Автомобили

КИА Моторс с амбиции за лидерска позиция при електрифицираните автомобили

08 март 2019 | 13:24
КИА Моторс с амбиции за лидерска позиция при електрифицираните автомобили
  • копирано
  • 1

КИА Моторс демонстрира заявката си за лидерска позиция при модерните задвижващи технологии с представянето само на електрифицирани модели на автосалона в Женева. Там световн дебют отбеляза новия изцяло електрически прототип ‘Imagine by KIA’, заедно със 100% електромобил e-Soul. КИА представи и усъвършенствата гамата на Niro - бестселър на компанията в сектора на електрифицираните кросоувъри.

Емилио Ерера, главен оперативен директор на КИА МОТОРС ЕВРОПА, коментира: „Електрификацията е ключов елемент от стратегията за глобален растеж на КИА, като днес един на всеки осем продадени автомобила на марката в Европа е с електрифицирано задвижване. Докато много производители все още говорят за бъдещите си планове и намерения за електрификация, модерните задвижващи агрегати формират растящ дял от продажбите на КИА в Европа за поредна година. С e-Soul и обновената гама на Niro, представена днес, както и с големия брой бъдещи електрифицирани задвижвания, нашият ръст в продажбите на автомобили, задвижвани от алтернативни горива ще продължи.“

КИА представи в Женева и новата телематична технология UVO CONNECT, налична за e-Soul, както и за обновените Niro Hybrid и Plug-in Hybrid. Технологията за „свързан автомобил“ ще бъде лансирана в редица други модели на КИА в близко бъдеще.

Световен дебют за изцяло електрическия прототип ‘Imagine by KIA’

Визуално въплъщение на желанието си да върви напред към вълнуващия свят на електрификацията, този прототип е първият напълно електрически пътнически автомобил с четири врати на КИА. Проектиран така че да не се вписва в познатите автомобилни категории, той комбинира елементи на динамичен SUV, елегантен семеен седан и гъвкав, и просторен кросоувър. Концепцията ‘Imagine by KIA’ демонстрира бъдещия дизайнерски език на марката с интелигентни интерпретации на съществуващите мотиви и каросерия, в комбинация от стегнати форми, ясни линии и ефективна аеродинамика.

Европейският дизайнерски екип на КИА е използвал в максимална степен архитектурата на изцяло електрическата задвижваща система, за да увеличи пространството в купето с цел повече удобство и комфорт за всички пасажери. Интерпретирайки в хумористичен стил сегашната обсебеност на индустрията за интегриране на все повече екрани в таблото, концепцията е оборудвана с 21 дисплея с висока резолюция и съвършена координация, които оперират в синхрон и са разположени в горната част на арматурното табло във формата на крива.

Въпреки че първоначално не е предвиден за серийно производство, прототипът ‘Imagine by KIA’ демонстрира иновативни интериорни и екстериорни дизайнерски елементи, които могат да бъдат интегрирани в бъдещи серийни модели на марката.

Европейски дебют за e-Soul

 

Трето поколение КИА e-Soul предлага удължен пробег и нулево ниво на вредни емисии в класа на градските кросоувъри. С отличителна, подчертано динамична  визия, новият електромобил е носител на емблематичния дизайн и закачливия характер на своите предшественици. В Европа Soul ще се предлага само като 100% електромобил, а клиентите ще могат да избират между два вида задвижване. Батериите от ново поколение на e-Soul – с капацитет 64 или 39,2 кВтч – са с до 30% по-висока енергийна ефективност отколкото при настоящия най-продаван електромобил в Европа.

Новият модел е също толкова магнетичен, колкото своя предшественик, а изцяло електрическото му задвижване го прави привлекателен за всички потребитили с модерно мислене и зелено съзнание. E-Soul е с рестилизирани предна и задна броня, които не само осигуряват „по-фин“ външен вид, но и по-добра аеродинамика. Атрактивните LED светлини са интегрирани в горната предна част на автомобила, което създава усещане за стабилност, докато в профил основният дизайнерски акцент са 17'' джанти с пет лъча. Кокпитът е изключително модернистичен и високотехнологичен, функционалността на интериора е в синхрон със съвременните интегрирани технологии, включително и нова осветителна система Sound Mood Lighting. E-Soul се предлага с нови опции за персонализация по отношение на цветовете и с набор от технологии, които включват безжично зарядно устройство за смартфон, отопляеми и вентилирани предни седалки, Head-Up дисплей и премиум аудиосистема Harman Kardon.

E-Soul е оборудван с новия 10,25'' TFT LCD дисплей и телематична система UVO CONNECT на КИА, чрез която водачът има достъп до актуална информация за трафика, прогнозата за времето, POIs, цени на горивата, както и подробности относно паркирането на посочен адрес – включително такса за платен паркинг, местоположение и свободни места.

UVO CONNECT предоставя информация относно станции за зареждане като локация, наличност и съвместимост. Системата е достъпна чрез приложението за смартфон UVO, което осигурява дистанционен достъп до редица функции на автомобила. В зависимост от страната, в която се намира, ползвателят може дистанционно да активира охлаждане/затопляне на автомобила преди потегляне, както и да контролира зареждането му.

Продажбите на новия e-Soul за избрани европейски пазари стартират от края на първото тримесечие на 2019г. E-Soul стандартно получава обещанието за качество на КИА под формата на безпрецедентна гаранция от 7г. или 150 000 км, която също покрива електромотора и батерията.

Премиера за рестилизираните модели Hybrid и Plug-in Hybrid

Niro, който съчетава практичността на кросоувър с ултраниските емисии на хибрид, посреща 2019г. с усъвършенстван екстериорен дизайн, с още по-изискан, висококачествен интериор и с нови опции за персонализиране на интериорните цветови решения. Моделите Hybrid и Plug-in Hybrid демонстрират иновативната телематична система на КИА UVO CONNECT, която извежда на по-високо ниво функционалностите за свързаност в автомобила.

От началото на продажбите през 2016г. над 270 000 броя Niro са реализирани на световните пазари, като в Европа продажбите надхвърлят 100 000. КИА Niro е петият най-продаван модел на марката в Европа за 2018г. с ръст на продажбите от 33% и реализирани 45 255 автомобила на пазара – включително 34 642 хибрида и 9 951 plug-in хибрида. В края на 2018г. гамата на Niro се разшири с въвеждането на 100% електромобил e-Niro.

В Европа обновените Niro Hybrid и Niro Plug-in Hybrid влизат в продажба през втората четвърт на 2019г. Niro е единственият сред хибридните автомобили в Европа, който се предлага с безпрецедентната за сектора гаранция – 7г. или 150 000 км.


Още по темата
  • копирано
  • 1

Добави коментар ›› Коментари (1)

Финансов гений
(Гост)
1
отговор
08 март 2019 | 14:05

Свалете цените! С тия цени ще си останете цървули Рейтинг: 2 1


							
						
Skoda Kamiq - съвкупност от детайли 24 февруари 2020
На този свят има два типа предмети, а и хора - такива, които просто изпълняват брифа, и такива, които го прочитат, смачкват го и го хвърлят в кофата, за да правят каквото си поискат. Спокойно, новият Kamiq е от ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.