›› Анкета

Кой ще надделее - Хамилтън или Фетел?

›› Лека атлетика

Украинска атлетка впечатли с изкуство

България си има атлетка, която рисува отлично в лицето на спринтьорката Инна Ефтимова. Оказа се, че и в Украйна могат да се похвалят с представителка на Царицата на спортовете, която борави умело с четката и боите. ...

Виж още

Формула 1

Хорнер: Ред Бул никога не са доминирали във Ф1 колкото Мерцедес

20 март 2015 | 13:43
Хорнер: Ред Бул никога не са доминирали във Ф1 колкото Мерцедес
Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че сегашната доминация на Мерцедес във Формула 1 е много по-голяма от тази на Ред Бул някога. Тимът от Милтън Кийнс спечели четири поредни световни титли с пилота си Себастиан Фетел, но след промените в правилника най-силни излязоха Мерцедес и така победната серия на Ред Бул бе спряна.

Сега новите шампиони са Сребърните стрели, които тази година ще се борят за втора титла и шансовете им са големи. Хорнер призова ФИА да предприеме действия срещу тях, защото според него предимството на Мерцедес пред останалите отбори е твърде голямо и то няма да се стопи скоро. Запитан дали не намира ирония в това, че един някога доминирал отбор в момента настоява за равностойност, Хорнер обясни:

"Разбирам, но ние никога не сме доминирали на нивото, което виждаме сега от тях. Дори не бяхме близо. Във всеки момент, в който демонстрирахме предимство, правилата се променяха и ние трябваше да се пригодим към тях. Трябваше да се адаптираме непрестанно, първо имаше зареждане с гориво, после нямаше, имаше двоен дифузьор, после нямаше...какво ли не. Ако ФИА не се намеси по същия начин, ще гледаме една много разтеглена колона".

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2004

Добави коментар ›› Коментари (7)

Think
(Гост)
7
отговор
25 март 2015 | 16:23

Най-елементарно казано. Като си подписал ощетяващ те договор, който те обвързва за дълги години си си виноен само и единствено ти. Хорнер и компания да си вземат поука и никога повече да не се обвързват за дълги години, да изпълняват конкретни правила и регулации, след като искат постоянни промени ... Искаш ябълка, ама подписваш договор, че 5 години ще ядеш само бабабни ... Кой ти е виновен ?!?! Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

леле
(Гост)
6
отговор
21 март 2015 | 14:04

Абе що не фанеш да се гръмнеш!!!Тъпанар!!! Прахосмукачките ред бул като беха недостижими,тогава що не се изцепихте,че трябва да се "самопонижите",а сега бълваш селски упреци към по добрите от вас-Прахомукачките.... Рейтинг: 0 0

...
(Гост)
5
отговор
25 март 2015 | 16:22

БРД, никой не твърди, че е интересно да се гледа как Мерцедес нямат стигане, но заключения, че убивали спорта и т.н. са нелепи. Отборите, които вместо да правят всичко, за да измислят поне толкова добри неща, като тези на Мерцедес, оправдават слабостите си с това, че видиш ли Мерцедес били по-мощни. Маса, когото принципно уважавам, защото ако дори не на пистата, то извън нея е със сигурност мъжкар, да каже, че Мерцедес им давали по-слаби двигатели... е това е абсурдно. Отборите и доставчиците сключват договори, а в този спорт със сигурност договорите са дебели като Библията, изключено е да се допусне такава възможност. За това и това мнение си е само на Маса, не на Уилямс, нито пък на друг клиентски отбор. Ако всичко беше до двигателя, защо Уилямс също изостават от Мерцедес? Просто "немците" освен силният двигател имат и силно шаси и аеродинамика, освен това нееднократно и през миналият сезон се обясняваше, че за разлика от другите доставчици на двигатели Мерцедес оставят периферията да си я правят отборите. Те самите си проектират всичко като комплект, конкретният двигател е такъв, заради характеристиките на шасито, аеродинамиката, софтуерта, окачването и т.н. и обратно всичко е проектирано така, за да работи по най-добрият начин с именно тези компоненти. Останалите нагласят или двигателя към останалото, или всичко - към двигателя, но това ги ограничава първо във времето, второ в предпочитанията, които има и отбора и пилотите. Така че е напълно нормално клиентските отбори да не могат да изсмучат толкова от двигателя, колкото заводският отбор. А Ред Бул като ореваха света, заради тия пусти по-мощни двигатели случайно пропускат факта, че двигателите на Мерцедес бяха по-мощни и докато Фетел доминираше, но тогава на тях това не им бъркаше в очите. Защо тогава не искаха от ФИА да изравнят мощностите, а сега искат? Да тогава променяха много правилата, но тогава беше едва началото на хибридните технологии във Ф1 и правилата често бяха тълкувани много широко, за това и повечето от промените бяха реално не заради доминацията на Ред Бул, а защото имаше спорове дали конструираното от Ред Бул е съгласно правилника. Стига говориха за двойните дифузьори, защото в аеродинамиката едно решение може да бъде приложено много бързо, до колкото помня, преди забраната, другите отбори съумяха доста бързо също да се снабдят с двойни дифузьори. Двигателите не може от днес за вчера да станат изведнъж по-мощни и по надеждни. А и не забравяйте, че през миналият сезон имаше една промяна в правилата, която случайно засегна най-много точно Мерцедесм но те не реваха, това беше промяната в предните окачвания. Ред Бул изброяват редица промени, които целили да не са толкова пред останалите, еми за един сезон, даже за половин, през миналата година и имаше същото нещо в посока Мерцедес, ако те доминират 4 поредни години, ще се натрупат промени, целящи забавянето им. Не е интересно да ги гледаме толкова пред останалите, но да си припомним поредиците от победи на Фетел, тогава не изглеждаше ли всичко предрешено? И тогава нямаше особена интрига. Рейтинг: 6 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

bbb
(Гост)
4
отговор
25 март 2015 | 16:21

Принципно съм против рестриктивните правила, но Хорнер има право. Ред Бул доминираха но по тяхно време постоянно се променяха правилата в опит да им намалят разликата. При Мерцедес не се вижда подобно нещо. Правилата са едни и същи всички са премерени че Мерцедес нямат достигане и това е. Рейтинг: 5 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

BRD
(Гост)
3
отговор
21 март 2015 | 16:08

Е добре де,в крайна сметка кефи ли ви туй дет го гледате?То е ясно че Мерцедес са направили нещо уникално за момента за което евала.12-13 болида на трасето и то в началото на сезона. Рейтинг: 6 0

Think
(Гост)
2
отговор
25 март 2015 | 16:20

В крайна сметка кой ви би по главата да подписвате договр, с който се задължавате да приемете правилата за турбо ерата за 5 6 години напред ?! Мерцедес никога не са подписвали обвързващи договри, че са съгласни да има задължително зареждане с гориво или задължителни двойни дифузьори. Нормално е подобни неща, които никой не се е обвързал с договр, да могат да се променят. Ама когато подпишеш, че си съгласен на определени условия и като не ти изнасят искаш да се променят - това се нарича ПУМИЯРЩИНА !!! Рейтинг: 9 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Think
(Гост)
1
отговор
25 март 2015 | 16:20

Кристиян Хорнер май тотално забравя, че Фетел през 2013 година спечели 10 поредни състезания, а в 2010 и 2011 година спечелиха над 90% от пол позициите. Също така РедБул имат повече победи, подиуми и пол позиции спрямо участията си във Формула 1 от Мерцедес !!! Преди да започне да дарънка подобни глупости, да вземе първо да види рекордите в Ф1 ... невеж кретен ... Рейтинг: 10 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

›› новини

Станаха ясни всички участници на световното първенство за жени в Япония
20 октомври 2017 | 15:25
Като сцена от филм на ужасите
20 октомври 2017 | 15:18
Рони О'Съливан пречупи Хигинс в най-знаковия снукър мач за сезона
Яя Меледже се връща в групата на Ботев
20 октомври 2017 | 15:14
Волейболистките на Раковски трети на турнир в Гърция
20 октомври 2017 | 15:13
Радо Стойчев изведе Модена до полуфинал за Купата на Италия (видео + снимки)
20 октомври 2017 | 15:08
Хайнкес за бъдещето си в Байерн: Рано е за такива въпроси
20 октомври 2017 | 14:58
Левски започна национална кампания, насочена към футболните привърженици (ВИДЕО)
Национал напуснал Левски 2014
20 октомври 2017 | 14:53
Северна Корея ще играе на неутрален терен следващата си квалификация
20 октомври 2017 | 14:50

›› Булевард

Никол и колежките й от “Пусикет Долс” не били проститутки
19 октомври 2017
Никол Шерцингер и останалите момичета от “Пусикет Долс” отговориха на нападките на бившата си колежка Кайа ...
Украинска атлетка впечатли с изкуство 19 октомври 2017 | 19:35
Като сцена от филм на ужасите 20 октомври 2017 | 15:18
Маша отива в Пуерто Рико да помага на пострадалите от урагана "Мария" 19 октомври 2017 | 11:06

›› Волейбол

Марица тръгна с отлична победа в Шампионската лига (видео + снимки)
19 октомври 2017
Българският волейболен първенец при жените Марица (Пловдив) надигра финландския шампион ЛП Сало (Сало) с 3:1 (25:18, ...
ЦСКА вече е с нови съблекални (снимки) 20 октомври 2017 | 13:34
Радо Стойчев изведе Модена до полуфинал за Купата на Италия (видео + снимки) 20 октомври 2017 | 15:08
Силен Ники Учиков с 21 точки, UPCN на крачка от полуфинал за Купата на Лигата (видео + снимки) 20 октомври 2017 | 14:42

›› Баскетбол

Национал напуснал Левски 2014
20 октомври 2017
Тимът на Левски 2014 остана без един от младите си играчи. Евгени Хаджирусев няма да играе за “сините” на ...
Реал даде две жертви срещу ЦСКА 20 октомври 2017 | 10:50
Финландия извика двама от Евролигата за България 20 октомври 2017 | 11:51
Академик Бултекс 99 излиза за поредна победа 20 октомври 2017 | 12:35
							
						

Формула 1

График на уикенда

Макларън набелязаха заместник на Алонсо за ... 20 юни 2017
Пилотът на Торо Росо Карлос Сайнц-младши е на прицел от почти всеки отбор на Формула 1, а в Италия вече твърдят, че именно той е пилотът, който стои на първо място в списъка на Макларън като опция за заместник на ...
Синът на Шумахер: Целта ми е Формула 1 19 октомври 2017
Мик Шумахер, синът на седемкратния световен шампион Михаел, заяви, че не е се е отказал от мечтата си да влезе във Формула 1 и обясни, че не иска да прибързва. Тази година синът на легендата остана 12-и в европейската ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал