››   Анкета

Ще стигнат ли силите на Борусия (Дортмунд) да стане шампион на Бундеслигата?

›› Булевард

Три правила на успеха от Арнолд Шварценегер

„За мен най-лошото е да бъда като всички останали. Ненавиждам това“, казва австрийският и американски бивш професионален културист, актьор, режисьор, предприемач, инвеститор и политик, познат ти от ...

Виж още
Авто Мания

Дойде първият i20 Coupe за Hyundai Racing Trophy 2015

11 март 2015 | 14:31
Дойде първият i20 Coupe за Hyundai Racing Trophy 2015
Само месец след представянето на уникалния едномарков шампионат Hyundai Racing Trophy 2015, в България пристигна първият автомобил Hyundai i20 Coupe. Надпреварата ще се проведе за първи път у нас, като част от официалния спортен календар на Българска федерация по автомобилен спорт (БФАС).

Първият автомобил Hyundai i20 Coupe вече е позициониран в оторизирания сервизен център на Hyundai в Стара Загора. Това е базата, в която автомобилите ще бъдат подготвяни за предстоящите състезания рали и писта. Професионален екип с дългогодишен опит ще бъде ангажиран с подготовката и обслужването на автомобилите. След всеки етап на Hyundai Racing Trophy 2015 състезателните машини ще се съхраняват в сервизния център и ще бъдат подготвяни за предизвикателствата и уменията, които пилотите на шампионата ще показват на трасетата.

Стартира подготовката на Hyundai i20 Coupe, който ще бъде професионално модифициран и на базата на най-новото поколение Hyundai i20 Coupe. Колата разполага със стандартен бензинов 4-цилиндров 1.4 DOHC 16V двигател със 100 к.с. По правила на БФАС, автомобилът е със стандартна 6-степенна синхронизирана механична трансмисия с кратък превод.

Първият Hyundai i20 Coupe в България 

Предстои цялостната доработка на модела в процеса на преминаване от сериен вариант в автомобил, подготвен за професионален автомобилен спорт. Ще се извършат значителни интериорни промени за достигане на максимално олекотяване и покриване изискванията на ФИА. Цялото шаси ще бъде подсилено с допълнително дозаваряване и поставяне на усилващи планки, което ще балансира значително натоварването при състезание. Окачването на автомобила ще се замени с професионално окачване за рали, позволяващо настройки за различните видове трасета. Ауспуховата система също ще претърпи доработки, позволени в регламентите за моторните спортове. Промени ще претърпи и окачването на двигателя, както и тръбопровода на спирачната система, за да се достигне желаната издръжливост на автомобила при екстремни ситуации. За състезателните цели се използват състезателни накладки и спирачна течност за постигане на максимална спирачна ефективност. Джантите са 17", а гумите - Semi-Slick.

Спортният автомобил ще има променен външен дизайн по подобие на WRC автомобилите. По-широката форма на купето осигурява повече стабилност на пътя. Купето на автомобила е серийно производство. След повторно дозаваряване и инсталация на ролбара въз основа на HYUNDAI i20 WRC, автомобилът получава хомологация от FIA. Вътре в купето арматурното табло и панелите на вратите са коригирани, за да се инсталират безпрепятствано ролбара и конзолите. Предното окачване (McPherson) и задното окачване (H-ос) са подсилени със специално разработени от HYUNDAI RACING TROPHY амортисьори. Спирачните дискове и спирачните апарати на автомобила са стандартни.

До края на месеца се очаква в България да пристигнат и представители на Custom Cage UK, за да подготвят автомобила.

Първият Hyundai i20 Coupe в България 

Допълнителна информация:

Hyundai Racing Trophy 2015 е специално разработен иновативен проект по образец на Световния рали шампионат WRC. Новата спортна платформа социално се ангажира с професионалното обучение на пилотите, за да могат да се насладят напълно на вълнуващите преживявания, които ще им осигури автомобилът Hyundai i20 R1, участвайки в най-атрактивните рали и писта състезания в България в отделни серии и със самостоятелна квалификация.

Стратегията на този проект е да направи автомобилния спорт в България по-достъпен до младите и да предостави възможност да се докоснат до магията на рали и писта състезания по възможно най-професионалния начин по подобие на световната състезателна сцена.


Още по темата

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Renault Megane R.S. - завръщането на краля 04 октомври 2018
Върху раменете на новия Megane R.S. бяха натрупани огромни очаквания още преди дори да си бе показал носа на улицата. Отговорността бе наистина огромна, но и имаше защо - предишните две поколения бяха най-добрите ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?