Леброн Джеймс остава най-доброто рекламно лице в НБА

Леброн Джеймс остава най-доброто рекламно лице в НБА
След края на миналия сезон Леброн Джеймс смени Саут бийч с Кливланд, след като подписа договор с отбора на Кливланд Кавалиърс. Преди това той игра четири сезона за Маями Хийт, където спечели две титли. Скептиците се чудеха дали преместването на по-малък пазар като Кливланд ще намали рекламната сила на Джеймс, както и продажбите на спортните обувки, носещи неговото име. Оказва се, че са се притеснявали напразно.

Джеймс си остава най-голямата рекламна звезда в спорта с приходи в размер на 44 млн. долара извън баскетболното игрище през тази година и все още е кралят, когато става въпрос за продажба на продукти, пише Forbes. От Nike са продали кецове с името на Джеймс на стойност 340 млн. долара за 12-те месеца до януари, или с 13% повече от предходната година, според SportScanInfo.

Сумата е близо два пъти по-голяма от тази на втория най-добър рекламен агент в НБА Кевин Дюрант. Nike подписват с Джеймс 7-годишен договор на стойност 90 млн. долара, още докато е ученик през 2003 г. Отначало компанията не генерираше сериозни приходи, но продажби започнаха да скача с модела LeBron VI. Компанията представа дванадесетия си модел кецове с името на Джеймс през октомври с цена на дребно от 200 долара. Джеймс печели по 20 млн. долара на година от рекламния си договор с Nike.

Цялата статия прочетете тук!

Profit.bg
Последвайте каналите ни в:

Още от Баскетбол

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти