›› Анкета

Може ли Ботас да победи Хамилтън още този сезон?

›› Булевард

Канят ас на Юве да пее на Евровизия

Защитникът на Ювентус Дани Алвеш бе поканен да участва в конкурса Евровизия, който ще се проведе в Украйна в периода 9-13 май. Бразилецът получил предложението лично от представителя на Италия Франческо Габани, който е ...

Виж още

Формула 1

Хорнер: Ред Бул никога не са доминирали във Ф1 колкото Мерцедес

20 март 2015 | 13:43
Хорнер: Ред Бул никога не са доминирали във Ф1 колкото Мерцедес
Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че сегашната доминация на Мерцедес във Формула 1 е много по-голяма от тази на Ред Бул някога. Тимът от Милтън Кийнс спечели четири поредни световни титли с пилота си Себастиан Фетел, но след промените в правилника най-силни излязоха Мерцедес и така победната серия на Ред Бул бе спряна.

Сега новите шампиони са Сребърните стрели, които тази година ще се борят за втора титла и шансовете им са големи. Хорнер призова ФИА да предприеме действия срещу тях, защото според него предимството на Мерцедес пред останалите отбори е твърде голямо и то няма да се стопи скоро. Запитан дали не намира ирония в това, че един някога доминирал отбор в момента настоява за равностойност, Хорнер обясни:

"Разбирам, но ние никога не сме доминирали на нивото, което виждаме сега от тях. Дори не бяхме близо. Във всеки момент, в който демонстрирахме предимство, правилата се променяха и ние трябваше да се пригодим към тях. Трябваше да се адаптираме непрестанно, първо имаше зареждане с гориво, после нямаше, имаше двоен дифузьор, после нямаше...какво ли не. Ако ФИА не се намеси по същия начин, ще гледаме една много разтеглена колона".

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 2004

Добави коментар ›› Коментари (7)

Think
(Гост)
7
отговор
25 март 2015 | 16:23

Най-елементарно казано. Като си подписал ощетяващ те договор, който те обвързва за дълги години си си виноен само и единствено ти. Хорнер и компания да си вземат поука и никога повече да не се обвързват за дълги години, да изпълняват конкретни правила и регулации, след като искат постоянни промени ... Искаш ябълка, ама подписваш договор, че 5 години ще ядеш само бабабни ... Кой ти е виновен ?!?! Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

леле
(Гост)
6
отговор
21 март 2015 | 14:04

Абе що не фанеш да се гръмнеш!!!Тъпанар!!! Прахосмукачките ред бул като беха недостижими,тогава що не се изцепихте,че трябва да се "самопонижите",а сега бълваш селски упреци към по добрите от вас-Прахомукачките.... Рейтинг: 0 0

...
(Гост)
5
отговор
25 март 2015 | 16:22

БРД, никой не твърди, че е интересно да се гледа как Мерцедес нямат стигане, но заключения, че убивали спорта и т.н. са нелепи. Отборите, които вместо да правят всичко, за да измислят поне толкова добри неща, като тези на Мерцедес, оправдават слабостите си с това, че видиш ли Мерцедес били по-мощни. Маса, когото принципно уважавам, защото ако дори не на пистата, то извън нея е със сигурност мъжкар, да каже, че Мерцедес им давали по-слаби двигатели... е това е абсурдно. Отборите и доставчиците сключват договори, а в този спорт със сигурност договорите са дебели като Библията, изключено е да се допусне такава възможност. За това и това мнение си е само на Маса, не на Уилямс, нито пък на друг клиентски отбор. Ако всичко беше до двигателя, защо Уилямс също изостават от Мерцедес? Просто "немците" освен силният двигател имат и силно шаси и аеродинамика, освен това нееднократно и през миналият сезон се обясняваше, че за разлика от другите доставчици на двигатели Мерцедес оставят периферията да си я правят отборите. Те самите си проектират всичко като комплект, конкретният двигател е такъв, заради характеристиките на шасито, аеродинамиката, софтуерта, окачването и т.н. и обратно всичко е проектирано така, за да работи по най-добрият начин с именно тези компоненти. Останалите нагласят или двигателя към останалото, или всичко - към двигателя, но това ги ограничава първо във времето, второ в предпочитанията, които има и отбора и пилотите. Така че е напълно нормално клиентските отбори да не могат да изсмучат толкова от двигателя, колкото заводският отбор. А Ред Бул като ореваха света, заради тия пусти по-мощни двигатели случайно пропускат факта, че двигателите на Мерцедес бяха по-мощни и докато Фетел доминираше, но тогава на тях това не им бъркаше в очите. Защо тогава не искаха от ФИА да изравнят мощностите, а сега искат? Да тогава променяха много правилата, но тогава беше едва началото на хибридните технологии във Ф1 и правилата често бяха тълкувани много широко, за това и повечето от промените бяха реално не заради доминацията на Ред Бул, а защото имаше спорове дали конструираното от Ред Бул е съгласно правилника. Стига говориха за двойните дифузьори, защото в аеродинамиката едно решение може да бъде приложено много бързо, до колкото помня, преди забраната, другите отбори съумяха доста бързо също да се снабдят с двойни дифузьори. Двигателите не може от днес за вчера да станат изведнъж по-мощни и по надеждни. А и не забравяйте, че през миналият сезон имаше една промяна в правилата, която случайно засегна най-много точно Мерцедесм но те не реваха, това беше промяната в предните окачвания. Ред Бул изброяват редица промени, които целили да не са толкова пред останалите, еми за един сезон, даже за половин, през миналата година и имаше същото нещо в посока Мерцедес, ако те доминират 4 поредни години, ще се натрупат промени, целящи забавянето им. Не е интересно да ги гледаме толкова пред останалите, но да си припомним поредиците от победи на Фетел, тогава не изглеждаше ли всичко предрешено? И тогава нямаше особена интрига. Рейтинг: 6 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

bbb
(Гост)
4
отговор
25 март 2015 | 16:21

Принципно съм против рестриктивните правила, но Хорнер има право. Ред Бул доминираха но по тяхно време постоянно се променяха правилата в опит да им намалят разликата. При Мерцедес не се вижда подобно нещо. Правилата са едни и същи всички са премерени че Мерцедес нямат достигане и това е. Рейтинг: 5 4

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

BRD
(Гост)
3
отговор
21 март 2015 | 16:08

Е добре де,в крайна сметка кефи ли ви туй дет го гледате?То е ясно че Мерцедес са направили нещо уникално за момента за което евала.12-13 болида на трасето и то в началото на сезона. Рейтинг: 6 0

Think
(Гост)
2
отговор
25 март 2015 | 16:20

В крайна сметка кой ви би по главата да подписвате договр, с който се задължавате да приемете правилата за турбо ерата за 5 6 години напред ?! Мерцедес никога не са подписвали обвързващи договри, че са съгласни да има задължително зареждане с гориво или задължителни двойни дифузьори. Нормално е подобни неща, които никой не се е обвързал с договр, да могат да се променят. Ама когато подпишеш, че си съгласен на определени условия и като не ти изнасят искаш да се променят - това се нарича ПУМИЯРЩИНА !!! Рейтинг: 9 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Think
(Гост)
1
отговор
25 март 2015 | 16:20

Кристиян Хорнер май тотално забравя, че Фетел през 2013 година спечели 10 поредни състезания, а в 2010 и 2011 година спечелиха над 90% от пол позициите. Също така РедБул имат повече победи, подиуми и пол позиции спрямо участията си във Формула 1 от Мерцедес !!! Преди да започне да дарънка подобни глупости, да вземе първо да види рекордите в Ф1 ... невеж кретен ... Рейтинг: 10 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

›› новини

›› новини

Ню Орлиънс загуби от Хюстън, въпреки отличната игра на Демаркъс Казънс
24 февруари 2017 | 10:20
Феновете на Пирин се организират за Монтана
24 февруари 2017 | 10:06
Футболният свят е в шок от уволнението на Раниери
Пуснаха в продажба билетите за Лудогорец - Верея
24 февруари 2017 | 10:06
Марек представи четирима
24 февруари 2017 | 10:00
Поморие вади най-доброто срещу Септември (Сф)
24 февруари 2017 | 09:52
Филип Форсберг с хеттрик във втори пореден мач на Нешвил
24 февруари 2017 | 09:47
Венецуелец стана за смях на световното по ски бягане (видео)
Спартак (Плевен) преди мача в "Надежда": Готови сме
24 февруари 2017 | 09:47
Барселона и Везенков сложиха край на лошата серия в Евролигата (видео)
24 февруари 2017 | 09:30

›› Булевард

Гаджето на Гришо отново без бельо на парти (галерия)
23 февруари 2017
Никол Шерцингер "инжектира" огромна доза сексапил на афтър партито след наградите "Брит", които бяха раздадени снощи в ...
Ирина Шейк се вдетини покрай бременността 23 февруари 2017 | 15:20
Гришо: Ако направят филм за мен, искам да ме изиграе... 23 февруари 2017 | 15:10
Канят ас на Юве да пее на Евровизия 24 февруари 2017 | 08:50

›› Волейбол

Фантастичен Супер Бобо заби 43 точки и класира Кифисиас на полуфинал за Купата на Гърция
23 февруари 2017
Българският волейболист Боян Йорданов продължава да прави истински чудеса на игрището. В рамките само на няколко месеца ...
Марица без изненада и срещу Казанлък (видео) 23 февруари 2017 | 20:35
Петър Шопов: Загубихме, защото не се възползвахме от ситуациите си (видео) 22 февруари 2017 | 23:02
Владимир Николов: Феновете с бомби не са добре дошли 24 февруари 2017 | 05:50

›› Баскетбол

Баскет и футбол се събират в Стара Загора
22 февруари 2017
Футболистите и треньорският щаб на Берое получиха специални покани от баскетболния тим за предстоящия мач с Фени. ...
Барселона и Везенков сложиха край на лошата серия в Евролигата (видео) 24 февруари 2017 | 09:30
Дечев остава начело на Лукойл Академик 23 февруари 2017 | 15:37
Берое развали безгрешната си серия в Балканската лига 23 февруари 2017 | 20:49
							
						

Формула 1

График на уикенда

Ф1 коментар: Фетел подцени предизвикателството ... 08 февруари 2017
Днес Себастиан Фетел се намира в най-тежкия период от кариерата си. До последната си година в Ред Бул той успя да се измъкне от надвисналата над него сянка на новия Шумахер (в Германия медиите го наричаха "бейби Шуми"), ...
Ален Прост поема нова роля в Рено и се връща във ... 22 февруари 2017
Четирикратният световен шампион Ален Прост ще е специален съветник на заводския отбор Рено във Формула 1 през сезон 2017, стана ясно вчера по време на представянето на болида им. Бившият пилот и отборен шеф ще ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал