Ford представя изцяло новия Focus

Ford представя изцяло новия Focus

След по-тясно сътрудничество с клиентите от когато и да било, изцяло новият Focus е разработен от нулата, за да предостави най-вдъхновяващото, интуитивно и възнаграждаващо управление за водачите и преживяване за пътниците от който и да е компактен семеен автомобил в Европа.

Focus представя нова философия на дизайна с фокус върху човека, която съчетава емоционален екстериорен стил и водеща в класа аеродинамика и предлага по-просторен интериор в комбинация с висококачествени материали и майсторска изработка.

Най-усъвършенстваната гама от технологии в помощ на водача, предлагана някога на клиентите на Ford, позволява интуитивно, намаляващо стреса и рафинирано усещане зад волана. Модерните технологии включват:

  • Адаптивен круиз контрол, сега подобрен със система Stop & Go, Разпознаване на пътните знаци за скорост и Придържане в средата на пътното платно за безпроблемно справяне със задръстванията
  • Адаптивните фарове на Ford с новата, базирана на камера функция Прогнозно завиване и Отчитане на пътните знаци, които настройват лъча на фаровете за по-добра видимост, като следят завоите на пътя и, за пръв път в индустрията, пътните знаци
  • Активният паркинг асистент 2, който вече управлява и предавките, газта и спирачките, позволява напълно автоматизирано маневриране с натискането на един бутон
  • Първият за Европа хедъп дисплей на Ford помага на водачите да съсредоточат вниманието си върху пътя отпред
  • Асистент за избягване на препятствия – първата в сегмента технология, която помага на водачите да заобиколят спрял или по-бавно движещ се автомобил, за да избегнат сблъсъци

Гамата двигатели включва оптимизирана версия на многократния световен двигател на годината – 1,0-литровия бензинов EcoBoost и новия 1,5-литров EcoBoost – и двата с функция за деактивиране на един цилиндър при 3-цилиндровите двигатели, въведена за първи път в индустрията от Ford. Новите дизелови 1,5- и 2,0-литрови EcoBlue двигатели осигуряват върхова икономия на гориво, а новата интелигентна 8-степенна автоматична трансмисия адаптира смяната на предавките спрямо стила на шофиране и се контролира от стилен и ергономичен въртящ се селектор.

Представен във версии с 4 и 5 врати, и комби, най-разнообразната гама на Focus досега се предлага в ексклузивни версии, които отговарят на широкия спектър от изисквания на клиентите на компактни автомобили, включително стилните Focus Trend и Titanium, спортния Focus ST-Line, премиум версията Focus Vignale и първия кросоувър Focus Active.

Енергичен и отзивчив

Изцяло новото усъвършенствано шаси, подпомогнато от модерните технологии за шофиране, осигурява водещо в класа, енергично, завладяващо и възнаграждаващо пътно поведение за клиентите на изцяло новия Focus в комбинация с увеличена рафинираност.

Изцяло новият Focus усъвършенства наследството от революционното първо поколение на модела, с нова изолирана подрама за конфигурацията на задното окачване с късо/дълго рамо (SLA), която оптимизира както комфорта, така и реакциите на автомобила към командите на водача.

Системата SLA предоставя желания баланс на плавно преодоляване на големи неравности между предницата и задницата за по-комфортно пътуване. Втулките от смесени материали имат различна твърдост, когато са натоварени в различни посоки – отделяйки подрамата от конструкцията на каросерията за по-добра изолация при малки неравности и подобрени нива на шум, вибрации и твърдост. Уникална геометрия на SLA за комби модификациите на Focus репозиционира амортисьорите, помагайки на автомобила да остане пъргав и отзивчив, дори с пълен багажник, и помага за максимално увеличаване на багажното пространство с по-широк под на багажника.

Предлага се и олекотена конфигурация на задното окачване с торсионна греда, усъвършенствана да осигурява отличителния характер и динамика на пътя, които клиентите очакват от Focus. Усъвършенствана с помощта на същата патентована от Ford технология за пружини с векторно разпределение на силата, която осигурява отзивчиво, завладяващо и забавно пътно поведение на изцяло новата Fiesta ST, конфигурацията с торсионна греда е проектирана да допълва по-леките 1,0-литров EcoBoost и 1,5-литров EcoBlue.

От снижения с 10 мм Focus ST-Line с уникални пружини, амортисьори и стабилизатори до по-високия с над 30 мм Focus Active с уникални предни и задни шарнири, шасито на всяка версия на модела е конструирано да подчертава моментално разпознаваемия характер на Focus.

 

Новите усъвършенствани дизелови EcoBlue двигатели на Ford с турбокомпресори са проектирани да предоставят по-висока мощност, по-голям въртящ момент при ниски обороти в минута и подобрена икономия на гориво и рафинираост за водачи, които шофират на по-дълги разстояния. Новият 1,5-литров EcoBlue се предлага с мощност от 95 к.с. и 120 к.с., като и в двата варианта въртящият момент е 300 Нм. Очакваните CO2 емисии са 91 г/км за версията с 5 врати. 2,0-литровият EcoBlue предлага мощност от 150 к.с., 370 Нм въртящ момент и очаквани CO2 емисии от 112 г/км за версията с 5 врати.

 

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти