От ФИА обявиха, че са наясно със спорното тълкуване на правилата и направата за задният дифузьор при болидите на Уилямс и Тойота. За сега обаче федерацията не се е наела да одобри или да санкционира двете коли.
Както стана ясно вчера, редица отбори търсят разяснение от федерацията за начина по който дифузьорите на Уилямс и на Тойота надвишават максималната височина от 175 мм, използвайки части от задните защити от удар.
Главният инженер на Рено Пат Симъндс сподели: "Дифузьорите със сигурност са интересно направени. Не смятам обче, че мога да коментирам тяхната легалност. Това е работа на ФИА. В близко бъдеще ще се обърнем към тях за решение на проблема".
Дифузьорът на Уилямс има ниска, централна част, далеч под лимита от 175 мм, но по-назад има втора секция, далеч по-висока, обхващаща задната защита от удар.
При Тойота има 15 см зона в центъра на задницата, където е позволено на отборите да монтират допълнителни елементи към шасито. Това обаче е създало при японците по-дълъг централен тунел за въздуха.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg