›› Анкета

Кой ще спечели наградата за "Най-полезен играч" на сезона в НБА?

›› Булевард

CR7 повтори ритуал от преди година

След като прибави още една купа от Шампионската лига в пребогатата си витрина, Кристиано Роналдо реши веднага да смени прическата си. Независимо натоварената програма на Реал Мадрид днес, той успя да намери време да ...

Виж още
НБА

ЛеБрон отново изнесе на гърба си Кливланд в драма с Торонто

02 май 2018 | 10:15 - Обновена
ЛеБрон отново изнесе на гърба си Кливланд в драма с Торонто
Кливланд "открадна" домакинското предимство на Торонто, след като още в първия мач от полуфиналната серия в Източната конференция на Националната баскетболна асоциация се наложи като гост със 113:112 след продължение.

"Кавалерите" бяха изоставащи през всичките 48 редовни игрови минути и взеха първия си аванс в мача чак в продължението след кош на Кайл Корвър. Въпреки това Торонто имаше възможност да измъкне победата в самия край на срещата, но стрелбата на Фред ВанВлийт 3.4 секунди преди края бе неточна.

Канадският тим имаше 4 последователни възможности да реализира победен кош и в края на редовното време, след като ЛеБрон Джеймс бе изравнил за 105:105 половин минути преди края, но играчите на Дуейн Кейси се провалиха и при тези си опити.

ЛеБрон Джеймс отново бе най-добър за Кливланд с 26 точки, 13 асистернции и 11 борби - неговия 21-ви "трипъл-дабъл" в кариерата му в плейофите. Джей Ар Смит добави 20 точки за победителите, а Кайл Корвър завърши с 19.



За тима на Торонто, който водеше с 8 точки малко повече от 8 минути преди края на двубоя, най-резултатен бе ДеМар ДеРоузън с 22 точки. Центърът Йонас Валанчиунас приключи с "дабъл-дабъл" от 21 точки и 21 борби, а Кайл Лаури вкара още 18 точки.



Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 4910

Добави коментар ›› Коментари (18)

Пешо
(Гост)
18
отговор
02 май 2018 | 19:20

Смятах, че Кливланд имат 10% шанс за финал/ когато Индиана водеше/, там го избутаха, като гледам може и тук да избутат. В момента май са с над 50% шанс. Фил.76 са загадка, треньорът им не е много смел, стават зависими от стрелбата за 3. Колкото и да броите финалите на Леброн, финалът ще е преди това. Така беше и миналата година- ГСУ- Сан Антонио, но продължи 1 мач и 1/2. Рейтинг: 0 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ккк
(Гост)
17
отговор
02 май 2018 | 17:14

Някой знае ли какво се случва със Шъмпърт?? Рейтинг: 0 1

_SSS_
фен на: ---
02 май 2018 | 17:33

Ми почива си ... трейднаха го в Сакраменто Рейтинг: 9 1

запознат
(Гост)
16
отговор
02 май 2018 | 16:41

При тези обстоятелства единственият шанс Торонто да вземат серията е Леброн да се контузи по-тежко от когато и да било в досегашната му кариера и да се принуди да изпусне оставащите мачове. Но ако си играе докрая единствената въпросителна е дали ще бъде 4:0 или все пак Торонто ще се отсрамят с 1 или 2 победи. За повече нито имат психиката, нито аргументите да спрат един Леброн, който несъмнено ще играе доста по-добре в следващите мачове, стига да е здрав. Рейтинг: 4 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
02 май 2018 | 17:42

Човеко това е един мач, един мач в който Кливланд не поведоха до продължението. Торонто все още държат съдбата в собствените си ръце. Ти ми говориш за суип, от километри си личи, че си пристрастен... Рейтинг: 2 2

запознат
(Гост)
02 май 2018 | 18:03

Как изобщо можеш да кажеш, че един отбор държи нещата в ръцете си без да има читаво крило за решаване на ребуса Леброн Джеймс? Да, и аз не обичам да съдя по един мач, но мач, в който Леброн игра слабо и пак го измъкнаха?! Просто Торонто са окомплектовани по начин, по който са максимално удобни за Леброн и това си е доказано. Рейтинг: 3 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

запознат
(Гост)
15
отговор
02 май 2018 | 16:32

Я виж ти, аз лично бях писал категорично и убедено, че Торонто нямат шанс поради липсата на аргументи срещу Леброн, но честно казано мислех, че ще вземат конкретно първия мач. Обаче те не само го губят, ами това се случва след като Леброн няма ден, но пак си прави трипъл-дабъл, а съотборниците му този път му дават отличен съпорт. Със сигурност в следващите мачове Леброн ще си вдигне значително процента, а ако останалите показват същата увереност спокойно може да се повтори миналогодишното 4:0. Иначе гледам пак един куп учудени, които не могат да проумеят, че отбор без силни крила не може да спре отбора на Леброн в серия, който и да е той. Рейтинг: 7 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
02 май 2018 | 16:42

Тук съм съгласен с теб. В целия изток няма играч, който да играе реална защита на Леброн. Може би по някое време Симънс и Джейлън Браун ще могат, но не и за момента. Всичко, ограничаващо Леброн е на запад - Дюрант, Кауай и Пи Джи. Ариза от Хюстън също би могъл да го играе нещо като Игуадала, защото е доста сериозен защитник, но като цяло Леброн ще се набутва на Хардън, а брадатия ще е увиснал с 3 фала до средата на първата четвърт. Рейтинг: 8 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

запознат
(Гост)
02 май 2018 | 17:01

Ариза нищо не може да направи и никакъв отпор не може да даде на Леброн, може, ама колкото Ланс Стивънсън. Няма нужните умения точно срещу Леброн. Симънс със сигурност по-може да му е предизвикателство, както е руки си е по-добър защитник от Ариза и по-добър във всички компоненти без стрелбата от разстояние. Нещо повече - ако се стигне до финал на Изток между Филаделфия и Кливланд аз мисля, че точно Ембийд, Симънс и компания имат реални шансове да прекъснат серията от финали на Леброн, защото и той самият ще трябва да хвърли повече енергия и в двете фази, а Ембийд ще смачка под коша и Лав и Томпсън. Но реално погледнато за Филаделфия Бостън е по-неудобен съперник от Кливланд, докато за Кливланд Филаделфия е доста по-неудобен съперник от Бостън. Така че по-вероятният финал изглежда повторение на миналогодишния, вярно с някои значими промени и в двата отбора, но с не дотам различен резултат. Рейтинг: 3 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

...
(Гост)
02 май 2018 | 17:19

Вие много подценявате Томпсън и забравяте че и Детрой щеше да мачка Кливланд под коша с Дръмонд.Миналите години и Валанчунас не направи няква сеиозна доминация.Не мисля че Ембийд и компания ще могат да снажат толкова категорично Кавс под коша.Също не съм съгласен че Симънс може да спре Джеймс колкото и добре да е сложен е далеч`от грубата сила на краля + това Джеймс захапели Симънс в защита рукито ще налее гипс а от това ще страда и цялата организация на играта. Рейтинг: 2 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Даа
(Гост)
14
отговор
02 май 2018 | 15:21

Какво ще кажете за финал Кливланд и Бостън? Никои не ги слагаше в сметките, но ето че и двата отбора изненадващо поведоха в сериите. За Торонто един потребител по-долу добре е описал ситауцията и е изброил предимствата им спрямо Кливланд, а те отново загубиха. Наистина Леброн игра слабо, ама какво се хващате за тази подкрепа на другите, след като Торонто чоукнаха жестоко ? Нито приносът на Джей Ар, нито на Томпсън щеше да е достатъчен, ако Торонто отново не бяха се насрали срещу Леброн. Леброн няма кош в продължението, напротив, някакви безобразни стрелби с източване на часовника. Кливланд не спечелиха този мач, а Торонто го загубиха. За Бостън какво да кажем, освен че свали на земята Фили, които се помислиха за голяма работа. И то осакатен Бостън. Много ще им е трудно на Фили да вземат победа в залата на Бостън. Като нищо можем да станем свидетели на такъв финал, макар че продължавам да смятам, че Кливланд направиха малко чудо, което няма да се повтори. Не мисля, че Джей Ар ще вкара пак 20 точки, Корвър 19, Томпсън ще прави всеки мач дабъл-дабъл, а Леброн ще прави по 45 точки. Рейтинг: 4 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
02 май 2018 | 16:26

Не че е изключен тоя финал, ама чакай малко... само по един мач е минал и в двете серии. И това че Кливланд никой не ги смятал за фаворит наизток - Да, особено тия дето гледат бокс скора след мачовете .. може и за участник в плейофите да не са ги смятали. Рейтинг: 5 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

BIG MOUTH
(Гост)
13
отговор
02 май 2018 | 15:13

До Въпрос. Ми най-добър е. Отделен е въпросът, че не е най-великият. Нека нарисувам нещата така. Ако правиш отбор, кой играч като добавиш мислиш, че отборът ще стане най-силен ? Примерно в Шарлът ако добавиш Къри мислиш ли, че ще опукат изтока ? Не. Ако добавиш Леброн ще се почне ,,ама той има Дуайт Хауърд и Кемба Уокър''. Отделен е въпросът, че не само това е важно. Важни са и отборните ти нагласи, възможността да се подчиняваш на треньорските решения. Защото реално ако Леброн беше ,,подлежащ на трениране'' със Спърс може да направи династия. Но той просто не е ! Рейтинг: 5 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

www
(Гост)
02 май 2018 | 16:18

ако къри отиде в шарлот(без да разкарват никой от състава си) няма да играят плейофи. Макс 10то място. С Леброн може да играят финали ;) Рейтинг: 4 9

без цензура
(Гост)
02 май 2018 | 15:17

ако къри отиде в шарлот(без да разкарват никой от състава си) няма да играят плейофи. Макс 10то място. С Леброн може да играят финали ;) Рейтинг: 2 6

Въпрос
(Гост)
12
отговор
02 май 2018 | 14:21

Пичове, не търся интриги и заяждане ама гледам доста често тука се споменава че Леброн е най - добрия играч последните еди колко години. Добре де приемам, че Леброн е най - добрия и следвашият момент се замислям ок, да видим какво е постигнал...80% от последните 10 години неизменно играе с още поне две три големи имена, а в същото време само 3 титли и само една от тях дошла по категоричен начин. Който каквото иска да ми говори ама послените две както ги има, така можеше и да ги няма абе направо си беше по - вероятно да ги нямa. Тоест какво излиза .... най - добрият играч в света, играещ в най - добрите отбори на света има само три титли. Е защо го наричаме тогава най - добрия. Рейтинг: 6 13

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.
(Гост)
02 май 2018 | 14:29

Това да си най добър мисля че се приема с уменията които има в тази игра а не в печеленето на титли. Рейтинг: 3 5

asd
(Гост)
02 май 2018 | 14:40

определено не си много адекватен. Най-добрия отбор в последното десетилетие е голдън стейт. В техния отбор е втория най-добър играч в лигата КД. Взеха го точно когато бяха подобрили рекорда за най-добър отбор в редовния сезон а и вече бяха станали шампиони миналата година. В отбора им играят 4 ол стара (от играли в поне 2 от последните 3-4 ол стар гейма) къри грийн томпсън дюрант + мвп-то на финалите от преди 3 години Игуадала. От скамейката им има поне 4 5 човека които спокойно могат да са лидери в други отбори в лигата. А Леброн защо е най-добрия играч в последните 15 години даже не мисля обсъждам защото е толкова безапелационно че дори хейтърите му не можат гък да кажат. Рейтинг: 14 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

muhaha
(Гост)
02 май 2018 | 14:50

Кои са тези 4-5 човека от резервите, които ще са лидери на другите отбори, ако не е тайна може ли да споделиш. Рейтинг: 5 3

asd
(Гост)
02 май 2018 | 15:08

пачулия (още един ол стар) или магий (в зависимост кой стартира) ливингстън , уест а слаги пи го раздаваше звезда в лейкърс даже. И това е в момента! А въпроса съдържа "в последните 10 години" Предишните години имаха и още други готови да си резнат заплатите за да идат там и да вземат пръстени. Тази година са малко по-обрани от ширина защото събраха прекалено много звезди. Рейтинг: 2 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

asd
(Гост)
02 май 2018 | 15:12

и това с уговорката че вече сме споменали Игуадала като звезда и не го броим като "просто играч от пейката" Рейтинг: 4 1

muhaha
(Гост)
02 май 2018 | 16:40

До asd щом смяташ Ливингстън, Макгий и Пачуля за способни да са лидери на отбор от НБА, а за 10 години преди това като са играли в други отбори и дори не са загатнали за такива възможности, силно ти препоръчвам да си насочиш интереса към някой друг спорт, защото от баскетбол е очевадно, че нишо не раззбираш. Рейтинг: 8 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

asd
(Гост)
02 май 2018 | 17:01

ти дори не си разбрал какво точно се пита за 10те години. Няма нищо ти си единствения разбирач. Доста показателно е че от цялото изказване успя да се хванеш само за едно изречение и то само за част от играчите при положение че единия е ол стар според вота на гласувалите и то няколко години! Рейтинг: 0 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

muhaha
(Гост)
02 май 2018 | 17:11

Пич щом за теб Пачуля е Ол стар, за мен ти си Ол стар Т.Ъ.П.А.К. Рейтинг: 5 1

asd
(Гост)
02 май 2018 | 17:20

няма понятие за мен кой какъв е. Проблема е че си умствено изостанал и не го схващаш. Казах "ол стар според вота на хората няколко поредни години". Това че в твоя си свят това не се е случило е съвсем друг въпрос. Рейтинг: 1 3

Бени
(Гост)
02 май 2018 | 22:55

Въпроса е леко объркан(в смисъл написаното),но....титлата е плод на колективна игра.Ако това е тенис-LBJ щеше да да има 11-12 титли.Това че някой мъкне цял отбор сам не значи че не е (най)добър Рейтинг: 0 0

_SSS_
фен на: ---
02 май 2018 | 23:52

Бени, в грешка си приятелю ... кой щеше да бие едно на едно - Коби? Дюрант? И ако беше тенис, на кого щеше да я дава да му взема мачове и да му прави асистенциите. Рейтинг: 1 2

V
(Гост)
11
отговор
02 май 2018 | 12:48

В мач номер 7 срещу Индиана в края на третата четвърт и началото на последната, когато Леброн седна на пейката, разликата беше 2 точки и тогава"сбирщината" успя да дръпне с разлика и да затвори мача. Кевин Лав вкара 4 тройки, Джей Ар и едно пич дето влезе от пейката също бутнаха няколко коша. Мисля че тогава си повярваха и тепърва ще стават все по-добре в плейофите. Ако играят така и следващия мач + силна игра на Леброн нали се сещате накъде отива мача? Рейтинг: 12 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Обективен
(Гост)
03 май 2018 | 18:41

Няма да се учудя, ако го избутат и до 4 пръстен. ЛеТравълката е като Роналдо/Реал Мадрид във футбола - най-котиращият се продукт. Рейтинг: 11 6

Iverson2001
(Гост)
02 май 2018 | 14:01

Ето един коментар, който ми хареса. Всички дъвчат Краля, с възхвала или критика според редовната си песен в мненията тук, докато твоето наблюдение поставя отбора на Кавс в интересна светлина. Ако има нещо такова то финалът може и да е интересен. Рейтинг: 4 2

Nublecto
(Гост)
10
отговор
02 май 2018 | 12:44

Всъщност този път Кавс не играха толкова зле. Особено резервите. Джей Ар е 5/6 от тройката, а Джеф Грийн е 100% от полето и има 16 точки при общо 5 изстрела. Тристан Томпсън е 100% от линията. Дори Кевин Лав, който беше трагикомичен в първите три четвърти, игра стабилно в четвъртата част и продължението, особено след като треньора на Торонто се подведе и пусна ДДР да го пази. Дори и това нямаше да помогне, защото накрая Леброн упорито се опитваше да загуби мача с някои особено неадекватни отигравания, но пък от Торонто категорично отказаха да си го вземат. Затова накрая се получи пладнешки обир. Рейтинг: 14 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

апче
(Гост)
9
отговор
02 май 2018 | 12:33

Така се бяха изпонас*али Раптърс в края, че директно ме пратиха в леглото. Единствения, който става за нещо в тоя отбор е Валанчунас. Относно носенето на гърба - Джейр Ар с 20 точки, Корвър 19 точки, Тристан 14 точки с 12 борби, Грийн 16 точки и още 13 борби от Лав. Това са ти 69 точки от четирима играчи на Кавс, но Джеймс който вкара 26 е изнесъл на гърба си и този мач? :) Проблема е че и Хил и Кларксън играят под невиждано за тях напрежение, защото ако Джеймс НЕ държи топката, то той НЕ Е полезен и съответно играта на Кавс умира. Рейтинг: 8 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

4343434343434343434343434
(Гост)
8
отговор
02 май 2018 | 12:20

Както казваше един наш футболен деятел: Ей, Богу!Какво беше това? Добрият стар Торонто отново е тук. Направиха по-голямо безумие и от Индиана. За да може Кавс да бият Индиана, Леброн трябваше да вкара 40+, сега Леброн отбелязва 26, стрелба 12/30 и Торонто загуби! Леброн беше адски слаб, Лав беше трагедия и тези загубиха този мач?! Изумително! Играеш у дома, имаш 3 дни почивка срещу 1 на съперника, имаш в пъти по-добър бенч, повеждаш на този толкова недоносен и същото време износен Кливланд с двуцифрен резултат след първата четвърт, Леброн е уморен и прави най-слабия си мач в плейофите и бе на път да провали тима си и в продължението, и тия безумци отново намериха път да загубят по лузарски?! Просто феноменално е това, което се случи. Да изпуснеш толкова отворени стрелби в решителните моменти. Бях сигурен, както и букитата, че Кавс ще ядат бой. Нямат оправдание за тази загуба, а ако не вземат серията, може да се самоубият начело с двамата чоукъри. Рейтинг: 25 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

_SSS_
фен на: ---
7
отговор
02 май 2018 | 11:49

Жизнено важно беше първите два мача да си ги вземат Торонто, за да могат да си успокоят стресираните душички. При липса на кой знае какво напрежение преди началото на серията не можаха да бият, какво остава сега, когато два от следващите три мача са задължителни и ръцете ще се сковат. Раптърс са изправени пред това да са най - големия майтап на десетилетието ... сега е моментът да докажат обратното. Обърнат ли я тая серия, ще полетят, ама айде де ... Рейтинг: 6 8

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

heat
(Гост)
6
отговор
02 май 2018 | 11:32

Усещам как Леброн ще добута тая сбирщина до финали с по 45 минути на мач,а там ще бъдат смазани с 4;0. Рейтинг: 6 5

a
(Гост)
02 май 2018 | 12:09

Днес отново сам ЛеБрон ли е играл? Има 40% общо в мача, като 0% в продължението. А сбирщината се е представила по-добре. Как пък само в Кливланд играчите стават посредствени, а след това аматьори, а на другите места си дигат нивото? Рейтинг: 6 2

апче
(Гост)
02 май 2018 | 12:40

Това е ефекта на "бол хог"-а. Само бандуагъните не виждат, че ако Леброн не организира атаките, той не знае какво да прави на паркета. Ролята му е такава, каквато той си я е избрал. Той иска да е тази трипъл-дабъл машина и когато някой им даде отпор и играта на Кавс не върви, което в повечето случаи е заради слабата защита и зле построените атаки от ПГ-то (което е Джеймс), то Леброн "взима нещата в свои ръце" и вкарва 45 точки, 8 асиста и 9 борби. Това разбира се определя като "нечовешко" и той "сам класира Кавс". Днес е доказателство. Имаш 69 точки от четирима съотборници на Леброн Джеймс, но той пак сам ги изнесъл до победа.. Няма такава пародия. Рейтинг: 12 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

///
(Гост)
02 май 2018 | 12:59

Не не този човек квото и да направи ще е плют и мразен.Искате да ми кажете че Корвър Смит и Тристан ли докараха Кавс до тук?Лав ли ?Кавс имат 1 лидер и това е Джеймс и много добри ролеви играчи.Това че еднес Кайл и Джей Ар вкараха по 20 следващите 2 3 мача я минат и 10 Тристан като изключим последните му 2 мача е кръгла дупка.По тази логика е напълно нормално да кажем че Джеймс сам е издърпал Кавс до този етап просто няма 2ри много постоянен играч на който може да разчита.След трейдовете се очакваше играчи като Родни,Хил и Кларксон да вкарват по 20т ДжейАр и Каил да допринасят и те с 20+ .Кевин е със статус на звезда ама освен някоя друга борба е пълна дупка в атака.Малко изненадващо за мен но Грийн е един от най-стабилните играчи на Кавс този сезон. Рейтинг: 14 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Сидни Монкрийф
(Гост)
5
отговор
02 май 2018 | 11:24

Леброн игра 46 минути, в 1вия кръг също записа минути над очакваното. Ако продължи в същото темпо... не знам, странно ми е да го кажа, но мисля, че може да се контузи. А и аз недоумявам друго нещо - защо се хаби толкова? Ако всички останали в Кавс са на такова потресаващо ниво, то защо му е да отиде на финал, където ГСУ ще го бие отново? Не съм хейтър на Джеймс, ама никой сам не е бил отбор на самите Финали. Рейтинг: 6 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Разбирача
(Гост)
02 май 2018 | 11:31

Що за тъп коментар ? Ти що ядеш като пак ще огладнееш ? Рейтинг: 28 1

.
(Гост)
02 май 2018 | 11:35

Голдън Стейт няма просто да го бият, а ще го размажат 0-4 с по двайсет точки разлика всеки мач. За имиджът му е по-добре да падне 3-4 от Торонто и тогава всички ще го разберем и оправдаем заради куците съотборници. Рейтинг: 6 2

.
(Гост)
02 май 2018 | 11:38

Само хора лишени от съзтезателен дух и самочувствие биха загубили нарочно, за да не берат срам по късно. Ако като бебета имахте възможността да мислите, дали някога щяхте да се научите да ходите ? Рейтинг: 14 1

Сидни Монкрийф
(Гост)
02 май 2018 | 11:57

Значи искате да кажете, че по-добре сега както е на 33 да си изтормози отвсякъде тялото, за да може да класира абсолютно амортизиран и неподготвен Кливлънд? Ей така да яде отново, че е огладнял? Абе вие добре ли сте? Той 15 сезона играе на страхотно ниво, ще играе страхотно и следващия. По-добре да играе нормални минути сега, пък докъдето стигнат, вместо да има риск да се потроши и повече никога да няма шанс за пръстен. Рейтинг: 1 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

а
(Гост)
02 май 2018 | 12:04

Ти сериозно ли? Днес ЛеБрон в продълженията колко точки има? Точно 0 /нула/ от 4 стрелби. Стига с това колко бездарни са съотборниците му. Вече е дразнещо. Рейтинг: 6 0

.
(Гост)
02 май 2018 | 12:06

Един живот живееш, никой не знае колко дълго. Затова живей за настоящето и не си прави евтини сметки с идеята за бъдещето. По твоятс логика, Леброн трябва да загърби това което го прави уникален и това което е, за да може да изглежда по добре в очите на хората? Така не излиза, че живее не заради себе си, а заради хорското мнение Рейтинг: 7 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

до Сиднито
(Гост)
02 май 2018 | 12:49

Пропускаш най-важния фактор - ЛеТравъл е топ маркетинговото лице на Лигата. Ако Силвър и компания решат (то вече са решили, само че ние, тълпата не знаем все още), ще нагласят нещата така, че и шампион да стане. И тогава всичко единодушно ще го обявят за ГОАТ. Това е вариант 1. Вторият е този, за който ти загатна - да го изтикат до Финалите с/у Голдън Стейт, да загуби и тогава да започнат редовните оправдания как ЛеТравъл е изнесъл целия отбор на гърба си, но е нямал подкрепа от съотборниците си (демек да се повтори сценарият от 2007 срещу Сан Антонио). Рейтинг: 2 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

go_NY
фен на: ---
4
отговор
02 май 2018 | 11:24

Не знам, още тука май се изясниха нещата. Толкова добре им тръгна мача на двамата обичайни чоукъри, водиха през цялото време, накрая дори имаха възможност за гейм уинъри, с което още повече да се буустнат и... не и не. Ами не знам, всеки знае, че почнат ли изолациите едно на едно и Раптърс нямат шанс, а тука почти ги бяха избегнали и накрая съвсем за малко поиграха в удобния стил на Кавс и ей го на... идеален мач`за Торонто, който губят. Не знам в следващите как ще е. Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

НБА

Не спирай да танцуваш, Ману! 25 април 2018
Ману Джинобили играе професионален баскетбол от толкова дълго време, че може преспокойно да бъде баща на част от съотборниците си в Сан Антонио, както и на съперниците от Голдън Стейт, които елиминираха Спърс в първия ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?