Harley-Davidson София показа новото си Big Twin сърце

Harley-Davidson София показа новото си Big Twin сърце

На специално събитие в събота официалният представител на Harley-Davidson за България представи новия двигател, наречен Milwaukee-Eight. В интервю за Sportal Атанас Василев разказа за последното попълнение от гамата на Harley и обясни какво да очакваме през 2017 година.

Milwaukee-Eight, деветият от семейството на емблематичните за компанията двигатели Big Twin, осигурява по-голяма мощност и едно още по-вълнуващо изживяване от карането на мотоциклет както за водачите, така и пътниците, запазвайки традиционния външен вид звук и усещане на своите предшественици. Двигателят Milwaukee-Eight е с изцяло нова концепция за дизайн. Предлага по-добра реакция при подаване на газ, по-голяма предавателна мощност, по-чист звук, повишена икономия на гориво, по-гладко каране и още повече от автентичното усещане, което мотоциклетистите очакват от туринг двигател на Harley-Davidson.

Новият Milwaukee-Eight двигател ще бъде сърцето на всеки един туринг мотоциклет, както и на Trike сериите на Harley-Davidson за 2017. Двигателите Milwaukee-Eight се произвежда в две модификации и три разновидности:

- Milwaukee-Eight 107 (107 CID, 1745cc), който се отличава с прецизно маслено охлаждане за моделите Street Glide® Special, Road Glide Special®, Road King®/Road King® Classic и Freewheeler®.

- Twin-CooledTM Milwaukee-Eight 107 (107 CID, 1745cc), с водно-въздушно охлаждане. Той е за моделите Ultra Limited/Ultra Limited Low, Road Glide® Ultra и Tri Glide® Ultra.

- Twin-Cooled Milwaukee-Eight 114 (114 CID,1870cc), с водно-въздушно охлаждане за моделите CVOTM Limited и CVOTM Street Glide®.

Harley-Davidson София представиха новия двигател MILWAUKEE-EIGHT 

Повече мощност
Всеки двигател Milwaukee-Eight произвежда по-голям въртящ момент от този , който заменя при туринг моделите (варира според модела). В допълнение към увеличения работен обем, двигателят Milwaukee-Eight се характерезира с по-висок коефициент на компресия и четири клапана на цлиндър с 50% по-добър поток на въздух на входа и изхода. Клапанната хлабина се настройва фабрично доживот. Двата отвора за свещи на всеки цилиндър допринасят за по-бързо запалване. Единичният разпределителен вал с верижно задвижване е по-лек, по-опростен механично и създава по-малко триене и шум.

"Двигателят Milwaukee-Eight запазва класическата конструкция на 45-градусовия модел V-Twin на Harley-Davidson", казва Алекс Бозмовски, главният инженер по двигателни системи, който е водил развойния екип. "Той също така запазва и характеристиката на мощността, което е истинското наследство на модела Big Twin на Harley Davidson: силен въртящ момент при ниските обороти с широка, равна крива на мощността през средните, което е идеално за ездач на туринг модел."

Harley-Davidson София представиха новия двигател MILWAUKEE-EIGHT 

По-бързо ускорение
Двигателят Milwaukee-Eight е същият на тегло и размери като своите предшественици, а повишената му мощност допринася за по-добро ускорение на мотоциклетите.
- Milwaukee-EightTM 107 има по-голямо ускорение в сравнение с модела Twin Cam High Output 103.
- Milwaukee-EightTM 114 ускорява по-бързо от 0 - 60 и по-бързо от 60 - 80, отколкото Twin Cam 110TM.

Подобрена икономия
Ефективността, която е постигната при въздушния поток и запалването на двигателя Milwaukee-Eight, включителното употребата на две свещи на цилиндър, допринася за по-висока икономия на гориво, в зависимост от работния обем и модела както и от съответстващото увеличение на серията.

Управление на загряването
Всеки един двигател Milwaukee-Eight се характеризира с прецизна стратегия за охлаждане, базирана на специфичните нужди на модела мотоциклет, използвайки насочен приток на масло или охлаждаща течност около най-горещите зони на цилиндровите глави. Нов датчик за детонации за всеки цилиндър позволява по-прецизен контрол на времевата синхронизация. Задната изпускателна тръба е с променена позиция, а изпускателният катализатор е преместен, за да се изведе нагряването далеч от пасажера. Оборотите на празен ход са намалени от 1000 на 850.

Редуцирани вибрации
Монтираният върху гумени тампони Milwaukee-Eight разполага с вътрешен балансиращ вал, който елиминира 75% от първичните вибрациите при празен ход, предоставяйки едно още по-добро усещане и по-голямо удобство за ездача и пътника, като в същото време запазва класическия характер на двигателите Harley V-Twin.

По-богата тоналност на ауспуховата система
По-леките клапани, единичният разпределителен вал, оптимизираната конструкция на капаците и подобрените компоненти на трансмисията елиминират механичния двигателен шум. Смукателната система и въздушният филтър на двигателя са проектирани, така че да намалят звука като в същото време осигуряват максимален приток на въздух. В резултат на това, новият двигател Milwaukee-Eight е механично по-тих, позволявайки по-богата тоналност на ауспуха. Успоредно с това той отговаря на всички глобални стандарти за шум и емисии, позволявайки непогрешимия грохот на ауспуха да резонира.

Подобрено зареждане
Зарядната система на двигателя Milwaukee-Eight доставя 50% повече заряд към акумулатора при празен ход, за да поддържа по-добре нуждите от мощност за допълнително осветление, работата на аудио- и нагревателната система и другите аксесоари.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти