Автомобили

Пътят на храната - една история с участието на Scania

05 декември 2019 | 13:51 - Обновена
Пътят на храната - една история с участието на Scania
  • копирано
  • 0
Доставката на храни и хранителни продукти e специфична дейност, която трябва да отговаря на редица изисквания. Първото е да бъде транспортирана възможно най-бързо, за да сме сигурни, че рафтовете за хранителни стоки ще бъдат пълни, а заведенията ще могат да предложат на клиентите си всички ястия в менюто. Освен бързината на доставка, има и строги критерии за надеждно и сигурно транспортиране на продуктите, за да се гарантира качеството и безопасността им. Обичайно логистиката на храни изисква чести доставки всяка седмица, а ако говорим за големи хранителни магазини - множество доставки всеки ден. Затова транспортните компании, потребителите на логистични услуги и автомобилните производители вече търсят различни форми на сътрудничество помежду си и създават партньорства, за да постигнат висока ефективност при ниски транспортни разходи и намаляване на замърсяването.

Подобен холистичен подход стои в основата на бизнес модела на Скания за „чиста“ бързина на доставките“. Той вече работи успешно в България с големи търговски вериги, производители и преработватели на храни, които транспортират продукцията си чисто с най-модерните тежкотоварни камиони на шведския производител, работещи на метан. Скания представи високотехнологичните возила, които пестят гориво и въглеродни емисии, на първото в България роуд шоу „Устойчивост! Сега и отвъд хоризонта“ и следващата стъпка напред в организирането на местния капацитет от бизнеса за свързаност – създаването на стратегически партньорства с производители на горива, доставчици на инфраструктура и други заинтересовани страни като власти, правителства, компании и градове. „Партньорството ни с хранителната индустрия е изключително добър пример за такъв холистичен подход - чисти храни, чист транспорт, чиста природа. Автомобилните технологии за декарбонизиране на автопарка и безкомпромисното качество и критерии в хранителния бранш се обединяват, за да зададат нов стандарт за доставки в сектора“, каза изпълнителния директор на Скания България Петър Дончев при отбелязването на 20-годишнината на Съюза на преработвателите на плодове и зеленчуци. Той поздрави председателя Стойко Кировски и екипа на СППЗ за сериозния път на организацията и нейните членове, извървян с достойнство и поглед напред. „Изградили сте почтен бизнес, който дава работа на хиляди българи и присъства на трапезата в цялата страна. За нас е чест е да бъдем Ваш партньор по пътя на родните продукти към домовете на всяко българско семейство и в стотици точки по света“, подчерта още Петър Дончев. 

Още по темата
  • копирано
  • 0

Коментирай



Няма коментари.



							
						
Skoda Kamiq - съвкупност от детайли 24 февруари 2020
На този свят има два типа предмети, а и хора - такива, които просто изпълняват брифа, и такива, които го прочитат, смачкват го и го хвърлят в кофата, за да правят каквото си поискат. Спокойно, новият Kamiq е от ...
Какви опасности крие един автомобил с превъртян ... 25 май 2017
Около 1/3 от всички превозни средства втора ръка са с манипулиран километраж. Това води до средна загуба от 3 000 евро за всеки купувач. В тази връзка евродепутатът от ЕНП/ГЕРБ Андрей Новаков е категоричен, че тази ...

Левски | ЦСКА | Лудогорец | Първа лига | Втора лига | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Волейбол | Тенис | Формула 1 | Баскетбол

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал

Вашите лични данни

Ние събираме и обработваме Вашите лични данни.

За осигуряване на правата ви по GDPR, молим за Вашето съгласие.

Ще използваме данните за осигуряване на по-доброто Ви преживяване на нашите сайтове.

Ако натиснете бутона Приемам всички, ще дадете съгласието си на нас и на всички трети страни, описани детайлно в Политиката за поверителност и Политиката за бисквитките.

Защо е необходимо моето съгласие?

НАСТРОЙКИ ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ

  • Нормално функциониране на сайтовете
    Не е зададено

    Тези данни са стриктно необходими за нормалната работа на сайтовете и мобилните ни апликации. Чрез тях можем да удостоверим самоличността Ви като логнат потребители, да Ви покажем по-добре съдържанието, да заредим сайта по-бързо, да защитаваме сайтовете и Вас от посегателства.

    Такива данни например са данните от сесията Ви – информация дали сте логнат, кеширано съдържание и други.

    Тук попадат и данните, свързани с идентифицирането Ви във връзка с регистрация за използване на наша услуга.

  • За изпълнение на нашите услуги
    Не е зададено

    Някои от услугите ни, като електронната търговия, изискват да споделите с нас лични данни. Използваме ги за да можем да изпълним договора си с Вас, за продажба и доставка на предлаганите от нас стоки.

    Други предлагани от нас услуги са възможностите да добавяте новина, коментари, снимки или видеа. Използваме личните Ви данни, която ни дава възможност да Ви идентифицираме и при необходимост – да модерираме добавеното от Вас съдържание.

  • За измерване
    Не е зададено

    Събираме информация за Вашето използване на съдържанието и я комбинираме с предишно събрана, за да измерим, разберем и отчетем Вашето използване на услугите ни.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на реклами
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно налична, за да подберем и Ви доставим релевантна реклама и за да можем да измерим доставката и ефективността й. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите предишни интереси към подбрани реклами, обработка на данни за поведението Ви, когато рекламата Ви е била показана, колко често Ви се показват дадени реклами, къде и кога са Ви били показани, дали сте предприели действие свързано с рекламата, включително клик на рекламата и направена покупка.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За подбор, доставка и отчитане на съдържание
    Не е зададено

    Събираме информация и я комбинираме с предишно събрана, за да подберем и Ви доставим релевантно съдържание и да измерим доставката и ефективността му. Това може да включва предварително събрана информация за Вашите интереси към съдържанието, обработка на данни за показаното Ви съдържание, колко често или за колко време е било показано, дали сте предприели действие, свързано със съдържанието, включително клик на съдържанието.

    Тази цел не включва персонализиране и профилиране.

  • За персонализация и профилиране
    Не е зададено

    Събираме и обработваме информация за използването на услугите ни за последващо сервиране на персонализирана реклама и/или съдържание в друг контекст, напр. други сайтове и мобилни апликации, след време.

    Типично, съдържанието и поведението Ви на сайта/мобилната апликации се използва за създаване на заключения за Вашите интереси, чрез които се управлява бъдещият избор на сервирани реклами и/или съдържание.

  • По възложение и за проекти на трети страни
    Не е зададено

    При конкретни проекти по възложение на трети страни събираме Ваши лични данни, които им споделяме за осъществяване целите на проектите им. Детайлна информация за целите може да намерите в Общите условия на всеки конкретен проект, който ще Ви бъдат предоставени за получаване на Вашето съгласие.

    Понякога използваме личните ви данни, за да Ви информираме за игри и промоционални оферти на Спортал и/или на трети страни – Партньори на Спортал.

    За изпълнение на тази цел, събираме Ваши лични данни, за да Ви информираме за наши или на трети страни, наши партньори, инициативи, промоции, игри, оферти и други.

    За всички описани по-горе цели можем да използваме инструменти на трети страни.

  • За Директен маркетинг
    Не е зададено

    За да Ви изпращаме винаги актуална и полезна информация за нашите инициативи, събираме данни като адрес на електронна поща или друг начин за контакт с Вас – Viber, Skype, Messenger профил или такъв в друга комуникационна платформа.