›› Булевард

Дори ТЯ не може да възбуди вратаря на ПСЖ след загуба (галерия)

Вратарят на ПСЖ Кевин Трап може да се похвали с наистина страхотно гадже. От известно време той живее с ослепителната бразилка Изабел Гулар, а наскоро 33-годишният модел разкри и пикантни подробности около личния им ...

Виж още
Формула 1

Ред Бул в най-тежката криза в историята си (Коментар)

07 март 2014 | 14:01
Ред Бул в най-тежката криза в историята си (Коментар)

Предсезонните тестове за защитаващия четвъртата си поредна титла в предтоящия сезон 2014 Себастиан Фетел и новия му съотборник Даниел Рикардо бяха прекарани в бокса. Техническите проблеми с двигателя на Рено оставиха шампионите от Ред Бул заедно с отборите, пълни аутсайдери, като темпо и брой обиколки.

Много от конкурентите им и специалистите дори очакват Фетел и Рикардо изобщо да не успеят да стигнат до финала на Гран при на Австралия. В интервютата си четирикратният шампион и дебютантът опитаха да не критикуват отбора си, но в думите им личеше отчаяние.

В началото на седмицата сивият кардинал в Ред Бул Хелмут Марко назова основния проблем, който оставя толкова назад новия RB10 от преките им конкуренти. Той не идва толкова от прегряването и надеждността на новия турбо 1.6-литров двигател на Рено, а от тежкия турбо лаг, или така наречената "турбо дупка".

Това означава много труден за пилотиране болид с неотзивчив при подаване на газ двигател заради забавяне достигането на нужното налягане от турбокомпресора. Когато то бъде достигнато, води до влошаване сцеплението на гумите заради мигновено повишаване на мощността и загуба на време при излизане от завоите.

Отборният шеф на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че отговорните хора в тима няма как да са се превърнали в идиоти за една нощ. Британецът визира пълния провал в опита на инженерите да внедрят турбо двигателя на Рено в новия болид RB10.

"Предсезонните тестове бяха пълен провал за нас. Това обаче изобщо не намалява амбициите ни, които винаги са били да се борим за титлите при конструкторите и пилотите. Обратно, проблемите само ни амбицират", коментира може би най-тежката криза в историята на Ред Бул отборният шеф Хорнер и допълва:

"Не сме се превърнали в идиоти за една нощ. В последните пет години преживяхме най-големите успехи във Формула 1. Записахме рекорди, които никой не бе постигал в историята на нашия спорт. Тези неща не се губят. Те са извоювани от всички хора от нашия отбор, същите гениални служители и сега са с нас и това не е просто някаква статистика. Тези мъже и жени сега са готови да се справят с проблемите. Целта е да се върнем там, където ни е мястото - на върха", завърши той.

До началото на Гран при на Австралия в неделя остават едва девет дни. В Мелбърн, където стартира новата турбо ера във Формула 1 със сезон 2014, ще разберем дали Ред Бул и този път ще успее да се измъкне от проблемите и ще се бори за победата.

Очакваме това по-скоро да се случи, когато керванът дойде в Европа за шестия старт от сезона в Гран при на Испания. Дотогава Фетел и компания ще опитат да минимализират загубите с гонене на максимален брой точки и малко възможни качвания на подиума зад очертаващите се отбори лидери, използващи двигателите на Мерцедес.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 


Още по темата
ДИМИТЪР ПУНЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 10456

Добави коментар ›› Коментари (2)

BullFen
(Гост)
2
отговор
10 март 2014 | 22:11

История да! Четиригодишно унижение на "исторически" тимове и ревливи пилотчета... Рейтинг: 3 0

хаха
(Гост)
1
отговор
10 март 2014 | 22:11

История??? Рейтинг: 0 3


							
						

Формула 1

График на уикенда

Вижте очакваните заплати на пилотите от Ф1 за 2018 23 януари 2018
Детайлите около контрактите на пилотите от Формула 1 са строго пазени, както е и рецептата за Coca Cola, но въпреки това логиката и малко източници от кухнята успяват да структурират стълбицата от най-ниско до ...
Волф: Преди мислех, че между съотборниците трябва ... 22 януари 2018
Шефът на Мерцедес Тото Волф заяви, че след идването на Валтери Ботас в отбора, е променил възгледите си за това какви трябва да са отношенията между двама пилоти в един екип. В интервю Тото обясни, че преди е смятал ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал