Volkswagen ще прави Seat пряк конкурент на Alfa Romeo

Volkswagen ще прави Seat пряк конкурент на Alfa Romeo

В последните няколко дни Alfa Romeo изглежда сякаш е в устата на всички. Преди известно време Hyundai заявиха, че искат да направят бранда си "по-секси" от италианската компания, а тази седмица новият генерален директор на Volkswagen Group Херберт Дийс разкри, че иска да трансформира един от брандовете на Групата - Seat - в пряк конкурент на Alfa Romeo.

“Млад, спортен, желан, темпераментен - ето така описваме ние Seat в днешно време. Автомобилите на Seat сега са много по-добър продукт от преди няколко години. Това е брандът на Volkswagen Group с най-младите клиенти и вярвам, че той има още много голям потенциал", разкри Дийс.

Той смята, че младото поколение ще продължи да бъде основна таргет група на компанията. "За клиентите на моята възраст Alfa Romeo е един от най-фантастичните автомобилни бранда, но това е мнение, изградено преди много години. Ако питате днес един човек на 25 - 35 години нещо за Alfa, той няма да може да ви отговори".

Дийс иска Seat да промени позицията си в портфолиото на Volkswagen Group и да бъде разпознавана като най-спортният бранд в компанията, да подобри представянето си и да увеличи мощта си. За сметка на това Skoda ще затвърди ролята си на най-достъпния автомобил от семейството на Volkswagen.

В момента Seat се готви за премиерата на своя трети SUV модел - спортния Tarraco. Представянето му е насрочено за септември. Моделът ще притежава същата гама от двигатели като Skoda Kodiaq. В зависимост от пазарите, клиентите ще могат да избират между 1.5- и 2-литров бензинов или 2-литров дизелов двигател. Продажбите ще започнат през 2019-а.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти