›› Анкета

Кой ще спечели Гран При на Сингапур?

›› Булевард

Анчелоти си знае мярката на "Октоберфест"-а

Наставникът на Байерн (Мюнхен) Карло Анчелоти е предпазлив с халба в ръка и не иска да изпада в деликатна ситуация. Вчера италианецът посети започналия в града "Октоберфест", но не се отдаде на запой. "Засега две бири ...

Виж още

Формула 1

Хамилтън: Фетел побеждаваше четири години, но не трябваше да се бори с Уебър

18 март 2015 | 13:36
Хамилтън: Фетел побеждаваше четири години, но не трябваше да се бори с Уебър

Люис Хамилтън продължи доминацията на Мерцедес от миналата година с победа при откриването на сезон 2015 в Гран при на Австралия. Повечето конкуренти на германския тим, начело с Ред Бул, поискаха изравняване на мощността на двигателите, за да имат шанс да се борят за титлата.

Според Хамилтън бившият пилот на Ред Бул Себастиан Фетел е правил същото, но в продължение на четири години, и то без да се налага да се бори със съотборника си Марк Уебър.

"Докато стояхме заедно със Себастиан Фетел след финала на Гран при на Австралия, му казах: Себастиан, ти правеше същото в продължение на четири години. Ти също ни побеждаваше с 30 секунди преднина. Сега знам как си се чувствал тогава", сподели Хамилтън.

"По онова време обаче Фетел нямаше съотборник, който да го притиска през цялото време. Той не трябваше да се бори с Уебър, а Нико Розберг прави всичко по силите си, за да ме победи. Той е изключително силен съперник", завърши британецът.

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

ДИМИТЪР ПУНЕВ
редактор - отдел "Спорт"
Прочетена 3270

Добави коментар ›› Коментари (14)

злетак
(Гост)
14
отговор
19 март 2015 | 20:29

и какво значение има защо са били по бързи в случая само да обясниш? Рейтинг: 0 1

kay_
(Гост)
13
отговор
19 март 2015 | 12:31

Стефчо, двигателя си е част от целия пакет. Не виждам защо РБ, Ферари, Хонда трябва да са недоволни. Говорех за пилотска двойка бореща се за титла, в която няма Н1 и Н2. Иначе Алонсо и Хам....донякъде. Там ми е доста тъмна индия, понеже и двамата бяха с претенции. Иначе Хам и Бътан - определено НЕ. Дженсън беше казал 2012, че чак тогава отбора гослуша. За Розберг говоря иначе. Вярно малко е по агресивен при защита, но чак отвратителен пилот...не мисля. Сподели защо мислиш така. Клинси - много се засмях на единия ти коментар.хахах Последно време съм затрупан от работа и пиша много на бързо от където идват и многото правописни грешки, естествено това не оправнадава дупките ми в правописа и пунктуацията, но допринася за повече грешки :) Насич - сайта на Ферари е мн хубав, аз вече ти казах за официалния. Потресен съм, толкова неща от преди липсват, че ме е яд. Особенно, че няма Конвърт то иор локал тайм :( Това за финландците го казах на майтап :) Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

nasich
фен на: ---
12
отговор
19 март 2015 | 20:29

БТВ предната седмица бях доста възмутена от новия дизайна на официалната страница на Ф1 и това, че трябва да си плащаш за повечето екстри, така че смятам за справедливо сега да похваля новата, подобрена визия на официалния сайт на Ферари. Страшно иновативен, раздвижен, с много снимков и видео материал, интервюта и последни новини. Препоръчвам ви да видите тяхната гледна точка за ГП на Австралия ( Our point of view on Australian race) - много забавна и пленителна с тези преливащи една в други снимки, а има и една страхотна графика, с която лесно всеки може да проследи как е протекло състезанието. Впечатлена съм от огромната трансформация! Щях да забравя - в кратката информация за пилотите има интересни и слабо известни факти за тях (или поне аз не знаех, че в цивилния си живот Кими предпочита автоматик, а Себ е катерил Везувий). Рейтинг: 2 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Стефан
(Гост)
11
отговор
19 март 2015 | 14:51

Проблемът тука е, че редбула през годините на доминацията им печелиха с добрата изработка и дизайн на колата си, тъй като тогава водещ фактор беше аеродинамиката. Сега водеща роля има двигателя, или по-скоро неговата мощност и това дава една страхотна база на мерджаните да изградят много силна кола(както и правят), докато редбул не могат. От тука идва тяхното недоволство-един вид те с много труд са си спечелили титлите(което е вярно), а мерджаните печелят заради двигателите. Донякъде са прави, но не бива да забравяме, че има много други коли с двигател мерцедес, които са дори и зад редбулите. Така че това само показва колко добра работа върши отборът мерцедес, за да има такава кола. И от тук идва гневната реакция на волф, защото не е справедливо спрямо тях, но донякъде и редбул имат право, защото както се казва до вчера печелиха титли, а днеска се борят да влезат в топ 10 и завършват обиколка назад и те не могат да направят нищо по въпроса. Колкото и гениална кола да построят от РБ няма как да предизвикат мерджаните. В крайна сметка тази огромна преднина ни дава възможност да гледаме страхотна борба между съотборници, които биват третирани наравно(някой отдолу спомена, че не са равни-в Жестока грешка е). И не е само 07/08, когато имаме подобен случай. Хамилтън и алонсо се съзтезаваха г/д наравно. Хамилтън и бътън също и още сумати-само ако сега се погледне колната ще могат да се извадят 5-6 отбора, където няма фаворизиране. Ако кай под "нико" има предвид росберг и има предвид, че росберг е джентълмен, ще трябва да възразя. Доста силно ненавиждам немеца и то не е безпричинно и искрено се радвах, че изпусна титлата миналата година. Примери за липса на колегиалност мога да ти дам безброй и то не само от 2014, а и от доста преди това, така че...след малдонадо той си е най-мръсният пилот в колоната. Рейтинг: 3 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

nasich
фен на: ---
19 март 2015 | 14:53

Четейки спора ви от самото начало си мислех точно за това, че Ред Бул доминираха благодарение на съвършено изпипаната си аеродинамика - елемент от болидите, който може да се променя без особени трудности за всяко състезание. Докато Мерцедес сега размазват всички останали благодарение на мощността на агрегатите си, които по принцип не могат да се развиват по време на сезона, както беше през 2014, но благодарение на недоглеждане в тазгодишния правилник сега могат да се развиват. Подобренията по двигателите не могат да са грандиозни, както им се иска и както им е нужно на повечето отбори - броят им е ограничен в рамките на сезона; разработването им изисква много ресурси, тестове и време; те са ограничени от цялостната концепция на колата в определено пространство, в което няма много място за лавиране и от тази гледна точка всички с основание се оплакват от наистина драстичното предимство на Мерц, което много трудно ще се стопи, защото и Мерц няма да спрат да правят подобрения. Склона съм също да вярвам, че в известна степен немския концерн е имал предварителна, по-подробна информация за новите изисквания към турбо двигателите още преди въвеждането им, което допълнително ги е облагодетелствало. А и не спира да ме измъчва въпроса защо клиентските отбори на Мерцедес не могат да се доближат по-близко до заводския тим - визирам основно Уилямс и Макларън през 2014? Има нещо гнило в Дания (още повече, че им се размина и големия скандал с тайните тестове с Пирели). Рейтинг: 2 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

nasich
фен на: ---
19 март 2015 | 09:06

Май Бърни доста се престара преди години да задържи Мерцедес в спорта, когато те заплашваха да се оттеглят ако не настъпят промени, както в момента Ред Бул (в частност Хелмут Марко) се опитват да изнудва ФИА. За жалост любимият ни спорт се е превърнал по-скоро в бизнес и интересът на зрителя/фена е поставен на последно място. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

klinnsi
(Гост)
10
отговор
19 март 2015 | 20:27

уаау,кай,приятелю,толкова разпален не съм те виждал отдавна!!!чак си се постарал да пишеш без правописни грешки хи-хийй!!! този пич КАКВО и мен ме радва!!не знам дали досега е писал под друг ник но е много свежо!!! виждам,че 3-мата се обединяваме на 100% за много неща,особенно ха-ха!!тъкмо вчера писах,че ред бул в момента бият по мрънкане цялостното творчество на испанеца!!!! Рейтинг: 4 1

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

klinnsi
(Гост)
18 март 2015 | 20:10

особенно за алонсо ха-ха имах предвид,н е знам как съм го изял!!!! Рейтинг: 0 0

фкфккф
(Гост)
9
отговор
19 март 2015 | 20:27

ей черен, ред бул тогава ви биеха не заради шибаните двигатели на рено а със гениалността на Нюи Рейтинг: 0 2

kay_
(Гост)
8
отговор
19 март 2015 | 20:26

Отваряме една тема, на която мога да говоря с часове:) Единствената двойка пилоти, която е в отбор в позиция з атитлата и не е имало фаворитизиране са Маса и Кими 2007/2008. Никой не иска да влага пари в кола, която ще пренебрегва. Избора на пилоти в така да я нарека - модерна Ф1, не е само от опит и качества, а има и финансова страна. Както и да е. Много трудно може да намериш пилоти с еднакъв стил на каране. Колата трябва да се уточни или по стила на каране на единия пилот или в някакъв компенсиращ вариант. Малките неща в поведението на пистата дават предимство на даден пилот. За да си шампион, който ще се запомни (понеже Дженсън не е от тях), трябва да наглееш на пистата и да си страхотно агресивен към всеки един пилот. Примери много мога да дам: Михаел се отнасяше супер агресивно към брат си на пистата. Алонсо мачкаше Маса на и извън пистата. Хокенхайм 2010 направо съсипа Маса. Фетел въпреки заповедите, натисна Марк в Малайзия и си навлече гнева на всички. Тази победа, когато се погледне целия сезон, не беше важна, но за момента не се знаеше. Хамилтън миналия сезон правеше брутални маневри (защитни и атакуващи) към Нико. Това е да си шампион. Трябва да си безапелационен на пистата към всеки и най вече, към съотборика си. Дженталмени на пистата като Нико, Уебър, Бътан, Трули, Фисикела...няма да бъдат запомнени като шампиони. Иначе за Алонсо и аз съм на тов амнение - мрънкало, но ненормално добър на пистата. Хамилтън - мрънка винаги за неща, които и той прави - но си е роден шампион. Фетел - Пилот, който бързо се научи, как се кара умно. Кими и Ботас....те са финландци, това е красноречиво за качествата им и уменията да разговарят :) Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

nasich
фен на: ---
19 март 2015 | 20:25

Е, недей така - тава, че са финландци определено говори достатъчно за пилотските им качества, но докато Кими мрази журналистите и си мрънка под носа, когато трябва да отговаря на тъпите им въпроси, то Ботас е друга бира. Той няма проблеми с тях, винаги се отнася с нужното внимание към въпросите им и достатъчно обстоятелствено им отговаря, като при това има много добър, разбираем английски. Рейтинг: 1 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

KAKVO?
(Гост)
7
отговор
19 март 2015 | 20:24

Да, общо взето теориите почти си препокриват, с малки разминавания, но е нормално. Аз лично съм фен на Уилямс и най-накрая живнах миналата година, яд ме е само, че Маса хич не ми допада като пилот, ама това да ми е проблемът, нали имат Валтери :D. По принцип съм доста критичен към някои неща, но свършената работа, си е свършена работа. Жалко, че вече почти не можем да оценим и сравним класата на пилотите, заради тоталната доминация на даден отбор, но това не може да ми отнеме желанието да следя и да се интересувам от спорта. Наглото испанче примерно е много нелицеприятно за слушане, но доста приятно за наблюдаване, не може да му се отрече. Фетел пък е тарикат, за което му правя евала. Не дрънка много много, а накрая си покрива голяма част от изискванията към него. Хамилтън е комплексар и също много нагъл, но отново много приятен за гледане в повечето моменти. Искрено ми се искаше Нико да спечели миналата година, ама никой не ме пита мене. "Политиката" на Булите също не ми допада. За к'во са ти двама пилоти, като ще режеш главата на единия, за сметка на другия? Не е ли по-добре да им дадеш всичко, което можеш и те да си решат битката, както мерджаните симулираха, че правят, въпреки че аз имам една лека теория на конспирациите, ама нека не ставам по-нагъл от Алонсо. Рейтинг: 2 2

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

Think
(Гост)
6
отговор
19 март 2015 | 20:23

Хамилтън само пропуска, че Фетел не трябваше да се бори с много посредствения Уебър, но трябваше да се бори с новака Рикардо, КОЙТО ГО РАЗМАЗА И ГО НАКАРА ДА НАПУСНЕ РЕДБУЛ КАТО МРЪСНО ЖАЛКО КОТЕ !!! Рейтинг: 2 5

sisi boata
(Гост)
19 март 2015 | 20:23

олигофренче,не те знам дали въобще можеш да мислиш но поне чети по внимателно коментарите на момчета,които за разлика от теб имат глави на раменете си!!!!съгласен съм напълно с кай и донякъде с опонента му но спорта за това е интересен,ако всички бяхме фенове на един пилот или отбор става тъпо!!! и себ миналата година се бори почти до средата на сезона с техниката а не с рикардо и когато нещата се нормализираха даниел беше доста напред с точките и ред бул съвсем нормално го подкрепиха!!! Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

kay_
(Гост)
5
отговор
19 март 2015 | 14:40

Виж сега, по принцип Себ е по бърз от Марк. Това и Уебър го е казвал за квалификация " натискаш до ламарината и накрая Себ е по-бърз от теб -0.2" НООО, стратегията на РБ е"Пилот от тяхната школа, който да стане лицето и да полуляризира отбора. За да са РБ толкова силни, са "виновни" Култард и Уебър. Те изградиха този отбор, като връзка между поведението на колата и инженерния екип. Но и Себ допринесе това ниво да се запази и го материализира. Според мен РБ даваха едно рамо на Фетел спрямо Уебър. По същия начин 2014 Фетел се изтърка и е време на новата звезда. Рикардо е напълно готов да е шампион-перфектен пилот. РБ го предпочетоха пред Фетел. За мен това не е грешно - такава име политиката. Но във всеки отбор има гласно или негласно Н1 и Н2. Винаги е било така.:) Примери много Рейтинг: 4 0

Този коментар е твърде голям. Ако искате да го прочетете натиснете тук

›› новини

›› новини

Луис Енрике: Резултатът не е реален
25 септември 2016 | 07:52
Розенборг шампион 5 кръга преди края
25 септември 2016 | 07:26
Бомбен шут на Славиша Йоканович стана хит в социалните мрежи (видео)
Контузия вади Божинов от следващия мач
25 септември 2016 | 06:53
Александра Фейгин завърши на девето място на турнира в Любляна
25 септември 2016 | 06:21
Сари: Понякога губим концентрация
25 септември 2016 | 04:33
Драма без победител в дербито на Истанбул (видео)
25 септември 2016 | 03:50
Чаво Цветков щял да се връща на терена
Венгер: Направихме всичко така, както искахме
25 септември 2016 | 02:46
Алегри: Знаех, че няма да е лесно
25 септември 2016 | 02:10

›› Булевард

Порно звезда обеща много секс: Спечелете Купата! Ще направя всичко за вас (видео)
24 септември 2016
Известната порно звезда от Сърбия Невена Хот обеща безплатен и неограничен секс на играчите на Жарково, но при условие, ...
Неразделни (снимки) 24 септември 2016 | 15:34
Доротея Вирер е наслаждава на последните топли дни в Сардиния 24 септември 2016 | 14:30
Любимата на Серхио Рамос с рекорд, но близо до смъртта в ТВ шоу (видео) 24 септември 2016 | 17:22

›› Волейбол

Перфектна България - 6 от 6 след 3:0 над Румъния
24 септември 2016
Волейболистките от националния отбор на България завършиха по перфектен начин квалификациите за Европейското първенство ...
Цецо Соколов и Велизар Чернокожев с шанс да спечелят Суперкупата на Италия 23 септември 2016 | 18:55
Владимир Николов: Левски не е фаворит за титлата 24 септември 2016 | 13:06
В новия списък на руските хакери: Канчелара, волейболисти и стрелци 24 септември 2016 | 13:14

›› Баскетбол

Близнаците Иванови наливат 300 000 лв. в собствена школа
24 септември 2016
Повече от 300 деца вече са част от новия проект на баскетболиститеПо примера на братя Пулеви баскетболистите Деян и  ...
Гран Канария се разправи с Барселона и грабна Суперкупата на Испания 24 септември 2016 | 22:00
Роберт Гергов за черното тото: Изгоних един от залата, залагат дори на деца 24 септември 2016 | 14:28
Българин на 13 години почва в Реал Мадрид 24 септември 2016 | 15:45
							
						

Формула 1

График на уикенда

Защо Ферари задържа най-големия непукист във ... 26 юли 2016
Кими Райконен е известен с това, че не показва емоции. По време на Гран При на Великобритания обаче той се възползва от момента, за да позлорадства.Малко повече от 24 часа, след като бе обявено, че е подписал нов ...
Новият собственик на Ф1 ще изкара спорта на ... 21 септември 2016
Чейз Кери, новият директор във Формула 1, назначен от Liberty Media, присъстваше на състезанието в Сингапур миналата седмица и заяви, че иска да вдигне спорта до "следващото ниво". Liberty купиха 18.7% дял и дадоха ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал