›› Анкета

Ще премине ли един ден Люис Хамилтън от Мерцедес във Ферари?

›› Булевард

Никол избяга от провокативната визия и изуми в дует с Бочели (видео)

Половинката на Григор Димитров Никол Шерцингер изгря на звездна сцена. Далеч от провокативната визия, далеч от разтърсващите ритми, поп иконата се появи като гост на концерта на Андреа Бочели в Ню Йорк.Красавицата ...

Виж още
Формула 1

Бергер: Фетел е голям егоист като Сена и Шумахер

06 април 2013 | 14:07
Бергер: Фетел е голям егоист като Сена и Шумахер
Докато цялата общност на Формула 1 напада Себастиан Фетел за изпреварването на Марк Уебър в Малайзия, Бергер защити германеца. Трикратният световен шампион наруши заповедта на Хорнер да запази позицията си зад Уебър в последните обиколки на "Сепанг" и  така доказа своя шапионски егоизъм, според Бергер.
Австрийският пилот, който е бил съотборник на Аертон Сена, смята ,че младият германец е последвал шампионския си инстинкт. Според Бергер, Себастиан е направил точно това, което всеки велик шампион би направил в подобна ситуация - пренебрегва отборна заповед, ако няма полза от нея.

"Пилоти като Сена, Шумахер или Фетел развиват допълнителен егоизъм на пистата. Ситуация като тази в Малайзия събужда инстинкта им на убийци. Те започват да мислят само за победа и нищо не може да ги спре. В крайна сметка това те прави три, пет или седемкратен световен шампион", заявява Герхард Бергер.

Снимка: Getty Images

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg

 


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 3535

Добави коментар ›› Коментари (12)

оффф
(Гост)
12
отговор
08 април 2013 | 01:17

Не разбирам защо се сравнява постъпката на Фетел с името на Сена???????Сена мачкаше с качества и никога не е ставал шампион с НЕРЕДОВНА кола и НЕ Е прецаквал съотборника си,както и никой друг пилот на пистата!!!!!! Рейтинг: 0 0

iulian5
(Гост)
11
отговор
07 април 2013 | 12:33

До коментар [#12] от "kay_" Не се опитвам да кажа, че Фетел е слаб пилот, а и съм напълно съгласен, че най-добрите пилоти в момента са Алонсо, Фетел и Хамилтън, аз бих добавил и Райконен. Обаче пак казвам- в конкретната ситуация Фетел можеше да се обади по радиото и да каже, че ще се бори до финала, тогава най-вероятно щяхме да наблюдаваме една истински мъжка битка между Ред Булите. В това състезание, пилота, който заслужаваше победата беше Марк, както и през 2010 Марк заслужаваше повече титлата, но това вече е минало и остава в историята. В конкретната ситуация от Малайзия Фетел не действа като истински шампион какъвто всъщност е. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

iulian5
(Гост)
10
отговор
07 април 2013 | 12:18

До коментар [#12] от "klinnsi" Шуми се учил от Сена за мръсните номера? абсолютни глупости. Сена не въртеше мръсни номера, само веднъж се случи да удари Прост (нарочно) в последното състезание, но това беше наложено от поведението на Прост в предната година,когато стана същото но ролите бяха разменени. На Сена му се налагаше да се бори срещу цялата федерация, която искаше за шампион Прост. Шумахер е кралят на мръсните номера, не оспорвам величието му, даже го уважавам много, но по-мръсни от неговите номера-нямаше, няма и да има. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Стефан
(Гост)
9
отговор
06 април 2013 | 23:36

Вижте ся ние нямаме мнение по въпроса.Както казаха марк и себ има мн други неща освен очевидното неща, които са скрити и които никой няма да разбере, така че по-леко подмятайте коментарите на дървени философи кво било и кво не било. Нещата са по-сложни от колкото изглеждат... така че по-скокойно.Единственото което ще кажа е че в отбора има раздор, защото авторитета на хорнер е заличен до нулата, т.е все едно са без шеф, т.е футболен отбор без трениор нещо повече и самите играчи(себ и марк) помежду си отново се появи враждата, която беше 2010 и нещата ще станат напечени, но това е част от спорта. Да жалко е че марк правеше всичко на 110% и отговаряше на всичко, което фетел му хвърляше и му отнеха победата, но минало заминало...Няма кво да направим Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

06 април 2013 | 23:45

Абе стига бе човек. Всеки си има право на мнение, ама не може така плоско. Не за дадената ситуация. За нея каквото и да говорим ..повече ще видим другат аседмица как са се развили нещата, мисля, че няма да е толкова лошо колкото мислиш. Таа идеята ми беше, че каквото и да прави на пистата Себастиан, все някой ще изпълзи от някъде и ще каже ами той слаб. Не можел да изпреврва и незнам си какво още. Говори се така понеже, Фетел е трикратен последователен шампион в момента, ако беше Алонсо или Хамилтън за тях щеше да се спами така. Някакси не върви с лека ръка за пилоти които за много доказали се да се говори еи така все едно не съм отишъл аз не съм го победил....това е Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

iulian5
(Гост)
8
отговор
06 април 2013 | 21:03

А един истински хищник е Сена, този който не би се отказал, но и никога не би действал по този подмолен начин. Този, който водеше битка с слабия Лотус насред наводненото Монако и разкъсваше Прост на малки парченца, този който отново в Монако щеше да задмине Прост с обиколка, но двигателя не издържа. Сена е велик шампион, Фетел е гладен за успехи, но няма шампионския манталитет, той иска да печели, макар и нечестно. Фетел достигна титлите на Сена, но никога няма да достигне хъса му, чувството му за чест и достойнство и величието му! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

klinnsi
(Гост)
06 април 2013 | 20:45

пич,само ще ти кажа,че в едно интервю шуми каза,че се е учил от сена в подмолните номера!! без тях си загубен в света на ф1! сега,не споря дали го е надминал в това отношение но никой няма право да сьди себ при положение,че той се бори за титлата! Рейтинг: 0 0

iulian5
(Гост)
7
отговор
06 април 2013 | 20:29

Фетел не е никакъв хищник, той знаеше прекрасно, че двигателят на Марк е ограничен и не би трябвало да се затрудни с него, защото Уебър винаги спазва заповедите на отбора си. Фетел се възползва от ситуацията по крайно нечестен начин, ако искаше да се бори, можеше да каже на отбора си по радиото, че няма да отстъпи и ще води битка до финала, но той не го направи, защото избра лесния път- да действа подмолно. Жалка постъпка на Фетел. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

06 април 2013 | 23:21

Абе човек... обяснявал съм го преди ..пак ще го направя. Не беше правилно да не спазва заповедта. НО. В средата на състезанието Фетел каза, че иска Марк да го пусне, от бокса му върнаха спокойно средата на състезанието е. Ами тако казваш, че Марк бил с намалени режими и пестял гориво. Според теб Фетел да не са го набухали с гориво за 80 обиколки????? На всеки пилот в даден момент се налага да пести гориво. Състезанието е 56 обиколки ( в случая с Малайзия) и се състезава 56 обиколки не 40, не 45. Ами ако зад него беше Нико, който не пестеше гориво? Какво? дръпнаха последния стоп на Фетел за да може да излезе пред Марк. Да не би случайно да имаш достоверна информация защо? Дали неговия екип така е решил или Ред Бул изцяло искаха Себастиан да вземе победата не се знае, въпреки, че е по вероятно второто. И не ми излизай с номера как благородния Марк го 'пуснал" - това е ограмна глупост. В момента като действащи пилоти на пистата има точно трима както се казва "родени шампиони" това са Фетел, Алонсо и Хамилтън. Не че Кими или Бътан не са шампиони, но тези тримата имат една специфична агресия на пистата. Кой от тримата е по-добър не мога да кажа, въпреки че съм се питал.....Толкова ли е трудно да се каже истината....Фетел пренебрегна отбора, но да показа шампионски дух. Това, че не харесваш някой не означава, че той е некадърен. Аз много мразя Алонсо, но той е шампион на пистата и със всеки старт го показва. За това в България сме на такова положение...всеки от нас се е омазал до главата с насрано, ама вдига глава и вика "Аз съм най.."...Ами не става така...това, че не ти изнася не означава, че не е истина. Като почнат разни да ви микат Меси бил слаб...Слаб ама вкарва по 100 на година..ее?? значи не е слаб. Примери много.. Разбра ми мисълта. Коментара ми не е злобно насочен към теб. Няма нищо лично. Беше поредния, който заобиколно каза как Фетел бил слаб. Лека вечер и със здраве:) Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

BRD
(Гост)
08 април 2013 | 10:55

Противоречиш си!Хищникът на първо място ликвидира болните,слабите и недъгавите. Рейтинг: 0 0

Стефан
(Гост)
6
отговор
06 април 2013 | 19:06

Фетел действа правилно в ситуацията, само едно нещо да отбележа. Да не са чудим следващия път защо фетел беше до стената в бразилия и да не очакваме никакви жестове от марк.Избутването до стената бразилия 2013 ще е най-малкото което може да се случи на себ :Д Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

klinnsi
(Гост)
06 април 2013 | 19:41

ми и без това до сега в повечето случаи така стояха нещата!! някои смятат пол-овете на марк като сигурни победи на себ но знаеш, причината е в безумно слабата стартова реакция на марк а не че нарочно го пуска!!няма логика в определени сьстезания да пуска себ а в други да го сече!!може и да греша,но така мисля!! до тук приноса на уебьр кьм титлите на себ е почти нулев!!говоря за сьстезанията!! друг е вьпроса за развитието на колата и любовта на нюи кьм марк!! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Sv
(Гост)
5
отговор
06 април 2013 | 19:00

Искам всички да станат егоисти за да погледаме малко истински състезания! Рейтинг: 0 0

06 април 2013 | 16:35

Абе Марк намалил???? Алонсо и той намали в Италия 2011, Бътан и той в Абу Даби....Хайде У УЕВООО. Рейтинг: 0 0

а
(Гост)
07 април 2013 | 17:39

И с това се изчерпваш от към примери...За Алонсо мога да кажа мноооого повече такива ситуации в които е правел изпреварвания които Фетел ще трябва още доста да се учи за да направи!На Марк приноса към титлите на Фетел е повече от голям,като се започнат от елементите на колата та стигнеш до отношението на шефовете.Само виж колко състезания е спечелил Фетел като не е тръгнал пръв той или Уебър...а толкова слаб стартирач като него просто не съм виждал!!! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Webber
(Гост)
3
отговор
06 април 2013 | 16:45

Съгласен съм с големия фен, много срамна и долна постъпка. Събуждал му се инстинкта на убиец... Сега се събуди инстинкта на убиец на Уебер. Да видим от сега нататък дали ще помага на Фетел или ще се бори с него във вси4ки останали състезания. Дано второто да се слу4и и да покаже на Фетел какво е загубил с измамата си. В първото състезание Уебер стана 6ти заради Пирелли и те му се извиниха официално. Малаизията не можа да я спе4ели заради подлия Фетел. Уебер не може ли да иска да стане шампион? Вярвам 4е тази година ще стане. Позор за Фетел. Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

klinnsi
(Гост)
06 април 2013 | 16:10

не заради пирели пич а заради мкларьн но както и да е!!ако марк иска да стане шампион да отиде вьв ферари!!там ще му осигурят такава вьзможност в борба с нандо!!!! Рейтинг: 0 0

BRD
(Гост)
06 април 2013 | 19:59

Абе човек,туй че си заложил на куц кон няма лошо,ама недей рева.Това е F1.Тук печелят "хищниците".Джентълмените са в голфа.И а дано се събуди Марк.От това ще спечелим ние зрителите. Рейтинг: 0 0

klinnsi
(Гост)
2
отговор
06 април 2013 | 15:45

тенк ю герхард!! дано хейтьрите на себ осмислят думите ти! никой от великаните нямаше да пита в какьв режим е двг. на сьотборника му а направо щеше да го отнесе!!!и за мен много по важно е мнението на ветерани като бергер,които са карали сьс сена,прост,менсьл,пикет ,шуми отколкото на говното вилньов/жак разбира се/ Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

ГОЛЯМ ФЕН
(Гост)
1
отговор
06 април 2013 | 15:15

Нали се сещате, че Уебър намали скороста след указанията от бокса и едва ли е очаквал, че Фетел ще иска да го изпревари в последните обиколки... Тази постъпка на немеца е жалка и срамна, защото не той плаща на отбора, а отбора плача на пилота! Рейтинг: 0 0


							
						

Формула 1

График на уикенда

Фетел промени болида на Ферари по свой вкус и ... 11 април 2018
Себастиан Фетел много добре знаеше, че победата при откриването на шампионата в Австралия преди две седмици бе дошла с голяма доза шанс. Четирикратният световен шампион го призна още при награждаването на подиума и още ...
Кубица разкри, че е имал сделка с Ферари за сезон ... 12 юли 2018
Роберт Кубица потвърди, че е подписал договор с Ферари във Формула 1 за сезон 2012 преди да претърпи тежката си катастрофа на рали Андора през 2011 г. Инцидентът бе толкова сериозен, че имаше реална опасност за живота ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?