Honda влезе в световния топ 20 на Best Global Brands

Honda влезе в световния топ 20 на Best Global Brands

Марката Honda влезе в световния топ 20 в последното проучване на Interbrand и се нареди на 20-а позиция сред най-стойностните брандове в световен мащаб. Организацията, направила класирането, определи цената й в размер на 22.696 милиарда долара.

"Напредъкът на Honda утвърждава влиянието, което имаме на пазара", заяви Филип Рос, старши вицепрезидент от Honda Motor Europe. "Разнообразната гама от нови продукти, като започнем от екологичния Clarity Fuel Cell с нулеви вредни емисии, та чак до рекордьора на "Нюрбургринг" Honda Civic Type R, показва огромното значение, което имат напредничавите технологии на марката Honda. Обявената наскоро стратегия за електрическото ни бъдеще ще ни донесе още по-голям прогрес, особено след пускането на нови електромобили на пазара от 2018-а година", добави още той.

Това признание е следствие от редицата ключови постижения на компанията през 2016 година, както и от многото новости, обявени от нея през тази.

На последното издание на франкфуртския автомобилен салон Honda потвърди, че електрическите технологии ще станат част от всеки нов модел, който марката ще лансира в Европа. Такова бе изявлението на Такахиро Хачиго, президент на Honda Motor Company, направено при предствянето на новия концептуален автомобил Urban EV Concept. Прототипът показва насоките за нов сериен електрически модел на марката, който идва в Европа от 2019 г.

Interbrand провежда проучването си Best Global Brands  за 18-а поредна година. То анализира доколко силата на дадена марка предопределя успеха на компанията, като фокусът е върху представянето на продуктите и услугите й от финансова гледна точка, въздействието на бранда при решение за покупка и цялостната стабилност.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти