Свободните тренировки за първото нощно състезание в историята на Формула 1 започват само след няколко дни. Сигурен съм че всички фенове се питат - кой ще има предимство на студения и хлъзгав асфалт в Сингапур. Струва ми се, че на този етап не е възможно да направим каквито и да било точни прогнози защото неизвестните са прекалено много. Напълно възможно е обаче да погледнем към аеродинамичните решения на отборите за последните две емблематични писти - „Спа" и „Монца". Независимо, че условията по улиците на Сингапур ще са в пълна работата на отделните екипи - кой в кои области има затруднения и как се опитва да ги преодолее.
По-наблюдателните от вас сигурно са забелязали относителната неувереност на инжeнерите в Уилямс през последните месеци. Слуховете за поредна година насочват вниманието ни към грешна цялостна аеродинамична концепция на англичаните (в този случай с FW30). Основният им проблем е прогресивно увеличаващото се недозавиване в дългите завои........
МАТЕРИАЛИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ ДВА ПЪТИ ВСЯКА СЕДМИЦА НА formula1.sportal.bg
ВИДЕО "F1 под лупа": Видео графика за предните крила във Формула 1
ВИДЕО "F1 под лупа": Видео графика за изпускателните тръби във Формула 1
ВИДЕО "F1 под лупа": Видео коментар за драмата с Хамилтън в Белгия
ВИДЕО "F1 под лупа": Видео графика за аеродинамичната ефективност във Формула 1
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg