НБА

ЛеБрон изравни Джордан

29 март 2018 | 09:57 - Обновена
ЛеБрон Джеймс настигна Майкъл Джордан и изравни постижението му за най-много поредни мачове с двуцифрени точкови показатели. Крилото на Кавалиърс вкарва поне по 10 точки във вече 866 поредни двубоя, в колкото го бе правил и Джордан, а случайно или не, това се случи срещу Шарлът - отбор, чийто собственик е именно легендарния гард на Чикаго и шесткратен шампион на НБА.



33-годишният Джеймс стигна до границата от 10 точки още в средата на втората четвърт, а в последствие изведе отбора си до убедителна победа със 118:105 срещу Хорнетс. ЛеБрон завърши с 41 точки, 10 борби, 8 асистенции и 1 отнета топка за 37 минути игра.

Последният мач, в който Брон е вкарал по-малко от 10 точки датира от 5 януари 2007 година, когато той завършва със само 8 срещу Милуоки Бъкс. Двуцифрената му серия се простира вече повече от 11 години.

Поредицата на Джордан пък е в рамките на повече от 15 години. Той не съумява да стигне кота “10” на 22 март 1986 година, когато като играч на Чикаго вкарва 8 на Кавалиърс, а след това нещо подобно се случва чак на 27 декември 2001, когато вече е на 38 и завършва със само 6 точки в мач на Вашингтон срещу Индиана.

Карим Абдул-Джабар се нарежда след Джордан и Джеймс в класацията със 787 поредни мача с поне 10 точки. ЛеБрон е лидер сред активните играчи, като след него са Джеймс Хардън (257 мача) и ДеМаркъс Казънс (162 мача).

“Нося №23 заради Майк. Влюбих се в тази игра заради него, заради всичко, което е постигнал. Когато гледаш Майкъл Джордан, все едно гледаш бог. Така че не съм си и помислял, че мога да съм Майк”, каза Джеймс след като изравни идола си.

Стореното от ЛеБрон измести от светлината на прожекторите постижението на Кемба Уокър от Шарлът, който вече е реализатор №1 в клубната история. Гардът измести от върха Дел Къри, вкарвайки 21 точки срещу Кавс и така вече има 9841 точки за Хорнетс.

Още по темата
АЛЕКСАНДЪР СОТИРОВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 10020

Добави коментар ›› Коментари (24)

ffdf
(Гост)
24
отговор
30 март 2018 | 00:54

Не се спрехте с тия глупости и с тоя Джордан. Как може да сравнявате Леброн с някакви дето са играли по времето на анорексиците. Ако сега играеше Джордан щеше да е резерва в Бруклин. Рейтинг: 1 9

woah
(Гост)
30 март 2018 | 09:12

Дали? Нищо чудно някой сезон да беше доближил 50 точки на мач. Щом беше способен да вкарва по 37 на мач през 1986/87, сега като гледам защитата и играчите колко са ми меки... спокойно някой сезон по 47-48 на мач. Играта му беше лесна и беше способен да промуши топката през четирима под коша ... сега коша е празен. Очевидно си незнаещ трол, но все пак да ти разясня ;) Рейтинг: 6 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

!!!
(Гост)
30 март 2018 | 12:34

Уважавай бог, момче! Рейтинг: 2 0

ffdf
(Гост)
31 март 2018 | 00:56

По твоята логика най-добрия баскетболист е Чембърлейн. Джордан е просто медийна звезда и нищо повече. Рейтинг: 0 1

апче
(Гост)
31 март 2018 | 10:53

Да кажем за момчето. По времето на Уилт са били 9 отбора в лигата и той е доминирал над слабаци. Не вярвам, че Джордан би имал наглостта да вкарва по 50 на мач, защото добре е разбирал, че това е отборен спорт. Но сезон/два с около или малко над 40 точки на мач - със сигурност. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

do FCB MQUC
(Гост)
23
отговор
30 март 2018 | 00:52

https://youtu.be/q1QJwQZHNc4 Сам можеш да си правиш изводите. За мен е напълно безсмислена цялата тази тема... Рейтинг: 0 0

blazeee
(Гост)
22
отговор
29 март 2018 | 23:13

Леброн рине лигата от 15 години. Наслаждавайте се на играта му преди да напусне, защото се съмнявам, че някога ще видим атлет от такова ниво отново. Рейтинг: 4 2

woah
(Гост)
30 март 2018 | 09:17

Съгласен. Способността му да е на тези години и да е толкова атлетичен, е наистина уникална. И все пак не мисля, че Леброн някога е бил по атлетичен от младия Джордан между 1985-1989. Когато го гледаш в тези години имаш чувството че може да скочи от центъра и да забие. Плюс това не толкова висок, не толкова мускулест - истинска наслада. Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

zion
(Гост)
30 март 2018 | 12:51

Зайън Уилямсън дори ще го надмине пича забива доста по-добре от Леброн. Леброн вече не е толкова атлетичен, просто използва силата си много добре. Рейтинг: 1 0

апче
(Гост)
21
отговор
29 март 2018 | 23:12

Грозните джуки на Джей-Зи ли предизвикаха цензурата, спорт@ли? Рейтинг: 0 0

апче
(Гост)
20
отговор
29 март 2018 | 23:32

Колегата, който пита "кой е по-добър". Разликата между Джордан и Джеймс е проста. Джеймс доминира статистически. От години е жертва, навсякъде. Даже намери начин да извини и боя от Далас, докато беше в отбор с Уейд и Бош. Джордан е лидер. Той доминира играта когато и както трябва. Затова е 6 от 6 във финали и е направил "мънички" играчи като Паксън и Кър да изглеждат суперзвезди в очите на незнаещите. Джордан може на практика всичко в играта. Тройката е единственото му слабо място, но казвам само НБА Файнълс 1992, Гейм 1 :)) Всичко за което се сетиш, Джордан го умее, до съвършенство. Разбираш ли, да сравняваш Джордан и Джеймс, е все едно да сравняваш Моцарт и Джей-Зи. Рейтинг: 2 5

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ai chiba
(Гост)
31 март 2018 | 13:08

мъничкият Кър е водил лигата по %3ки, толкова ти отбира главата, за това и си 0 5 Рейтинг: 1 1

апче
(Гост)
31 март 2018 | 13:01

Още един статситик, дами и господа. Аз въобще не знам защо се захващам с такива хора. Кър води във вечната класация по % вкарани тройки, но Кър не се намира дори в топ 50 на най-резултатните от тройката. Пак повтарям, надявам се този път да ти влезе в главата. Кър не е имал сезон, в който да вкара повече от 8 точки на мач. Но разбираш ли, олигофрени, които не знаят нищо, обичат да наричат ролеви играчи като него, Паксън и Кукоч "звезди". Звезди са, защото Майкъл ги е направил такива. И в интерес на истината, Денис Родман също не е "звезда" с неговите 7 точки на мач, но него не го закачаме, защото е просто изрод в защита и заслужава цялото уважение на света. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Moridin
(Гост)
19
отговор
29 март 2018 | 20:41

Ебах мама му тия хейтъри на Джеймс, наистина нямат почивка :) Че и Меси и Роналдо набъркаха :)))) На това поколение идола е Джеймс на 90-те беше Джордън и най вероятно Джеймс във времената в които играе ще седне на трона, като крал на баскетбола поради причини, които нямат много общо с това кой е по добър :) Колегата 43434343434 доста добре го е казал, спомените избледняват и в момента за най много хора Джеймс е най великия :) Сравнението с Меси и Роналдо е коректно до там че в момента за най много хора са най добрите евър, макар че и двамата дори не са близо до Марадона. За мен Джеймс е един от най добрите играли някога баскетбол Джордън също, сравненията са неизбежни макар и според мен доста неуместни поради реч причини, които няма смисъл да се изтъкват. Рейтинг: 6 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

FCB MQUC
(Гост)
29 март 2018 | 21:10

От наскетбол нищо не разбирам, но за футбол.. ще ме извиняваш. Марадона освен с едно Световно не е нищо повече от Меси. Меси е по-успешен, повече голове, асистенции, полезност, по-дълга и влиятелна кариера и тн и тн. Марадона е велик, защото е предложил стил на игра, който не е бил дори и сънуван по онова време, но фактите са изцяло на страната на Меси, който освен всичко играе по същия начин и то с по-голяма успеваемост и по-богата игра, особено последните години. Просто около Пеле и Марадона има една фалшива аура, която те кара да ги определиш за най-добрите, просто за да не почнат разни хора да те генерализират като млад, зелен и неразбиращ. Иначе футболът не е квантова физика и е ясно, че Меси е надминал Марадона отдавна. Същото като с Али в бокса. Тайсън е направил тоя спорт война, направил го е екшън какъвто няма и в киното, но понеже Али е еди кво си, то затова е най-великият, разбираш ли.. Никой истински фен на бокса не би трябвало да поставя Али над Тайсън и Марадона над Меси, но тук вече навлизаме в теми, които са си за грандиозен дебат, а не за коментари в Спортал. Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Moridin
(Гост)
29 март 2018 | 21:08

Донякъде се съгласявам но само до някъде, по принцип е много да се определят точно понятията "най добър: и "най велик"... трудно е това си е преди всичко лично мнение на човек. Статистиката не е всичко в спорта, защото ако гледаме нея Джеймс вече задмина или скоро ще задмине Джордан по всички основни статистически показатели, нещо което Меси отдавана е направил с Марадона но играят и други фактори, които не са никак малко и не ми се изброяват. Гледал съм Марадон и Джордан и сега разбира се Меси и Джеймс да ти кажа ли какво няма Меси, което другите трима имат в изобилие, лидерски качества и харизма, а те също са много важни за да претендираш за най велик на скоро и Батистута, каза същото за Меси.... не искам по никакъв начин да омаловажавам постигнатото от Меси но за мен е далече от Марадона и Роналдо също, въпреки извънземните им статистики. Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

апче
(Гост)
29 март 2018 | 23:03

Интересно ми е кои са "много хора", в случая. От ЕСПН ръгбиста или оня с щръкналия нос? Или пък купчината църнилки дето си бият главите в малоумните песни на Лил Пъмп? Бог в баскетбола е един, това е. Всякакво сравнение с него се нарича БОГОХУЛСТВО. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Nublecto
(Гост)
30 март 2018 | 09:58

Хахахаха, САМО едно световно. Душичка. На това световно Марадона абсолютно сам, заедно с 10 човека от втора и трета италианска и искарнска дивизии, пълни анонимници, донесе последната световна титла на Аржентина от вече 32 години. След това 1990 с момощта на Каниджа избута същите параолимпийци до финал, където беше грозно порязан от съдията. Да, верно е Марадона няма 3-5-8 златни топки и прочее тъпотии, щото е наркоман и скандалджия. Но всеки, който е гледал и/или играл с него може да каже, че е от различна вселена. Никой друг, дори и не се доближава до него, включително истинския Роналдо. Рейтинг: 1 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

!
(Гост)
30 март 2018 | 17:08

Moridin, пропускате и факта, че златна топка се дава само на европейци до 1995г.!!! Как да я спечели Марадона, като е аржентинец? Отделно тогава играта е била много мръсна. В един от мачовете срещу Италия, Джентиле прави на Марадона, ако не бъркам 13 фала, сред които и две скъсани фланелки.За подобно мародерство днес би бил изгонен няколко пъти.За това не ми сравнявайте епохи, твърде различно е Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

4343434343434343434343434
(Гост)
18
отговор
29 март 2018 | 21:10

Казвал съм го и преди, ще го кажа и пак. Който е гледал Майкъл Джордан, няма как дори да му мине през акъла, че Леброн Джеймс е Номер 1 в тази игра. Ясно е, че спомените на повечето хора избледняват с времето, ясно е, че за сегашните деца Леброн е икона и той ще бъде техният герой и в това няма нищо лошо. Аз за себе си смятам, че дори Леброн да беше минал Джордан по пръстени, в моето съзнание Джордан пак щеше да бъде номер 1. Може да съм пристрастен, но така смятам. Но това не ми пречи да се наслаждавам на Леброн в момента. Ценя го много, обичам да го гледам и го смятам за най-добрият играч в момента. Ще видите като се откаже и той, колко ще ни липсва. https://www.youtube.com/watch?v=5mYRJK1h2hU Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Даа
(Гост)
17
отговор
29 март 2018 | 21:11

https://www.youtube.com/watch?v=M2oBdvOX14M Рейтинг: 1 1

Така е
(Гост)
29 март 2018 | 20:10

Аз предпочитам Леброн, Роналдо и Федерер. Не Джордан, Меси и Надал. Лошо ли е ? Всички тези си имат фенове, за тях техният човек е по-велик и точка. Рейтинг: 1 3

1982
фен на: Съндърланд
29 март 2018 | 20:25

Не е лошо,всеки има право на избор. Но в очите на хора,който са фенове на играта от 90те и Джордан ще изглеждаш безкрайно неразбиращ от баскетбол. :) Рейтинг: 3 1

апче
(Гост)
29 март 2018 | 23:18

Той и от футбол не разбира, не само от баскетбол. Рейтинг: 1 1

Сидни Монкрийф
(Гост)
16
отговор
29 март 2018 | 19:58

Мен най-много ме дразни факта, че ЕСПН налагат мнението, че Леброн е по-велик от Джордан. И това наистина влияе - ако сте влизали в туитър да разглеждате тамошните американски страници и отбори, ще видите, че младото поколение наистина вярва, че Леброн е по-добър, по-велик от Джордан. Само времето ще покаже, дали това ще се наложи като "факт" за медиите и феновете. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

1982
фен на: Съндърланд
29 март 2018 | 20:22

Съгласен съм теб! Това за жалост влияе... Снощи с един приятел си говорихме за големите играчи през 80-90 години. Гледахме 6ти мач от финала през 93. Рейтинг: 6 0

Вълка
(Гост)
15
отговор
29 март 2018 | 19:03

Само да вметна нещо. Леброн казва сам кой е неговият ИДОЛ. А вие тролове продължавате да се карате кой е по-добър и да спорите. Ясно е, че Въздушният е ВЕДНЪЖ. Леброн сам го признава и му отдава нужното уважение. Спрете с малоумните си разсъждения, че се излагате. Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Така е
(Гост)
29 март 2018 | 20:07

Много точно. Само "хейтърите" на Леброн непрекъснато влизат в темите за Кралят, за да ни "припомнят", че е под Джордан. Никой в новините за Кралят не говори, че Кралят е над Джордан. Рейтинг: 1 1

ДО GO_NY
(Гост)
14
отговор
29 март 2018 | 19:01

Бате, май пак не си пил хапетата, а? Ленърд бил НАД Леброн.... И като стана от сън кво стана, я кажи? Паляк. Не ти ли омръзна да се излагаш в коментарите.... Рейтинг: 2 0

...
(Гост)
13
отговор
29 март 2018 | 18:57

Да сравнявате ШГ с ПФ или СФ е все едно да сравнявате Зидан с феномена Роналдо. ЛеБрон няма вина, че е най-качествения играч в момента и е постоянно сравняван с Джордан от медиите и глупаци като вас, които нямат друга работа. Рейтинг: 0 0

FCB MQUC
(Гост)
12
отговор
29 март 2018 | 17:43

Не гледам баскетбол и нищо не разбирам. Затова искам да ви питам един конкретен въпрос и искам ясен отговор. Кой е по-добър - Джордан или Леброн? Под по-добър да се разбира доколко добре играе играта и колко постоянен е. Не говоря за успехи, величие или цялостен принос към спорта. Рейтинг: 2 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Nik
(Гост)
29 март 2018 | 18:25

Джордан е Меси по отношение на лекотата с която играе, Леброн е Роналдо. И двамата се велики и правят извънземна статистика, по-добър от двамата е трудно да се определи, а по-велик е Джордан/Меси за над 90% от хората. Рейтинг: 3 0

_SSS_
фен на: ---
29 март 2018 | 18:46

Конкретен и категоричен отговор - Джордан. Сравнението с Меси и Роналдо е неуместно, защото там има някакъв спор. Тук спорът е излишен. Единият е победител в целия смисъл на думата, постигнал е величие, на което отговарят някакви цифри, а другият е търсещ цифри, на база които да постигне величие. Рейтинг: 3 6

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

FCB MQUC
(Гост)
29 март 2018 | 18:51

Кой идиот ми е дал минус, при положение, че задавам въпрос.. Не че ми дреме, ама еаси.. Иначе благодаря за отговора. Точно това очаквах, че ще чуя, но все пак да съм сигурен. Рейтинг: 0 3

...
(Гост)
29 март 2018 | 19:02

Меси чисто като талант лекота и красота може и да е най-великия и до тук.Нито е голям лидер нито има психиката на най-великите.Че той в своята родина и на 2ро място след Марадона а пред него има един Пеле да не говорим че чисто като лидерство дори в собственият си отбор беше на заден план до скоро.При Джордан работата е съвсем друга лидер през сезона и звяр на финалите.Той е човекът който ще измъкне мача всеки го знае.Джордан е бил най-добрият в най-силните години и затова ще остане като най-великият баскетболист за всички времена докато Меси колкото и да е велик винаги ще остане съмнение.Меси бих го сравнил с Къри до известна степен убиец пред около врата вкарва от всякъде може и да подава а и чисто физически и 2мата не са топ атлети за разлика от Джордан. Рейтинг: 1 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Nik
(Гост)
29 март 2018 | 19:51

Първо казах, че единствено правя аналогия между лекотата в играта на Джордан и Меси, не по отношение на атлетизъм и т.н. Второ, Меси никога не се е покривал във финал и да му се оспорва психиката, при положение, че създаде куп възможности дори през 2014г. на Игуаин, Паласио и т.н., които те се скъсваха да пропускат е нелепо... Все пак както казва един приятел, за разлика от във баскетбола във футбола изцяло зависиш от съотборниците си в нападение, колкото и да си добър индивидуално. Това че аржентинците са зажаднели за световна титла и са готови да разпъват на кръст всеки, който не покрива нечовешките им очаквания си е лично техен проблем. Видяхме ги колко струват преди два дена. Накрая, всичко това го казвам като човек, който не понася Барселона като футболен отбор. Но дори и така не мога да не отдам заслуженото на най-великия футболист. Та обратно на темата, Леброн по подобие на Роналдо, му трябваха години да се научи на величие, при положение, че винаги е имал чисто спортно-техническите дадености да е най-добрия. Меси и Джордан от стъпването си на голямата сцена са били лидери на отборите си, неслучайно печелят първите си два големи финала, които играят. И SSS, много от футболните биха изтъкнали същия аргумент за сравнението между Меси и Роналдо, така че не е толкова неточна аналогията ми. В крайна сметка, човекът питаше за спортните качества, не за цялостния пакет, въпреки че ако трябва да сме честни, с такова его, по което трябва да ходят треньори, играчи, медии и целия свят могат да се похвалят, както Леброн, така и Роналдо, така че не бих казал, че са толкова различни. Може би единствено Роналдо е имал малко повече късмет да може да е в отбори, които да му осигуряват топ талант за подкрепа, на базата само на финансовата си мощ, а не в ограничената от кап-спейс НБА. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

До _SSS_
(Гост)
11
отговор
29 март 2018 | 15:37

Имаше изследване колко са крачките като разстояние на Майкъл-ужасяващи !Нямаше проблем за дълъг или троен скок.Той коментира,че не иска да се меси в други спортове (лека атлетика ).Авантюрата му с бейзбола (бях треньор 15 години и ни вдигна имиджа-респект )отдавам на детската му мечта или лош мениджмънт.ЛеБрон казва кой е идола му......Бъдете здрави ! Рейтинг: 4 3

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

XXXTentacion
(Гост)
29 март 2018 | 16:06

Не съм сигурен, но мисля че най-дългата му забивка в мач, която прави (не съм сигурен дали е най-дългата) ясно на повторенията се вижда как с последната крачка преди отскока, отскача само от пръстите си, не използва цялото стъпало, което е брутално. Не разбирам как можеш да кажеш, че Леброн или Уилт са по-големи атлети от Джордан. Това, че са по-високи, по-габаритни, не означава че са по-добри. Рейтинг: 3 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

...
(Гост)
29 март 2018 | 17:23

Ти виждал си какво е правил Уилт ?За човек с неговите габарите е имал супер силен отскок бил е ужасно силен физически и е най-доминантният център за неговото време.Джеймс за 15 години в лигата е топ атлет във всяко едно нещо.Бърз силен експлозивен + това не можеш да кажеш че този човек е на 33 и по нищо не отстъпва на младите момчета.Та той е изиграл 44000 минути в редовният сезон и е на 2ро място с 9100 минути в плейофите и стига да е здрав още тази година ще измести Тими. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

xaxaxaxa
(Гост)
10
отговор
29 март 2018 | 14:27

хахаха сс-овце Рейтинг: 1 0


							
						

НБА

Неугасващият спомен за Амадеус 07 юни 2018
Началото на юни е изпълнено с интрига за баскетболните фенове, без значение от годината. Винаги се играят финали на НБА, по-интересните европейски клубни първенства също са във финалната си фаза, Евролигата вече има нов ...
Уили Ернангомес: В Испания не само се работи ... 20 август 2017
Баскетболистът на Ню Йорк Никс Уили Ернангомес даде ексклузивно интервю за предаването "Код спорт" по ТВ+. Той играе на позицията център и е един от най-добрите испански национали. Кариерата му започва в Реал (Мадрид), ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?