Търгът за марката на ЦСКА пред провал

Търгът за марката на ЦСКА пред провал
Провал грози търга за марката на ЦСКА, който бе обявен от НАП
.
Все още няма внесен депозит за участие. Срокът изтича в края на работното време в сряда. Така НАП ще бъде принуден да свали цената от 3,6 милиона поне с 20% и отново да обяви процедура. За това обаче няма определен срок.
По принцип марката бе запорирана до септември, като едва тогава трябваше да бъде обявен търг за нея. След като обаче се появи интерес от Васил Божков за създаването на ново дружество, търгът бе изтеглен за по-рано. Едва след втори провал може да се стигне до директно договаряне с евентуален купувач. Марката на ЦСКА бе предложена за залог по времето на “Титан”.
НАП държи и тази на Ботев (Пловдив) заради неплатените данъци на Димитър Христолов. Пловдивчани обаче си направиха нова емблема, сляха се с Металик (Сопот) и в момента нямат проблеми. Държавата пък 4 години продава своята собственост.

"24 часа"

Последвайте каналите ни в:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от БГ Футбол

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти