Телевизията на МЛБ се прицелва отвъд бейзбола

Телевизията на МЛБ се прицелва отвъд бейзбола

Телевизионната интернет платформа на МЛБ – "Мейджър лийг бейзбол адванст медия" (MLBAM), се подготвя да разшири обхвата на своята дейност. По време на информационно-технологична конференция в Дейна Пойнт, Калифорния, вчера изпълнителният директор на компанията Боб Бауман обяви, че MLBAM има намерение да се включи в наддаването за ТВ правата на различни спортни събития в световен мащаб. А дългосрочната идея е създаването на глобална спортна онлайн мрежа.

"Дали ще се превърнем в ESPN? Не. Нашата цел не е да изместим традиционните спортни канали. На този етап това е невъзможно. Не само заради отдавна сключените договори за правата на най-големите форуми, но и защото интернет инфраструктурата не е готова да поеме огромни количества видео излъчване на живо на ежедневен принцип", поясни Бауман.



Той разкри, че досега MLBAM е обслужвала максимум 2 млн. потребители едновременно. По думите му, в близко бъдеще би могло да се доставя картина до 10 млн. потребители в един и същи момент, но с настоящата техника това не е възможно при продължително предаване, нито пък е икономически обосновано. "Вярвам, че някой ден ще стигнем и дотам", добави Бауман.

Като първа стъпка към разрастването MLBAM ще бъде отделена от Мейджър лийг в самостоятелно юридическо лице и вече се търсят потенциални инвеститори, които да влязат със собствено дялово участие в проекта. По официални данни сега MLBAM генерира годишен приход около $1,2-$1,3 млрд., основно идващи от бейзбол. Освен от мачовете в МЛБ обаче медията излъчва видео сигнал от НХЛ, професионалната голф асоциация (PGA), колежанското баскетболно първенство (NCAA) и други външни клиенти.

"Искаме да инвестираме точно в сферата извън бейзбола. Смятаме, че можем да я превърнем в много по-съществена част от нашия бизнес", заяви Бауман.

Последвайте каналите ни в:

Още от Други спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти