›› Булевард

Известен комедиен актьор и Федерер разменят шеги на корта (видео)

Неочаквано забавно се оказа интервюто на рекордьора по титли от Големия шлем Роджър Федерер след първата му победа в Australian Open - 6:3, 6:4, 6:3 над словенеца с британски паспорт Аляж Бедене. Вместо легендата Джон ...

Виж още
Моторни спортове

Michelin: Три са основните причини за проблемите на "Херес"

02 май 2016 | 17:35 - Обновена
Michelin: Три са основните причини за проблемите на "Херес"

Един от шефовете на екипа на Michelin в MotoGP – Пиеро Тарамасо обяви, че новите аеродинамични крила по предните панели на моторите са помогнали да се разбере, защо толкова много пилоти изпитваха сериозни трудности със своите задни гуми по време на състезанието на "Херес" през миналия уикенд.

Състеазнието бе спечелено по впечатляващ начин от Валентино Роси, но бе белязано от изключителни нива на превъртане на задните гуми, на много голяма част от колоната. Освен асфалтът с ниско сцепление и високите температури по време на състезателния ден, Тарамасо добави, че новите крила, които много от отборите вече инсталираха по своите мотори също са били причина за проблемите на пилотите. Това е било така, защото докато вършат своята работа да пречат на преднага гума да се изправя при сериозно ускорение, в същото време те са отнемали от товара на задницата, което позволява на гумата да превърта много по-лесно:

"Успяхме да открием три основни проблема. Първо, сцеплението на "Херес" е много лимитирано, защото настилката има нужда от обновяване, а и температурите се покачиха с над 10 градуса в неделя, което още повече влоши задните гуми. Второ, забелязахме, че моторите използващи новите аеро крила се оплакаха от по-големи нива на пързаляне на задната гума. Те генерират притискане надолу към предницата около 4 милиметра, което създава дисбаланс, който влияе на задницата на мотора и позволява на заднага гума да превърта много повече. И третият проблем бе самата гума. Със сигурност не искаме да бягаме от собствената си отговорност. Събираме постоянно инфомация, за да се опитаме да развием нашия продукт, защото още в Барселона може да имаме доста близки условия с тези на "Херес" и отново ниски нива на сцепление“

Тарамасо добави, че по време на теста в понеделник веднага след състезанието, на изпълнената с останал асфалт писта и с по-точните настройки на моторите, значително по-малък брой пилоти са се оплакали от същите проблеми, които имаха в неделя: "В понеделник, на същата писта проведохме тестов ден със същият тип гума и нямахме проблемите от предходния ден. Основата причина? Просто по пистата имаше много повече останала гума, температурите бяха почти същите, а и отборите работиха с много по-правилните настройки. Единствено в самия край на дългите серии от обиколки имаше пилоти с леки оплаквания от превъртане на задната гума, но това по никакъв начин не бе същото, като ситуацията от неделя. Марк Маркес например, записа 90 обиколки без абсолютно никакви проблеми".


Още по темата
Захари Сивов
Прочетена 375

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Успешните и неуспешните ротации в MotoGP този ... 29 август 2017
В MotoGP този сезон настъпиха редица ротации в отборите, но най-успешният (може би единствен) е този на Маверик Винялес от Suzuki в Yamaha. Младият испанец записа победа миналата година с първия си конструктор, а с ...
Петерханзел разкри детайли от инцидента на Дакар 14 януари 2018
Стефан Петерханзел стартира на рали Дакар 2018, преследвайки 14-и успех на най-изтощителното състезание за човек и машина. Французинът стартира предпазливо, изчаквайки първите отпаднали фаворити да му разчистят пътя, и ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал