›› Булевард

Серина Уилямс отново стана булка

Бившата №1 в света Серина Уилямс украси корицата на февруарско-мартенския брой на списание Brides. Американската тенисистка позира пред обектива с две сватбени рокли на своята добра приятелка Донатела Версаче и сподели, ...

Виж още
Моторни спортове

БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие

17 април 2013 | 18:44
БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие
Това е третата поредна награда за социално-отговорната кампания на „Каменица” АД

София, 17 април 2013 г. Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” получи първо място в категорията „Кампания за устойчиво развитие” в конкурса на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) – BAPRA Bright Awards. Четвъртото издание на най-престижното PR съревнование у нас се проведе вчера вечерта в столицата и отличи най-успешните, резултатни и иновативни PR кампании за изминалата година.

Социално-отговорната кампания „Алокохолът е лош шофьор” получи първо място в една от най-престижните категории на конкурса – за кампания за устойчиво разитие. Отличието получи Apra Porter Novelli – комуникационната агенция, която от 2012 г. работи за цялостната концепция и комуникация на проекта. Наградата за кампанията именно в тази категория e изключително признание, тъй като основната й цел от самия й старт през 2008 г. е именно тази – да допринася за дългосрочни и устойчиви резултати в сферата на пътната безопасност. Кампанията акцентира върху отговорната консумация на алкохол и основната й цел е чрез превенция да информира обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол. Основен елемент от кампанията през последните години са т.нар. „алкохолни” очила. Те симулират наличието на определени промили алкохол в кръвта и всеки, който ги тества, разбира в безопасни за себе си условия как алкохолът влияе и променя реакциите му и го прави неспособен да шофира.

Наградата на БАПРА за устойчива кампания за „Алкохолът е лош шофьор” 2012 г. е признание за петото й и най-мащабно издание до момента. Инициативата се проведе в по-голям брой градове, участваха най-много участници – над 5000, с което общата цифра от 2008 г. до момента е над 20 000 души, броят на феновете на страницата на кампанията във Facebook нарастна с над 300%.

През 2012 г. кампанията разшири обхвата на аудиторията си и беше изключително активна към начинаещите шофьори. За да бъде още по-ефективна и да допринесе за дългосрочни резултати и устойчивост, в края на 2012 г. „Каменица” АД направи официално предложение тестовете с „алкохолните” очила да се институционализират и да станат част от обучението на начинаещите водачи. Реализирането на тази идея е сред основните цели на кампанията през 2013 г.

Наградата на BAPRA Bright Awards е третото поред отличие за „Алкохолът е лош шофьор”. В края на миналата година кампанията беше отличена като най-добрата инициатива, организирана от частни компании, от Фондация „Годишни награди за пътна безопасност”, както и със сребърно отличие в Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. „Алкохолът е лош шофьор” е класирана и сред 5-те най-добри в категорията си за района на EMEA (Европа, Близкия Изток, Африка) на SABRE Awards. Наградите са най-големият форум в света за успешни PR кампании и проекти.

Признанието от BAPRA Bright Awards за устойчива кампания съответства и на основните ценности на „Каменица” АД като част от Molson Coors Brewing Company - водеща глобална пивоварна компания, включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index) и лидер в класацията в сегмента „Напитки” на индекса.

За кампанията „Алкохолът е лош шофьор”

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” е част от дългосрочната корпоративна политика на „Каменица” АД. Тя акцентира върху една от най-актуалните и чувствителни теми, свързани с пътната безопасност – отговорната консумация на алкохол сред водачите и отговорното им поведение на пътя. Тя е и логично продължение на подписаната от „Каменица” АД през 2007 г. Европейска харта за пътна безопасност. Дружеството е и първата и единствената до момента българска пивоварна компания, приела принципите на документа в своята вътрешнокорпоративна политика. През 2008 г. „Алкохолът е лош шофьор” е оценена като най-добрата кампания за пътна безопасност в страната от тогава действащия комисар по транспорта на ЕС. „Каменица” АД е и единствената пивоварна компания, която произвежда българска безалкохолна марка бира – Каменица Безалкохолна. От началото на тази година посланието и уебсайтът на „Алкохолът е лош шофьор” са изписани върху кена на Каменица Безалкохолна и по този начин компанията е една от първите у нас, която обвързва свой продукт с корпоративната си социална отговорност.

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 632

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Успешните и неуспешните ротации в MotoGP този ... 29 август 2017
В MotoGP този сезон настъпиха редица ротации в отборите, но най-успешният (може би единствен) е този на Маверик Винялес от Suzuki в Yamaha. Младият испанец записа победа миналата година с първия си конструктор, а с ...
Синът на Карлос Сайнц си отмъстил на Дакар 22 януари 2018
Победителят на рали Дакар с Peugeot Карлос Сайнц заяви шеговито, че синът му – пилотът във Формула 1 Карлос Сайнц-младши – си е отмъстил през последните седмици за постоянните напътствия и непрестанните ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал