Покер

Драстични промени в най-голямата покер зала - PokerStars

04 ноември 2015 | 21:12 - Обновена
Драстични промени в най-голямата покер зала - PokerStars
  • копирано
  • 9

Преди броени дни (по погрешка) в руския сайт на PokerStars изтече информация относно предстоящите промени във VIP системата на залата. Малко след това публикацията бе премахната, но съдържанието вече мълниеносно обикаляше покер сайтовете по целия свят.

Обявените промени са меко казано драстични. Премахва се най-високия ранг от системата - Supernova Elite, а процентът на възвръщаемост (т.нар. рейкбек) за играчите по високите нива се намаля от 75% на 30%.

Ето и част от изявлението на PokerStars: "Винаги сме вярвали, че покерът е игра за забавление и съревнование. Въпреки това, в последните няколко години VIP наградите станаха толкова привлекателни, че ние без да искаме повлияхме над причините, които карат хората да играят".

Обявените промени влизат в сила от 1-ви януари, 2016г.

Според представители на PokerStars целта на въведените промени е "да поощрява и награждава по-голям брой играчи и да стимулира състезателния елемент на играта, а не големия брой инвестирани часове по масите".

Дали това е истина оставяме на всеки от вас да си прецени сам с оглед на посочената информация. На практика PokerStars се възползва от доминантната си роля на пазара и намаля драстично разпределението на печалбите на играчите в залата.

Какво ще промени това?

Очаква се масиран поток от мигриращи играчи към по-малките зали, които и без това традиционно предлагат много по-висок процент възвръщаемост за кеш играчите, в пъти по-добри сделки и като цяло са много по-гъвкави и адаптивни в предлаганите условия.

За турнирните играчи също търсенето на нова зала става очевидна необходимост, като сменянето на PokerStars като основна зала за игра носи много допълнителни бонуси. В другите зали и мрежи за игра можете да се възползвате от първоначалните фрийрол промоции и турнирите с добавени пари. Доста често в тези зали не може да се достигне обявения награден фонд и често има добавени пари дори и в големите неделни турнири.

Най-фрапантният случай бе съвсем наскоро в една от по-малките зали на пазара и тяхната серия от неделни турнири с гарантиран награден фонд от $1,000,000. В първия турнир през септември не се събраха достатъчно играчи и залата трябваше да добави от себе си $224,500, за да се достигне обявения награден фонд - нещо, което отдавна не се беше случвало в покер индустрията. Добавените пари в следващото издание на турнира бяха $197,500, а миналата неделя - около $150,000. Това прави обща сума от около $600,000 добавени за три турнира, което едва ли сме виждали и някога ще видим в PokerStars.

За повече информация около промените във VIP системата на PokerStars или съвети при избор на зала, следете сайта на Grinders.org!

Реакциите на играчите

Реакциите на покер играчите не закъсняха и социалните мрежи бяха залети с коментари около промените.

Justin Bonomo: Първи ноември, 2015г. денят, в който PokerStars официално съобщиха, че те вече не се интересуват от клиентите си... Ще има протести.

bonomo

Dan Smith: Ако си мислите, че играчите ще прочетат това и няма да побеснеят, вие обиждате нашето ниво на интелигентност. Да добавяте в дискусията и промените в помощните софтуери и програми е просто заблуждаващо. Двете неща не са свързани.

dansmith2

Sam Greenwood: PokerStars дори не можаха да публикуват своето PR съобщение като хората, а искат да ни накарат да повярваме, че искат да развиват покера чрез маркетинговата си експертиза.

greenwood

Все още се чака официално изявление от Даниел Негреану - като може би най-влиятелния и популярен покер играч в света, рекламно лице на залата. Несъмнено той ще излезе в защита на PokerStars, както можем да видим от коментарите му до момента в Туитър:

negreanu

До момента преобладават негативните коментари по темата. Обяснението от страна на PokerStars накратко се състои в идеята, че те се опитват да подобрят еко системата на покера, като дадат повече предимства на рекреационните играчи - обяснение, посрещнато с насмешка от покер обществеността до момента. Играчите обмислят и да потърсят правата си по съдебен път.

Какво е вашето мнение за тези промени?

За още покер новини четете Grinders.org!

  • копирано
  • 9
Grinders.org
Прочетена 10101

Добави коментар ›› Коментари (3)

ФУТБОЛ МЕНИДЖЪР
(Гост)
3
отговор
30 май 2019 | 16:53

s pe4eliotigri_blogspot_com Рейтинг: 0 0

ФУТБОЛ МЕНИДЖЪР
(Гост)
2
отговор
30 май 2019 | 16:52

е Рейтинг: 0 0

Т
(Гост)
1
отговор
11 декември 2018 | 17:54

spe4eliotigri_blogspot_com Рейтинг: 0 0


							
						
Топ 5 покер ръце: Сам Трикет! 27 октомври 2015
Сам Трикет е един от най-успешните турнирни покер играчи на планетата с приходи от турнири в размер на над $20 милиона. Дълги години той бе рекламно лице на една от най-бързо развиващите се покер зали, като дори ...
Бахар Муса: В покера полезни неща се научават и ... 09 април 2015
Бахар Муса е роден в Шумен през 1985г . През годините е сменял различни градове из страна и е живял в Исперих, Добрич, Балчик и София, където завършва магистратура по телекомуникации в Техническия университет. След ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.