Собствениците на efbet разказват за големите си амбиции пред Форбс

Собствениците на efbet разказват за големите си амбиции пред Форбс
Собствениците на компанията за онлайн залози efbet Цветомир Найденов, който е основен спонсор на ЦСКА 1948, и брат му Боян Найденов грейнаха в световно известното списание за бизнес и финанси Форбс. Там те разказват за последния си проект – нова платформа за онлайн залагания, която очакват да ги изстреля сред най-добрите в бранша, не само в Европа, но и в света. "Сега коинвестираме заедно с една компания от IT сектора - deVRealm, за да направим платформа на световно ниво в нашата област както за бетинг, така и за всички останали видове онлаин хазарт”, започва разказа си Цветомир Наиденов. Планът е до март – април 2020 г. платформата да се пусне в деиствие. Двамата смятат, че технологично ще бъдат сред първите три компании в света след въвеждането й в експлоатация.
Efbet продължава стратегията си за разширяване чрез лиценз в Италия
Efbet продължава стратегията си за разширяване чрез лиценз в Италия
Както е известно, еfbet е една от компаниите, които подкрепят изключително активно българския спорт. "Ние сме пионерите в тази област. Първи започнахме така масирано да инвестираме в спорт в страната", казва Цветомир Наиденов и допълва, че с брат му са бивши спортисти и за тях е много важно да помагат на други спортисти. Подкрепят над 150 отбора от спортовете футбол, баскетбол, волеибол. Сред тях е осемкратният шампион на България Лудогорец, но голяма част от тези отбори са аматьорски – от пета и
четвърта лига във футбола, отбори по минифутбол. От тази година футболната лига на България също е спонсорирана от тях. По същия начин инвестират и в баскетбола и волеибола – от наи-ниското до наи-високото ниво. Генерален спонсор са на волеиболното първенство, на Българската федерация по баскетбол, на федерацията по бокс. Подкрепят и доста индивидуални спортисти от всякакви дисциплини. Около 25 млн. лв. на година са средствата, които отделят за тази деиност. Сред бъдещите им планове са да спонсорират и отбори от други европеиски първенства като естествено продължение на маркетинг стратегията на компанията.

Цялото интервю може да прочетете в българската версия на декемврийското издание на списание Форбс.
Последвайте каналите ни в:

Още от Спорт и бизнес

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти