›› Булевард

Синът на Пеле отново ще се изправи пред съда

Синът на легендата на световния футбол Пеле - Единьо, бивш вратар, за пореден път е бил арестуван по обвинение за пране на пари, спечелени от наркобизнес. Както съобщава телевизия Глобо, съдът е отклонил молбата на ...

Виж още

Моторни спортове

БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие

17 април 2013 | 18:44
БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие
Това е третата поредна награда за социално-отговорната кампания на „Каменица” АД

София, 17 април 2013 г. Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” получи първо място в категорията „Кампания за устойчиво развитие” в конкурса на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) – BAPRA Bright Awards. Четвъртото издание на най-престижното PR съревнование у нас се проведе вчера вечерта в столицата и отличи най-успешните, резултатни и иновативни PR кампании за изминалата година.

Социално-отговорната кампания „Алокохолът е лош шофьор” получи първо място в една от най-престижните категории на конкурса – за кампания за устойчиво разитие. Отличието получи Apra Porter Novelli – комуникационната агенция, която от 2012 г. работи за цялостната концепция и комуникация на проекта. Наградата за кампанията именно в тази категория e изключително признание, тъй като основната й цел от самия й старт през 2008 г. е именно тази – да допринася за дългосрочни и устойчиви резултати в сферата на пътната безопасност. Кампанията акцентира върху отговорната консумация на алкохол и основната й цел е чрез превенция да информира обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол. Основен елемент от кампанията през последните години са т.нар. „алкохолни” очила. Те симулират наличието на определени промили алкохол в кръвта и всеки, който ги тества, разбира в безопасни за себе си условия как алкохолът влияе и променя реакциите му и го прави неспособен да шофира.

Наградата на БАПРА за устойчива кампания за „Алкохолът е лош шофьор” 2012 г. е признание за петото й и най-мащабно издание до момента. Инициативата се проведе в по-голям брой градове, участваха най-много участници – над 5000, с което общата цифра от 2008 г. до момента е над 20 000 души, броят на феновете на страницата на кампанията във Facebook нарастна с над 300%.

През 2012 г. кампанията разшири обхвата на аудиторията си и беше изключително активна към начинаещите шофьори. За да бъде още по-ефективна и да допринесе за дългосрочни резултати и устойчивост, в края на 2012 г. „Каменица” АД направи официално предложение тестовете с „алкохолните” очила да се институционализират и да станат част от обучението на начинаещите водачи. Реализирането на тази идея е сред основните цели на кампанията през 2013 г.

Наградата на BAPRA Bright Awards е третото поред отличие за „Алкохолът е лош шофьор”. В края на миналата година кампанията беше отличена като най-добрата инициатива, организирана от частни компании, от Фондация „Годишни награди за пътна безопасност”, както и със сребърно отличие в Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. „Алкохолът е лош шофьор” е класирана и сред 5-те най-добри в категорията си за района на EMEA (Европа, Близкия Изток, Африка) на SABRE Awards. Наградите са най-големият форум в света за успешни PR кампании и проекти.

Признанието от BAPRA Bright Awards за устойчива кампания съответства и на основните ценности на „Каменица” АД като част от Molson Coors Brewing Company - водеща глобална пивоварна компания, включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index) и лидер в класацията в сегмента „Напитки” на индекса.

За кампанията „Алкохолът е лош шофьор”

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” е част от дългосрочната корпоративна политика на „Каменица” АД. Тя акцентира върху една от най-актуалните и чувствителни теми, свързани с пътната безопасност – отговорната консумация на алкохол сред водачите и отговорното им поведение на пътя. Тя е и логично продължение на подписаната от „Каменица” АД през 2007 г. Европейска харта за пътна безопасност. Дружеството е и първата и единствената до момента българска пивоварна компания, приела принципите на документа в своята вътрешнокорпоративна политика. През 2008 г. „Алкохолът е лош шофьор” е оценена като най-добрата кампания за пътна безопасност в страната от тогава действащия комисар по транспорта на ЕС. „Каменица” АД е и единствената пивоварна компания, която произвежда българска безалкохолна марка бира – Каменица Безалкохолна. От началото на тази година посланието и уебсайтът на „Алкохолът е лош шофьор” са изписани върху кена на Каменица Безалкохолна и по този начин компанията е една от първите у нас, която обвързва свой продукт с корпоративната си социална отговорност.

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 630

Коментирай



Няма коментари.


›› новини

Марица се подсилва с още две попълнения за новия сезон
22 юли 2017 | 17:53
Карагьозов води бивши национали в Черно море
22 юли 2017 | 17:46
Григор гостува на Надал за тренировка (видео)
Отличното представяне на Найденова в Гщаад приключи
22 юли 2017 | 17:39
Юлиян Тупанков става директор на Черно море
22 юли 2017 | 17:35
Палшите шампионка на Литва за седми път
22 юли 2017 | 17:21
Кешеру: Важно е, че вкарах два гола, Лудогорец иска много
22 юли 2017 | 17:10
Рони О’Съливан срази Тръмп в бляскав полуфинал в Хонконг
Табла и агрегат провалили тестовете на "Тича", Черно море иска мач в светлата част на деня
22 юли 2017 | 17:04
Бленджини призова за решение на "Шоусгейт" със Зайцев
22 юли 2017 | 16:58

›› Булевард

Милош Раонич заведе гаджето във Венеция (галерия)
21 юли 2017
Канадският тенисист Милош Раонич и очарователната му приятелка Даниел Кнудсон са на романтична ваканция във Венеция. ...
Боатенг показа, че има голямо сърце 22 юли 2017 | 14:17
Григор гушка кученце, Никол пръска сексапил в Лондон 22 юли 2017 | 12:04
Дъщерята на Ромарио се снима чисто гола в басейна (видео) 22 юли 2017 | 15:07

›› Волейбол

България с втора загуба от Пуерто Рико в Гран При
21 юли 2017
Волейболистките от националния отбор на България записаха втора поредна загуба от Пуерто Рико във втора дивизия на ...
Радостин Стойчев развива български таланти в Модена 22 юли 2017 | 16:37
Николай Николов: В Иран плачех, гледах си багажа и исках да го събера 22 юли 2017 | 16:32
Белгия крачи към Мондиал 2018, Германия и Естония остават в играта 22 юли 2017 | 16:19

›› Баскетбол

Полиграф и разследване за залози в Черно море
20 юли 2017
Съмнения за залози на мачове, черно тото и дори организирана група, която подтиква към нередовни и аморални действия в ...
Националният отбор на България до 18 години победи Румъния в контролна среща 22 юли 2017 | 15:02
Деян Иванов ще играе в Самсун 22 юли 2017 | 15:41
Цървена звезда с нов старши-треньор 22 юли 2017 | 11:44
							
						
Роси не се притеснява от формата на Зарко 19 юли 2017
Валентино Роси сподели мнението си за двамата новобранци в кралския клас на мотоциклетизма Йоан Зарко и Йонас Фолгер, които впечатлиха с представянето си в последните седмици, но заяви, че не е притеснен от ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал