя с вътрешно горене във всяка ситуация – необходимо е единствено водачът да натисне газта.

В зависимост от автомобила, 48V батерия ще бъде монтирана под багажника, за да окаже минимално влияние върху неговата практичност и вместимост. А тъй като MHSG бива интегриран в двигателя, свързан с него чрез ремък за коляновия вал, почти няма нужда от промени в моторния отсек. Адаптацията на MHSG означава, че размерите на конвенционалния стартер могат да бъдат намалени и той да бъде използван основно за студени стартове при ниски температури. Зарядът на 48V батерия в повечето случаи помага за стартиране на двигателя.

Дизеловата задвижваща система за "мек" хибрид EcoDynamics+ е съвместима както с ръчни, така и с автоматични скоростни кутии, и e подходяща за предно, задно и 4х4-задвижване. EcoDynamics+ ще бъде адаптирана и за бензинови двигатели.


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 470

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Stinger: Най-бързата и мощна Kia 08 януари 2018
Когато през 2011 година Kia показаха своя GT Concept на изложението във Франкфурт, всички си помислиха: "Това ще се произвежда, ама някой друг път". Дизайнът бе на Питър Шрайер и Грегъри Гийом. Първият е човекът,  ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал