Информационно-справочен колцентър, който ще приема обаждания на седем езика по време на Зимните олимпийски игри, започна работа в Сочи.
Сътрудниците на 24-часовата гореща телефонна линия са готови да консултират всеки жител или гост на олимпийската столица по медицински въпроси, работата на правоохранителните органи, службите за спешна помощ, както и за банкови услуги, туризъм, хотелиерство, търговия на дребно и транспортната инфраструктура.
За работа в колцентъра освен руски език се изисква перфектно владеене на английски, немски, френски, корейски, китайски или японски език. Според предварителните прогнози се очаква на номера на горещата линия да постъпят не по-малко от половин милион позвънявания или средно по около 2000 на ден.
Олимпийският колцентър готов да обработи половин милион позвънявания