Sportal.bg
Използвай App-а за
по-добро усещане
Отвори

Мо Фара беше заменен като рекламно лице от плувец и хокеистка

Мо Фара беше заменен като рекламно лице от плувец и хокеистка

Дългогодишното партньорство между Quorn`s и Мо Фара приключи и марката се насочи към Адам Пийти и Кейт Ричардсън-Уолш. Носителят четири златни олимпийски медала на 5000 и 10 000 метра беше рекламно лице на Quorm в продължение на 3 години, като в този период статистиката сочи, че е помогнал за увеличение на продажбите със 17 процента. Раздялата между Фара и Quorn беше описана като "естествен край на успешно партньорство".

Новите рекламни кампании на марката бяха представени от плувеца Адам Пийти и капитанката на женския отбор по хокей на трева Кейт Ричардсън-Уолш, олимпийски шампиони за Великобритания. 
 

Последвайте каналите ни в:

Още от Лека атлетика

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти