››   Анкета

Колко гола ще вкара Бербатов в Индия този сезон?

›› Булевард

Слънце, сняг, филми - тенисистките си почиват по света (снимки)

При оставащи около два месеца до Australian Open 2018 и повече от месец до началото на новия сезон е нормално тенисистките да използват последните дни на годината за презареждане на батериите по любопитни и красиви ...

Виж още

Спорт и бизнес

Потребители оцениха телевизорите Philips в повече от 70 видео ревюта

26 ноември 2015 | 16:33
Потребители оцениха телевизорите Philips в повече от 70 видео ревюта
Според участниците, технологията Ambilight, операционната система Android, Ultra HD, качеството на картината и дизайна са сред топ характеристиките на смарт телевизорите на марката.

Над 75 видеа от общо 30 участника е резултатът от първата по рода си национална програма за тестване на модели смарт телевизори Philips от 2015г. Инициативата до такава степен вдъхнови избраните потребители, че те заснеха почти троен брой видеа от очакваното. Всичките те могат да бъдат разгледани на http://testphilips.tv.



Технологията Ambilight, запазената марка на Philips, е посочена като една от най-значимите функции и безспорно е сред най-високо оценените параметри. Потребителите споделят, че изживяването с нея е ненадминато, както за всички кино маниаци, така и за спортните фенове. Характеристики като Ultra HD, качество на картината и цветове също са с максимални точки по петобалната система и са свързани с усещането да бъдеш пред телевизор Philips. Най-новата версия на операционната система Android Lollipop пренася използването на телевизор в друга вселена, превръщайки го в истински мултимедиен център. На преден план излизат също звуковите възможности на телевизорите и техният дизайн.



“Целта на Програмата е да приближим телевизорите Philips още повече до хората и да получим тяхното обективно мнение, след като са имали възможност да изпробват даден модел в дома си. Благодарни сме на всички участници, които споделиха своите искрени впечатления“, каза Георги Михайлов, управител на TP Vision България.

Уникалният шанс да разполагат във всекидневната си с модел от най-новата гама телевизори Philips за 2015 г. насърчи всеки един от участниците да развихри своето въображение в представянето му. Освен технологично представяне с акцент върху фините настройки, избраните за участие от над 2800 кандидата разказаха от първо лице своите впечатления от телевизионното изживяване, включвайки и семейството си или домашни любимци като главни действащи лица.



Разнообразният характер на видео ревютата се обуславя до голяма степен и от различния профил на потребителите. Най-младият от тях е на 19 години, а интуитивното управление на телевизорите Philips е засвидетелствано от участник на 80 години.

Мащабната програма за тестване на новите модели телевизори Philips в България под мотото „Philips TV - Не гледаш. Изживяваш“ се организира от TP Vision – компанията, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света. В продължение на две седмици всички желаещи да се включат в Програмата имаха възможността да се регистрират на специалната уеб платформа, където по желание предоставяха и своя видео визитка. Сред кандидатствалите над 2 800 човека бяха избрани 30 участника, които изпробваха възможностите на конкретен модел телевизор в условията на домашния комфорт и качиха видео материали, в които споделят  искрените си мнения. Участниците са на възраст между 19 и 80 години и живеят в София и градове от цялата страна.


SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2696

Добави коментар ›› Коментари (5)

Фен на боб с наденицъ
(Гост)
5
отговор
27 ноември 2015 | 02:07

И колко са се изръсили за да публикувате тоя сюргюн? Имам го същия,не става за нищо и операционната система е леш Рейтинг: 3 0

sharp
(Гост)
4
отговор
26 ноември 2015 | 23:15

Шарп е номер 1 ! Не са някакви комерсиалчовци и си правят японско качество. Рейтинг: 5 0

Bat'Zare
(Гост)
3
отговор
26 ноември 2015 | 20:42

Пратиха всичко в Китай и пак цените им са високи, а качеството на средно ниво. Рейтинг: 7 0

26 ноември 2015 | 19:09

Тази марка от година не струва Рейтинг: 7 3

Шкумбата
(Гост)
1
отговор
26 ноември 2015 | 16:53

Тая марка умря след като холандците продадоха всичко в китай, каквото и да правят вече не могат да си върнат позициите където и да било по света. Рейтинг: 9 4


							
						
Мигът, в който мечта и реалност се слеят в едно... 25 май 2017
Колко пъти съм затварял очи и съм си представял как ще срещна на живо любимия си футболист. Този, когото още от дете обожавам. Този, който ме е просълзявал и от болка, и от щастие. Този, когото толкова дълго време  ...
За разходите, свързани с MotoGP: Едно падане може ... 11 август 2017
За един милион евро може да се купи доста добър състезателен мотоциклет за MotoGP, но касичката трябва да е много по-голяма ако искаш да изкараш успешно 18 кръга от световния шампионат. Тимът на Кал Кръчлоу LCR Honda е ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал