Волейбол

Евгени Иванов - Пушката: Спортът в България страда!

26 януари 2016 | 12:18
Евгени Иванов - Пушката: Спортът в България страда!
  • копирано
  • 0
Много сме назад по спортуване при възрастни, деца и, за съжаление, по здравословен начин на живот, коментира Иванов
 
Евгени Иванов е български волейболист, двукратен шампион на страната с частен отбор и неколкократен бронзов медалист от световни първенства с националния отбор. Бившият волейболист развива авторски проекти, свързани с профилактика и грижа за детското здраве, подкрепя национални кампании, популяризиращи детско-юношеския спорт и популяризира физическата активност за цялото семейство като здравословен начин на живот.

Създател и собственик на първата частна организация, занимаваща се със спортен мениджмънт, маркетинг и обществено здраве в България - ASEM GROUP Ltd.

В началото на 2016 година той стъпи за пръв път в ролята на водещ по време на събитието "Благотворителен картинг шампионат“ в полза на фондация "Майки за донорство“, организиран от b2b Media.

- Разкажете ни за ASEM Group и за дейността на организацията?
- Най-общо мога да кажа, че се занимаваме с детски спорт. Голяма част от ресурсите ни отиват за организиране на събития за деца, проекти, които да мотивират и подтикват към спортуване и медико-социални дейности, насочени към децата. Идеята на тази фирма беше да се занимава с детски спорт и се опитваме да го правим във всяко едно направление.

- Вие сте силен поддръжник на здравословния начин на живот. Според Вас българинът спортна личност ли е? Здравословно ли живеем или сме по-назад в класациите по здраве?
- За съжаление мисля, че не сме спортно ориентирани. Поне статистиката това показва. Аз може би съм малко пристрастен. Голяма част от моята обкръжаваща среда са спортисти и до скоро си мислех, че българинът е много спортно настроен човек, но всъщност се оказа, че цифрите разкриват нещо съвсем различно. Напротив, много сме назад в класациите и по спортуване при възрасти, спортуване при деца и, за съжаление, по здравословен начин на живот.

- ASEM Group поддържа и собствена статистическа база данни, включваща и процента на децата с гръбначни асиметрии. До колко сериозен е този проблем при децата и можете ли да ни кажете колко често се среща?
- Статистиката, която поддържаме вече 3 години ни показва като резултат, че над 60% от децата имат гръбначни асиметрии. Те са, за съжаление, едни от основните фактори за развитието на гръбначни изкривявания, които са вече трайни.
 
Това е една много стряскаща статистика. Проблемът може да остане незабелязан от родителите, ако те не потърсят професионално мнение. Когато се стигне до изкривяването, то е вече необратимо и няма как да бъде излекувано, особено след определена степен. Така, че отговорност на родителите е да следят за това децата си, защото по този начин определят бъдещето им.

- Защо решихте да подкрепите кампанията "Майки за деца“?
- Приел съм като лична кауза да се занимавам с деца и здравословен начин на живот. Раждането е първата стъпка към всеки нов живот и всяко едно нещо, което се случва на тази планета. За това се боря аз, както и от фондацията "Майки за деца“.

- От многобройните ви спортни победи, коя си спомняте най-ярко? Коя е била най-значима за Вас?
- Винаги най-ярко си спомням победата, която направихме над отбора на Куба през 1995 година. Това бе по време на финалите на Световната лига. Аз тогава бях още млад състезател и се борех за мястото си в отбора. Тогава губехме 2 на 0 гейма и треньорът реши да рискува и да пусне мен в игра. Пак казвам, аз бях много млад играч, а в отбора имаше състезатели, утвърдени от много години и въпреки това той вкара мен на игрището. Ние победихме 3 на 2 гейма, като аз имах сериозен принос за победата на отбора. Това е победата, която винаги ще помня. Тя ми даде увереността, че аз мога да стана наистина голям волейболист.

- Как ще коментирате интереса на българина към спорта? Запълват ли се още залите?
- За съжаление, имам чувството, че все по-често пълним залите само, когато имаме някакви успехи, което не е добра тенденция. Да, всеки иска да отиде и да гледа, как неговият любим отбор побеждава, но истински лоялните фенове и тези, които искат да подкрепят спорта, го правят тогава, когато техният отбор губи. За съжаление, спортът в България във всичките си направления страда от доста дълго време и все по-често се налага да подкрепяме губещи отбори, но пък това е пътят да обърнем процеса и да започне спортът да се развива.

- Хареса ли ви ролята на водещ на "Благотворителния картинг турнир“ за приятели и партньори на b2b Media в Sofia Karting Ring?
- За първи път съм в такава ситуация. Интересно ми беше и определено е нещо, което бих повторил, стига да има значима кауза, която наистина да ме заинтригува.

Източник:  b2b Media

  • копирано
  • 0
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 672

Коментирай



Няма коментари.



							
						

Италия - А 1

Николай Колев започва да играе волейбол едва на ... 16 май 2019
Едно ново име бе изненадата в разширения състав на националния отбор, който обяви Силвано Пранди преди 15-ина дни. @@@ За широката аудитория името на Николай Колев от Черно море (Варна) е напълно непознато, но за ...
Матей Казийски: Идеята за националния отбор е зад ... 21 май 2019
Волейболната звезда Матей Казийски даде ексклузивно интервю за популярния сайт WorldOfVolley.com, в което говори за изминалия сезон в Италия, за бъдещето си и за националния отбор на България. Ето какво сподели той:- ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.