Гледай на живо

Празненствата във Велико Търново за 100-годишнината на Етър започват с демонстративен женски мач срещу полския Медик

По-добрата Astra

По-добрата Astra

Opel Astra винаги е бил удобен и достъпен като цена хечбек без излишни претенции. Последното поколение на модела промени най-вече последното. Направи го с доста по-атрактивния си дизайн и добър избор от двигатели. Промени се обаче още нещо и то бе появата на истински седан с името Astra.

КРАСИВА ЗАДНИЦА ВМЕСТО ПРИШИТ ДЖОБ НА СТАР ШЛИФЕР

Седанът, или по-добрата Astra, предлага повече от хечбека, а струва същите пари. Субективно е, но също така е по-красива с по-естествената и завършена линия на тавана и багажника след задните врати. Задните й части напомнят повече на малка Insignia и това е комплимент.

 

Досегашните седани на модела, честно казано, стояха като пришит джоб на стар шлифер. Днес това е само спомен. Дизайнът е по-елегантен и като функция от него хармонично добавя практичност от багажника, без да разваля общата визия.

 

БОГАТ ИЗБОР

Astra идва с бензинови и дизелови двигатели с широк диапазон на мощност от 95 до 195 кс. Бензиновите включват 1.4 с мощност от 100 за атмосферния и 120 и 140 кс за турбо двигателите и 1.6-литров със 115 кс при атмосферния вариант и 170 и 180 кс за тези с турбо пълнене. Средният разход варира от 5.5 до 6.8 литра на 100 км пробег.

Дизеловата гама е още по-богата и предлага 1.3, 1.6, 1.7 и 2-литрови "печки". С мощност от 95 за базовия и 195 кс за топ дизеловата версия, те предлагат всичко, от което имаш нужда. Средният разход по официални данни варира от 4 до 5.1 литра за двулитровата 195 кс Astra (все още го няма в седана), което е впечатляващо на фона на мощността, дори в реалния свят да гори литър нагоре.

 

Интериорът предлага същия комфорт като хечбека. Единствената разлика идва от отделното багажно отделение за разлика от по-шумния, отделен само с кора багажник на хеча.

 

ИЗБОР МЕЖДУ КОМФОРТ ИЛИ ПО-СПОРТНО ПОВЕДЕНИЕ

 

Astra Седан стъпва на същата платформа и окачване като останалите версии. Опционалната електронна система FlexRide предлага с едно натискане на бутона избор между комфортно поведение или по-спортно настроено окачване за по-бързо и стабилно минаване през завои без прекомерно накланяне и загуба на сцепление.

 

ПОГЛЕД В МРАКА

В последно време фаровете на колите започнаха да вършат много повече от това да светят в тъмното. Opel Astra вижда забележително добре със своите адаптивни светлини. Подвижните биксенони се адаптират автоматично към променящите се условия пред шофьора.

 

Извършвайки девет функции, те постоянно се грижат да не се изморявате, виждайки с до 90% повече в сравнение с конвенционалните неподвижни предни светлини. По-добрата осветеност през нощта идва без опасност от заслепяване на отсрещните участници в движението, което допълнително подобрява сигурността на пътя.

За нас по-добрата Astra е във версия седан. За останалите от Opel я продават и като хечбек или по-практичното комби.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти