›› Булевард

Странни шеги в Атлетико Мадрид (видео)

Футболистите на Атлетико Мадрид не пропускат да си правят шеги при удобни ситуации, въпреки, че понякога те изглеждат странни.Нападателят на тима Диего Коста се позабавлява на гърба на своя съотборник Лукас Ернандес. ...

Виж още
ММА

Фьодор: Искам да се подготвя добре за Чаел

29 април 2018 | 12:16
Фьодор: Искам да се подготвя добре за Чаел
Фьодор Емеляненко се завърна с гръм и трясък в ММА, след като нокаутира за по-малко от минута бившия шампион на UFC в тежка категория Франк Мир (САЩ). Двубоят беше четвъртфинал от турнира на веригата "Белатор". Успеха прати Императора в следващия кръг, където ще го чака скандалджията Чаел Сонен.

"Благодаря на всички, които се молеха за мен - каза след мача Фьодор Емеляненко. - Надявам се да се подготвя добре за мача с Чаел, а там каквото Господ даде."

41-годишният Емеляненко не остана доволен от своето представяне.

"Допусках лесни удари, но хубавото е, че всичко приключи успешно. Франк е отличен боец. До ден днешен си остава класа."

Още по темата
КРАСИМИР ГЕОРГИЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 4424

Добави коментар ›› Коментари (4)

Ganetza
(Гост)
4
отговор
01 май 2018 | 15:05

Добре уе тъпанари тъпи- какво общо имат сега безмислените ви коментари по темата??? Рейтинг: 0 0

К1 спец
(Гост)
3
отговор
30 април 2018 | 12:33

До големият "разбирач" Спеца. Алистър беше шампион в К1 през 2010, тогава когато Рами Боняски беше с контузия на окото, а Бадър Хари пак си беше показал нравите и отсъстваше от турнира. Сами Шилт Беше 200 кила на турнира, а Пътър Аертц беше на 40 години. Тоест той се би срещу никой. Бадр Хари през 2009 и 2010 беше във формата на вижота си и можеше да размеже всеки с нок аут Рейтинг: 6 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Marto
(Гост)
30 април 2018 | 13:32

Абе прав си ама до някъде. Фен съм на Бадр Хари и то голям. Много ме кефи. Изкефих се максимално като свали 3-пъти мисля в един рунд големия Семи Шилт. Инстинкт на убиец имаше в оня мач`, но и Семи си го би честно и почтено веднъж ако помниш. Както Бадр го би така и Семи го би. Колкото до мачовете на Хари С Реми Боняски, Боняски просто ги изигра умно, излъга го особено във финала когато го дисквалифицираха нашия. Смисъл Реми винаги е занел че Бадр си има проблеми с нервите,емоционален е , избухлив и нарочно не искаше да вилиза в размени на удари защото знаеш че Бадр е нокаутьор и има голям шанс да го уцели и Реми да загуби. Той за това го точкуваше от дистанция. Проблема на Бадр беше че имаше сърце за всичко не го беше страх от нищо и винаги излизаше на ринга без специална тактика за никой, излизаше за нокаута всеки път и много от кикбоксьоите се усетиха и започнаха да взимат предимство от това. Сигурно има 3-4 загуби които не са всъщност загуби а са дисквалифициране. Отделно няколкото пъти в които е бил нокаутиран е защото тръгва от първата секунда прекалено офанзивно и се открива, но именно заради и недостатъците си дори Бадр е легенда, най-атрактивния играл някога на сцената на К-1. Видя ли как си подкара " великия Рико Верхувен " като се биха. Оня си беше пътник, добре че нашия си счупи ръката. Рейтинг: 6 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

спеца
(Гост)
30 април 2018 | 15:10

И кой твърди, че Алистър е най-добрият кикбоксьор в света? Аз казвам, че е най-добрият кикбоксьор в ММА или поне беше. ММА боец спечели К1 срещу далеч по-утвърдени имена. И до колкото помня Алистър нокаутира Хари в единия мач. Това не значи, че казвам, че е по-добър, защото изобщо не е така, но за да нокаутираш Бадр Хари и други елитни бойци на К1 явно все пак имаш някакви умения? Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

К! спец
(Гост)
30 април 2018 | 14:32

Да, така е. Успехите на Оверийм са безспорни в К1 Рейтинг: 1 0

Glory
(Гост)
01 май 2018 | 13:14

А ти си супер голям разбирач щом Саки и Спонг за теб са никой. Рейтинг: 0 1

---
(Гост)
2
отговор
29 април 2018 | 16:25

Пичове, Фьодор за 9 години - от 2000 до 2009 има 30 двубоя, в които е на практика непобеден! 30!!! От доста време вече не гледам ММА, но проверих този Велазкез, за който думате. Съвсем друга класа... За 10 години 15-16 двубоя, 2 загуби, първата на 29 години. Фьодор първата му истинска загуба беше на 34 !!!, което е напълно нормално. Не знам за другите, които изреждате, но ако са същата соя, просто е смехотворно да ги сравнявате с Емелианенко. Вижте уикипедия, вижте тубата... Направете си изводите. Рейтинг: 19 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

8.5 inches
(Гост)
29 април 2018 | 16:39

Да личи си че не гледаш ММА Рейтинг: 5 15

Спеца
(Гост)
29 април 2018 | 19:47

Брей, не знаех, че можело да разбираш толкова от даден спорт, като гледаш статистиката в уикипедия. Ти сериозно ли остави такъв коментар? Нали разбираш, че нивото на конкуренция е съвсем, ама съвсем различно. Има един много добър пример, който наскоро влезе в УФЦ - Джъстин Гейджи, извън УФС е със статистика 17:0, във УФС е с актив 1:2. Джоунс е с актив 6:0 извън УФС за 2 месеца. В историята има бойци с много по-впечатляващ актив от Федор, които обаче се огъват срещу първия боец от по-високо ниво и бият предимно консерви. Федор не е такъв пример, защото има победи срещу доста елитни бойци, но пък също така има загуби от Вердум и забележете от Хендерсон, който си е предимно боец в средна категория. В "непобедените" години на Федор мога смело да заявя, че 2/3 от двубоите му са абсолютни пародии срещу бойци, които са по-близо на ниво аматьор, отколкото до сериозни опоненти. Но има и победи срещу Ногейра, Крокоп, Хънт и т.н., които са си легитимни. Все пак е спорно как би се справил срещу бойците, които аз споменах, защото нивото там за мен е съвсем друго. Рейтинг: 3 10

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

---
(Гост)
29 април 2018 | 20:23

Бе не - не разбирам. Ма видях некво клипче с Конър Макгрегър дето уж двамата тренират с някакво чучело от стиропор, та ми стана смешно как таиква клоуни ги слагаш в една купа с майстори на спорта като Фьодор. Рейтинг: 16 1

Спиро
(Гост)
1
отговор
29 април 2018 | 13:07

И двамата яко зле. Тромави и бавни. И това в първия рунд.. Рейтинг: 2 14

---
(Гост)
29 април 2018 | 13:29

Е какво искаш бе, брат? Фьодор 10 години ги учеше на ММА... Спорта е до време. Срещу природата не можеш да се бориш. Емелианенко е за мен поне най-силният ММА боец живял някога. В най-силните му години беше просто машина. И Ногера лежа два пъти по земята и пак муцуната му в края на двубоите беше като на блъсната крава. Пусни си гледай клипчета и ще видиш за какво става дума. Такава техника и дух днешно време няма никъде. Рейтинг: 29 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

спеца
(Гост)
29 април 2018 | 15:21

Според мен Веласкез в пика си е по-добър от Федор. Други бойци, които също биха го били са "назобан Алистър", Леснар (преди операцията си), Стипе, Джоунс и Кормиер. Джуниор Дос Сантос в най-добрите си години също е 50:50, Каруин също би бил интересен двубой. Срещу останалите предполагам би бил фаворит в най-добрите си години. В момента губи срещу всеки топ 10 боец в тежката категория и срещу някои от полутежката и средната. Рейтинг: 2 18

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Микре
(Гост)
29 април 2018 | 15:49

Единствения от изброените, който може да създаде проблеми на "прайм" Емелианенко е Веласкес и може би Джоунс. Това с кечиста, Алистар, Каруин, Кормие ... това е несериозно и неуважително към Федор. Първо, такива като Алистар е срещал много - назобени, с по една глава по-високи, по-тежки, по-релефни и т.н. Федор ги е премазвал от бой. Кечиста няма да коментирам. Стипе е мощен, удря здраво, но е твърде бавен и тромав за Федор. Кормие също е силен в стойка, удря здраво, но пак - Федор е прекалено бърз и вариативен, особено като видяхме как Джоунс унищожи Кормие. Така че, двамата Джоунс и Веласкес могат да създадат проблеми на Федор. Джоунс заради техниката, Веласкес заради мощта, но излезе ли онзи Федор става страшно, за който и да е. Рейтинг: 14 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Спиро
(Гост)
29 април 2018 | 18:01

Да,най-великият беше. 10 години номер едно, машина. Просто ми прави впечатление колко далеч е от преди. То няма и как да е друго. Но в крайна сметка си е напълно в негов стил да се впуска във всякакви спортове и бойни авантюри без значение от формата и капацитета си. :) A и в случея - някой лев отгоре няма да му дойде зле. Рейтинг: 5 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

---
(Гост)
30 април 2018 | 13:36

Естествено, че за пари играе. Той още преди мача с Арловски навремето беше се отказал, но го навиха на 35 години да се бие. Какво да прави човека. Не е като Мейуедър дето един мач му е 200 милиона долара печалбата. Рейтинг: 4 0

Спеца
(Гост)
29 април 2018 | 19:37

Микре, От изброеното оставам с впечатление, че бойците, които ти споменах само си ги чувал и не си им гледал един мач. Първо да ти припомня, че Алистър беше шампион по кикбокс на К1 в най-добрите си години, вероятно най-добрият страйкър в тежката дивизия изобщо. Второ - право ти е да не коментираш "кечиста", но е факт, че хипотетично е много тежък опонент за Федор. Кечистът няма изобщо да стои с него в стойка, директно го поваля на земята и го държи там 3 рунда за решение. Федор на теория може да го събмитне, но е трудно да събмитнеш човек, с габаритите на Леснар. Кормиер изобщо не му е силата в стойка и изобщо не удря кой знае колко здраво, това не му е основното предимство. В стойка е стабилен, но неговата игра основно е да повали съперника и да го бие на земя. Със сигурност ще успее да повали Федор, виждали сме други борци да го правят, а Кормие е най-добрия в това отношение. Разликата е, че за разликата от другите борци, които се биха срещу Федор, Кормие има много добро джиуджицу и трудно може да бъде събмитнат. Джоунс би Кормие просто защото Кормие не можеше да го повали, защитата срещу поваляния на Джоунс е на друго ниво. Гледай малко реално на нещата, спортът се разви и през годините се появиха далеч позавършени атлети и бойци от онези "консерви", срещу които предимно се би Федор. Рейтинг: 3 7

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

К1 спец
(Гост)
30 април 2018 | 12:34

До големият "разбирач" Спеца. Алистър беше шампион в К1 през 2010, тогава когато Рами Боняски беше с контузия на окото, а Бадър Хари пак си беше показал нравите и отсъстваше от турнира. Сами Шилт Беше 200 кила на турнира, а Пътър Аертц беше на 40 години. Тоест той се би срещу никой. Бадр Хари през 2009 и 2010 беше във формата на вижота си и можеше да размеже всеки с нок аут Рейтинг: 5 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						
Защо Дилиън Уайт още се дърпа за мач с Кобрата? 01 май 2018
Международната боксова федерация (IBF) още миналия месец насрочи мача Кубрат Пулев (25-1, 13 КО) - Дилиън Уайт (23-1, 17 КО) за елиминационен за статута на официален претендент за световната титла на Антъни Джошуа ...
Макгрегър: Нурмагомедов просто не иска да е близо ... 05 октомври 2018
Конър Макгрегър закъсня за втората пресконференция с Хабиб Нурмагомедов преди сблъсъка помежду им от UFC 229 в Лас Вегас. Това ядоса руснака, който си тръгна без да изчака опонента си. Конър все пак пристигна на ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.