Ефектът на доминото (видео)

Ефектът на доминото (видео)

Броени дни преди началото на първия за сезона мейджър турнир в професионалния голф - "Мастърс"-ът в Огъста, гигантът Nike разпространи новата си реклама. Главни действащи лица във видеото са носителят на 14 титли от Големия шлем Тайгър Уудс и настоящият лидер в ранглистата Рори Макилрой.

В продължение на дълги години Тигъра бе основният пердставител на марката, но през 2013-а Макилрой също подписа договор с Nike. Според слуховете северноирладнецът ще бъде лице на комапнията в продължение на 10 години за сумата от 100 милиона долара. Първоначално се смяташе, че контрактът е за 250 милиона долара.

Сюжетът на рекламата проследява как Уудс е бил повлиян като дете от Джак Никлаус, а след това Макилрой е следил с трепет изявите на Тигъра, за да стигне до момента, в който играе рамо до рамо с него. Част от кадрите са заснети в дома на Рори, където той е прекарал голяма част от юношеските си години.

"Това бе едно страхотно изживяване за мен - да премина от невероятен фен към истински състезател, заяви 25-годишният Макилрой. - Не беше отдавна времето, когато гледах Тайгър по телевизията, а сега съм на игрището с него. Наистина страхотно приключение. Щастливец съм, че мога да играя с него, да си съперничим, тъй като той ме вдъхновяваше като дете. Продължава да го прави и сега. Той е най-добрият, който някога съм виждал", коментира носителят на четири мейджър титли.

"Хубаво е, че съм бил част от различни поколения състезатели. Сега мои съперници са по-младите момчета. Това ме мотивира да тренирам по-усърдно, защото те са по-добре подготвени физически", сподели 39-годишният Уудс.

Последвайте каналите ни в:

Още от Други спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти