Jaguar F-Type еволюира

Jaguar F-Type еволюира

Вече известен като модела на Jaguar с най-големи динамични възможности, фокусиран върху представянето, спортният F-TYPE продължава да еволюира със свеж външен вид и свръхмодерна информационно-развлекателна система. 

От лансирането си през 2012 г., изцяло алуминиевият двуместен автомобил на Jaguar твърдо се е установил като най-продавания спортен автомобил в сегмента си на родния си пазар и е спечелил почти 160 награди по света. Несравнимият баланс между съблазнителен дизайн, зашеметяващи показатели и изключителна динамика винаги е правел F-TYPE уникален в гама, която постепенно е започнала да включва каросерии тип купе, механични трансмисии и интелигентно задвижване на всички колела.

Новата серия F-TYPE предлага технологии, още по-фокусирани върху водача, и по-широка гама модели от всякога, като включва 28 версии - от изчистения F-TYPE с 340 к.с. и задвижване на задните колела до суперавтомобила на Jaguar за всякакви климатични условия F-TYPE SVR с 320 км/ч и задвижване на всички колела.

Jaguar F-Type еволюира 

Вече всеки F-TYPE е оборудван с информационно-развлекателната система Touch Pro. "Супер бързите й реакции, интуитивното управление като при таблет, интелигентните навигационни функции като Share ETA и онлайн услугите като информация за трафика и метеорологична прогноза в реално време правят всяко пътуване по-удовлетворяващо и предоставят изобилие от информация на разположение на водача", обясняват от Jaguar.

Награждаваният дизайн на F-TYPE е по-мощен и фокусиран, с по-ясно визуално разграничение, благодарение на специфична за модела предна броня. Full LED предни фарове още повече усилват визуалната привлекателности спомагат за подобряване на безопасността и комфорта на водача.

Добрият дизайн на спортен автомобил взема предвид пропорциите и изчистеността. Най-предизвикателният елемент на процеса за дизайнерите е да се фокусират върху и поддържат вълнуващ силует, който обещава динамика. За F-TYPE, моделна година 2018, разгледахме как можем да доусъвършенстваме ключови детайли, така че да внесем още повече яснота за целта на цялостния дизайн – за водача, пътниците и страничните наблюдатели.

Иън Калъм, Директор Дизайн на Jaguar

Прибавянето на олекотени издължени седалки и нови хромирани и алуминиеви покрития усилват усещането за интериор с фокус върху водача и перфектно допълват усъвършенстваните цветови схеми, включващи кожената опция в цвят Siena Tan, която вече е налична за цялата гама.

За да отбележат представянето на новата гама F-TYPE Jaguar са разработили ексклузивния модел 400 SPORT, който ще се продава в цял свят, но само за една година. Мощността на новата версия с 400 к.с. на 3,0-литровия двигател V6 с компресор суперчарджър се допълва от подобрено шаси, включващо спирачната система Super Performance, системата Програмируема динамика и 20-инчови джанти с уникално покритие в цвят Dark Satin Grey.

Отличителни емблеми 400 SPORT в цвят Yellow и Dark Satin Grey в задната част на автомобила и на предния сплитер загатват за допълнителната мощност, скрита под издутия преден капак и перфектно допълват избора на боята металик в цвят Indus Silver, Santorini Black и Yulong White. Елементите на интериорния дизайн включват надпис 400 SPORT на централната конзола, волана, праговете на вратите и бродираните подглавници. Из цялото купе има контрастиращи шевове в цвят Yellow.

Jaguar F-Type еволюира 

Моделът R-Dynamic е нов в основната гама. Тази спецификация е налична с версиите с 340 и 380 к.с. на двигателя V6 с компресор суперчарджър, разширявайки избора на клиента, и се отличава с 19- и 20-инчови алуминиеви джанти и отвори на предната броня с рамки в цвят GlossBlack. Отличителното покритие в цвят GlossBlack е нанесено и на предния сплитер, въздуховодите на предния капак, страничните прагове и задния дифузьор.

Към всеобхватната гама системи в помощ на водача на F-TYPE се включва и полуавтоматична функция в помощ на паркирането, която прави успоредното паркиране дори в най-тесни пространства по-бързо и лесно. Когато минете покрай потенциално паркомясто, ултразвуковите сензори за паркиране на автомобила измерват дължината му. Ако е подходящо, системата поема контрол над управлението: всичко, което водачът трябва да направи, е да натисне един бутон, да включи на задна предавка и да контролира подаването на газ и спирачките. Системата също така ще насочва автомобила при излизане от паркомястото.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти