›› Анкета

Ще бъде ли Райконен достатъчно силен да се бори за титла във Ф1 през 2018?

›› WORLD CUP 2018

Руснаците обещаха да се справят с бирения проблем

Футболните фенове на Световното първенство получиха добра новина - бирата няма да свърши! Руският съюз на пивоварите обяви в четвъртък за ДПА, че недостигът на пенливата течност на някои места е изолиран случай и място ...

Виж още
Формула 1

Лотус: Беше рано за заповеди

05 април 2013 | 18:05
Лотус: Беше рано за заповеди
Според шефа на Лотус Ерик Булие, Ред Бул и Мерцедес не са били прави да налагат отборни заповеди още във втория кръг от шампионата. В Гран при на Малайзия Себастиан Фетел и Марк Уебър, както и Люис Хамилтън и Нико Розберг получиха нареждане от боксовете си да не се състезават взаимно, но само пилотите на Мерцедес послушаха шефа си. Фетел предпочете да спечели. Булие смята, че на този етап е твърде рано за отборни заповеди, но и не подкрепи неспазването им.

"Да, случва се заради адреналина и вълнението от печелене на състезание, но във Формула 1 не трябва да е така. Преди всичко не трябва да имаме отборни заповеди толкова рано през сезона, в толкова началаен етап от шампионата. Когато се случи, трябва да се оправи, при това бързо", заявява Булие. Отбор, който не се отнася преференциално към единия си пилот - за каквото претендират Ред Бул - би трябвало най-важен да е работодателят, смята Булие. "Отборните заповеди са част от спорта. Имаш две основни стратегии, с които да управляваш един отбор. Можеш да фаворизираш единия пилот, който да е номер едно и целта му да е да спечели шампионата при пилотите. Другият вариант е да имаш двама равни пилоти и тогава отборът е важен. Отборът дава на двамата си пилоти еднакви коли, еднакви условия, еднакво представяне и има задължение между отбора и пилотите. В такъв случай мога да разбера отборните заповеди, защото тогава се работи за отбора, не за пилотите; те работят за теб. Понякога емоциите взимат връх, но не трябва да се забравя, че на пилотите им се плаща, за да работят за теб, както и за компанията. Не виждам как може служител да не се подчини на компанията си и да не бъде наказан за това или поне да не му се иска обяснение защо го е направил".

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg

 


Още по темата
SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 977

Добави коментар ›› Коментари (3)

Стефан
(Гост)
3
отговор
06 април 2013 | 19:09

Е те си си имали уговорка преди тва затва марк е ядосан, ма тва са дреболий. Имам предвид че просто неподчинение на отборни заповеди т.е ще накажат фетел вътре в отбора, няма да го наказват от ФИА. Вероятно ще го глобят 10000 евро ма то фетел тва бълха го ухапала :Д Аз предлагам да спрат да му дават храна :Д, баща ми вика по 100 лицеви на ден :Д Вие кво предлагате? :Д Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

.....
(Гост)
2
отговор
06 април 2013 | 18:02

Вече втора седмица се опитвам да разбера.... Как може да накараш 3-кратен световен шампион да не се бори за победата и то още в самото начало на сезона...??? А замислят ли се, че благодарение на него ги иматтези титли... а не само на отбора....!!! Ако само отборът беше важен, защо Марк не успя веднъж да се противопостави мъжки на Фетел...??? А само средни пръсти показва...!!! Комплексар!!! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

nasich
фен на: ---
1
отговор
06 април 2013 | 15:13

Напълно съм съгласна с Ерик Булие - по-склонна съм да оправдая отборна заповед в края на сезона, когато е решителния етап за решаване на титлата, но тези изцепки още във втория кръг бяха прекалени. От къде са сигурни шефовете на Ред Бул и Мерцедес, че именно това състезание няма да се окаже съдбоносно за крайния резултат; ами ако Фетел не беше спечелил и в края на сезона не му стигнат 4-5 точки за да стане шампион; а ако Нико се окаже по-стабилен през сезона, ако завърши в повече състезания и спечели повече точки (което за мен лично е по-вероятния сценарий) - тогава кой ще поеме отговорността за тази абсурдна ситуация. За мен правилната стратегия е да има равнопоставеност в отбора, поне докато се определи най-малко качествата на колата и кой от пилотите би се приспособил към нея по-добре, а те още и това не знаят..... Абсурдна работа!! Рейтинг: 0 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук


							
						

Формула 1

График на уикенда

Фетел промени болида на Ферари по свой вкус и ... 11 април 2018
Себастиан Фетел много добре знаеше, че победата при откриването на шампионата в Австралия преди две седмици бе дошла с голяма доза шанс. Четирикратният световен шампион го призна още при награждаването на подиума и още ...
Алонсо обмислял да напусне Ф1, но сега не вижда ... 13 март 2018
Въпреки своята четвърта поредна проблемна зимна подготовка, пилотът на Макларън Фернандо Алонсо разкрива, че не е песимист. Британският тим взе решението да замени доставчика си на двигатели Хонда с Рено за сезон 2018, ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?