Българската Sin Cars представи електромобила L-City у нас

Българската Sin Cars представи електромобила L-City у нас

Българската компания Sin Cars представи своя електромобил за градска среда L-City у нас и спечели втора награда на годишния бал на КРИБ в категория "Иновация". Отличието бе връчено на инж. Росен Даскалов, собственик и управител на компанията.

Електрическите автомобили са бъдещето на автомобилната индустрия и затова проектът на Sin Cars се основава на концепцията за електрическо превозно средство, което е лесно за използване, екологично и лесно за производство. След световната премиера на L-City на Международното автомобилно изложение в Женева през март 2019 г., компанията представя концепцията и моделната гама у нас, както и работещи прототипи на бъдещите серийни автомобили на първия български електрически автомобил.

Конструкцията позволява във всеки един момент да бъде надграждана и променяна динамично без допълнителни инвестиции, в зависимост от различните области на приложение. Пълната автоматизация на контролните елементи ще позволява лесното усъвършенстване в самоуправляващо се превозно средство. Скоростите за придвижване ще бъдат, съответно, лесно регулируеми, като не се предвиждат скорости по-големи от 90 км/ч. - напълно достатъчни за градски условия.

Предвидени за производство са електромобили от следната габаритна гама:

L-City Utlity - Хомологация: М1/N1; макс. 8+1 пътници; минимално тегло: 2500 кг с товар; Електромотор: 15 kW; пробег: мин 100 км - макс – 300 км; батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента;

L-City Sun - Хомологация: М1/N1; електромотор: 15 kW; пробег: мин 100 км - макс – 300 км; батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента; открита до 8 места - минимална полезна маса (общо тегло с товар) 2550 кг; товарен вариант – кабина със затварящи се врати и повдигната товарна платформа;

L-City Carrier - Увеличена платформа за градска мобилност до размера на стандартен бус до 3500 кг – пътнически или товарен; Електромотор: 30 kW; Разстояние: мин 100 км - макс – 300 км; Батерии: 11 kW/h – 30 kw/h в зависимост от нуждите на клиента; купе с възможност за използване на еднакви панели за затваряне на страничното пространство и вратите с многоброини функционалности;

L-City Mega - Увеличена платформа – градски пътнически бус максимум до 36 човека или товарен камион с каросерия отзад открита или закрита на същата база. Електромотор: 2 х 30 kW; пробег: мин 100 км - макс – 300 км; батерии: до 100 kw/h в зависимост от нуждите на клиента.

Всички описани по-горе модификации ще имат възможност за хибридна версия с бензинов или дизелов двигател, задвижващ предната ос и с електрическо задвижване на задната ос. Двете системи ще бъдат напълно автономни и едновременно с това свързани една с друга, като електрическото задвижване ще се използва за придвижване в градските центрове, а двигателят с вътрешно горене ще се използва за движение в крайградските зони.

Основно предимство пред останалите компании в тази област ще е процесът на производство, дефиниран от предвидена за изграждане матрична поточна линия. Процесът на производство, при който човешкият фактор е максимално ограничен, използващ програмируеми роботи за извършване на съответните действия по сглобяване, заваряване и изграждане на цял автомобил ще бъде контролиран от компютъризирана система.

Производството на шасита, части и компоненти ще се извършва в град Русе. Финалният етап от производството, а именно асемблирането, ще се извършва в базата на компанията в Германия заради ниските транспортни разходи на основните компоненти, произвеждани и закупувани от там, а именно батерии, електромотори, трансмисии и други компоненти.

Продуктът е насочен основно за европейските пазари и големите мегаполиси, където в зелените градски центрове вече има сериозни рестрикции за дизелови и бензинови автомобили, неудовлетворяващи емисионните норми Евро 6. Следващата точка за сглобяване ще бъде в базата в Ковънтри.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти