До последно работят по трасетата на рали България

До последно работят по трасетата на рали България

Част от проблемните места по скоростните етапи на 47-ото рали България останаха неремонтирани в предварително определените от домакините срокове заради празничните дни и валежите преди това. Така забавянето от края на миналата седмица и началото на тази сега се компенсира със спешно запълване на отворените от дъжда дупки по етапите.

Само вчера на оспорвания от състезателите 9-километров преход от финала на 4-ата отсечка (Сини рид 2, 7.84 км) вчера вечерта беше засипан с 240 т. фрезован асфалт, така че преминаването на колоната да бъде улеснено максимално.

Също до късно вечерта се е работило и по най-дългата отсечка -30-клометровата Солник, по която има места, на които са работели екипи, покривайки дупките с асфалт, като се използват нови в технологично отношение машини под налягане.

Междувременно рали България остана без втория си международен участник - сръбските състезатели Ненад Вицентич/Наташа Тонгуз (Рено Клио RS). Сърбите, както и други два български автомобила - Пежо-то на Филип Игов/Радко Петров и Хонда-та на Искрен Веселинов/Пламен Пантелеев отказаха участие заради технически проблеми с автомобилите си.
В същото време екипажът Николай Златков/Петко Манолов (Субару Импреза STi) вчера вечерта върнаха своето устройство GPS и се отказаха да стартират в рали България с мотивите, че този формат на състезанието не допада на екипажа на Проспийд.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти