››   Анкета

Правилно ли беше решението за равенство между Тайсън Фюри и Дионтей Уайлдър?

›› Булевард

Андреа се съблече, за да покаже, че е много секси (СНИМКА)

Половинката на Кубрат Пулев - фолкпевицата Андреа направи пореден опит да се защити от хейт вълната, която я заля след участието й в живото предаване на "Биг Брадър". Припомняме, че блондинката с големи ...

Виж още
Спорт и бизнес

Потребители оцениха телевизорите Philips в повече от 70 видео ревюта

26 ноември 2015 | 16:33
Потребители оцениха телевизорите Philips в повече от 70 видео ревюта
Според участниците, технологията Ambilight, операционната система Android, Ultra HD, качеството на картината и дизайна са сред топ характеристиките на смарт телевизорите на марката.

Над 75 видеа от общо 30 участника е резултатът от първата по рода си национална програма за тестване на модели смарт телевизори Philips от 2015г. Инициативата до такава степен вдъхнови избраните потребители, че те заснеха почти троен брой видеа от очакваното. Всичките те могат да бъдат разгледани на http://testphilips.tv.



Технологията Ambilight, запазената марка на Philips, е посочена като една от най-значимите функции и безспорно е сред най-високо оценените параметри. Потребителите споделят, че изживяването с нея е ненадминато, както за всички кино маниаци, така и за спортните фенове. Характеристики като Ultra HD, качество на картината и цветове също са с максимални точки по петобалната система и са свързани с усещането да бъдеш пред телевизор Philips. Най-новата версия на операционната система Android Lollipop пренася използването на телевизор в друга вселена, превръщайки го в истински мултимедиен център. На преден план излизат също звуковите възможности на телевизорите и техният дизайн.



“Целта на Програмата е да приближим телевизорите Philips още повече до хората и да получим тяхното обективно мнение, след като са имали възможност да изпробват даден модел в дома си. Благодарни сме на всички участници, които споделиха своите искрени впечатления“, каза Георги Михайлов, управител на TP Vision България.

Уникалният шанс да разполагат във всекидневната си с модел от най-новата гама телевизори Philips за 2015 г. насърчи всеки един от участниците да развихри своето въображение в представянето му. Освен технологично представяне с акцент върху фините настройки, избраните за участие от над 2800 кандидата разказаха от първо лице своите впечатления от телевизионното изживяване, включвайки и семейството си или домашни любимци като главни действащи лица.



Разнообразният характер на видео ревютата се обуславя до голяма степен и от различния профил на потребителите. Най-младият от тях е на 19 години, а интуитивното управление на телевизорите Philips е засвидетелствано от участник на 80 години.

Мащабната програма за тестване на новите модели телевизори Philips в България под мотото „Philips TV - Не гледаш. Изживяваш“ се организира от TP Vision – компанията, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света. В продължение на две седмици всички желаещи да се включат в Програмата имаха възможността да се регистрират на специалната уеб платформа, където по желание предоставяха и своя видео визитка. Сред кандидатствалите над 2 800 човека бяха избрани 30 участника, които изпробваха възможностите на конкретен модел телевизор в условията на домашния комфорт и качиха видео материали, в които споделят  искрените си мнения. Участниците са на възраст между 19 и 80 години и живеят в София и градове от цялата страна.


SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2699

Добави коментар ›› Коментари (5)

Фен на боб с наденицъ
(Гост)
5
отговор
27 ноември 2015 | 02:07

И колко са се изръсили за да публикувате тоя сюргюн? Имам го същия,не става за нищо и операционната система е леш Рейтинг: 3 0

sharp
(Гост)
4
отговор
26 ноември 2015 | 23:15

Шарп е номер 1 ! Не са някакви комерсиалчовци и си правят японско качество. Рейтинг: 5 0

Bat'Zare
(Гост)
3
отговор
26 ноември 2015 | 20:42

Пратиха всичко в Китай и пак цените им са високи, а качеството на средно ниво. Рейтинг: 7 0

26 ноември 2015 | 19:09

Тази марка от година не струва Рейтинг: 7 3

Шкумбата
(Гост)
1
отговор
26 ноември 2015 | 16:53

Тая марка умря след като холандците продадоха всичко в китай, каквото и да правят вече не могат да си върнат позициите където и да било по света. Рейтинг: 9 4


							
						
Светлана Димитрова: Coca-Cola винаги е подкрепяла ... 25 юли 2018
Coca-Cola бе един от най-големите спонсори на приключилото наскоро Световно първенство по футбол в Русия. Компанията от дълги години подкрепя и много спортни събития по света и в България. Какви още може да очакваме от ...
Лъчезар Танев: Не възстановят ли парите на ... 25 ноември 2017
Най-популярният футболен агент у нас Лъчезар Танев се оказа „човека с отговорите“ по немалко въпроси тази седмица. Той даде първия залп от последвалата медийна канонада по Петър Волгин по повод изказване ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?