›› Бойни спортове

Новият епизод на Youtube поредицата на Макгрегър ви очаква

Бившият шампион в категория „перо” и настоящ в леката категория на UFC – Конър Макгрегър сподели със своите фенове новия епизод от неговата Youtube поредица. В триминутния клип виждаме Конър на път към ...

Виж още

Моторни спортове

БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие

17 април 2013 | 18:44
БАПРА обяви „Алкохолът е лош шофьор” за най-добрата кампания за устойчиво развитие
Това е третата поредна награда за социално-отговорната кампания на „Каменица” АД

София, 17 април 2013 г. Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” получи първо място в категорията „Кампания за устойчиво развитие” в конкурса на Българската асоциация на PR агенциите (БАПРА) – BAPRA Bright Awards. Четвъртото издание на най-престижното PR съревнование у нас се проведе вчера вечерта в столицата и отличи най-успешните, резултатни и иновативни PR кампании за изминалата година.

Социално-отговорната кампания „Алокохолът е лош шофьор” получи първо място в една от най-престижните категории на конкурса – за кампания за устойчиво разитие. Отличието получи Apra Porter Novelli – комуникационната агенция, която от 2012 г. работи за цялостната концепция и комуникация на проекта. Наградата за кампанията именно в тази категория e изключително признание, тъй като основната й цел от самия й старт през 2008 г. е именно тази – да допринася за дългосрочни и устойчиви резултати в сферата на пътната безопасност. Кампанията акцентира върху отговорната консумация на алкохол и основната й цел е чрез превенция да информира обществото за рисковете от шофиране след употреба на алкохол. Основен елемент от кампанията през последните години са т.нар. „алкохолни” очила. Те симулират наличието на определени промили алкохол в кръвта и всеки, който ги тества, разбира в безопасни за себе си условия как алкохолът влияе и променя реакциите му и го прави неспособен да шофира.

Наградата на БАПРА за устойчива кампания за „Алкохолът е лош шофьор” 2012 г. е признание за петото й и най-мащабно издание до момента. Инициативата се проведе в по-голям брой градове, участваха най-много участници – над 5000, с което общата цифра от 2008 г. до момента е над 20 000 души, броят на феновете на страницата на кампанията във Facebook нарастна с над 300%.

През 2012 г. кампанията разшири обхвата на аудиторията си и беше изключително активна към начинаещите шофьори. За да бъде още по-ефективна и да допринесе за дългосрочни резултати и устойчивост, в края на 2012 г. „Каменица” АД направи официално предложение тестовете с „алкохолните” очила да се институционализират и да станат част от обучението на начинаещите водачи. Реализирането на тази идея е сред основните цели на кампанията през 2013 г.

Наградата на BAPRA Bright Awards е третото поред отличие за „Алкохолът е лош шофьор”. В края на миналата година кампанията беше отличена като най-добрата инициатива, организирана от частни компании, от Фондация „Годишни награди за пътна безопасност”, както и със сребърно отличие в Годишните награди за отговорен бизнес на Българския форум на бизнес лидерите. „Алкохолът е лош шофьор” е класирана и сред 5-те най-добри в категорията си за района на EMEA (Европа, Близкия Изток, Африка) на SABRE Awards. Наградите са най-големият форум в света за успешни PR кампании и проекти.

Признанието от BAPRA Bright Awards за устойчива кампания съответства и на основните ценности на „Каменица” АД като част от Molson Coors Brewing Company - водеща глобална пивоварна компания, включена в Индекса за устойчиво развитие на Dow Jones (Dow Jones Sustainability Index) и лидер в класацията в сегмента „Напитки” на индекса.

За кампанията „Алкохолът е лош шофьор”

Кампанията „Алкохолът е лош шофьор” е част от дългосрочната корпоративна политика на „Каменица” АД. Тя акцентира върху една от най-актуалните и чувствителни теми, свързани с пътната безопасност – отговорната консумация на алкохол сред водачите и отговорното им поведение на пътя. Тя е и логично продължение на подписаната от „Каменица” АД през 2007 г. Европейска харта за пътна безопасност. Дружеството е и първата и единствената до момента българска пивоварна компания, приела принципите на документа в своята вътрешнокорпоративна политика. През 2008 г. „Алкохолът е лош шофьор” е оценена като най-добрата кампания за пътна безопасност в страната от тогава действащия комисар по транспорта на ЕС. „Каменица” АД е и единствената пивоварна компания, която произвежда българска безалкохолна марка бира – Каменица Безалкохолна. От началото на тази година посланието и уебсайтът на „Алкохолът е лош шофьор” са изписани върху кена на Каменица Безалкохолна и по този начин компанията е една от първите у нас, която обвързва свой продукт с корпоративната си социална отговорност.

SPORTAL.BG
Спортни новини
Прочетена 628

Коментирай



Няма коментари.


›› новини

›› новини

ЦСКА-София 2 приема Несебър на "Българска армия"
23 февруари 2017 | 11:29
Шмайхел: Голът на чужд терен ни дава надежди
23 февруари 2017 | 11:24
Моуриньо бесен от програмата за ФА Къп
Будапеща се отказа от Олимпиадата през 2024 г.
23 февруари 2017 | 11:24
Aprilia дава повече увереност от Suzuki в MotoGP, смята Еспергаро
23 февруари 2017 | 11:13
Шпанович загря в "Комбанк Арена"
23 февруари 2017 | 11:01
Нефтохимик взе защитник от Миньор Чикаго
23 февруари 2017 | 10:56
Палийски обяви проблемите пред Ботев
Нов китайски консорциум с оферта за закупуването на Саутхамптън
23 февруари 2017 | 10:53
Проф. Лозан Митев: Григор Димитров вдъхновява много млади българи
23 февруари 2017 | 10:44

›› Булевард

Никол Шерцингер се появи на парти в стил Ем Си Хамър
22 февруари 2017
Никол Шерцингер не се страхува да експериментира, когато става дума за мода. И гаджето на Григор Димитров направи точно ...
Животно докара проблем на Бензема 22 февруари 2017 | 14:42
Новият епизод на Youtube поредицата на Макгрегър ви очаква 22 февруари 2017 | 20:48
Съпругата на Новак Джокович го напсува в ефир (видео) 22 февруари 2017 | 16:20

›› Баскетбол

Баскет и футбол се събират в Стара Загора
22 февруари 2017
Футболистите и треньорският щаб на Берое получиха специални покани от баскетболния тим за предстоящия мач с Фени. ...
Прераждането на Везенков като потенциален избор в Драфта 21 февруари 2017 | 14:17
Ръководството на Черно море Тича даде оценка "добър" на отбора 21 февруари 2017 | 09:00
Жените на Берое с нова победа в Адриатическата лига 22 февруари 2017 | 21:41
							
						
MotoGP коментар: какво научихме от тестовете в ... 08 февруари 2017
Три различни конструктора оглавиха трите тестови дни на "Сепанг" миналата седмица. Кейси Стоунър напомни за себе си още през първия ден, но той вече бе започнал работата си там като тестови пилот на Ducati няколко дни ...
Петър Петров пред Sportal.bg: за постигнатото в ... 16 февруари 2017
Доказателство, че големите събития вдъхновяват създаването на нови звезди, Петър Петров е един от малкото мотоциклетисти от страната ни, които стигнаха до най-високото ниво.Той записа името си в историята като донесе ...

Левски | Литекс | "А" Група | "Б" Групи | Национални отбори по футбол | Купа на България | Англия | Испания | Италия | Германия | Франция | Русия | Шампионска лига | Лига Европа | Мачове на живо | Класиране

Съдържанието на този уеб сайт и технологиите, използвани в него, са под закрила на Закона за авторското право и сродните му права. Всички статии, репортажи, интервюта и други текстови, графични и видео материали, публикувани в сайта, са собственост на Агенция Спортал, освен ако изрично е посочено друго. Допуска се публикуване на текстови материали само след писмено съгласие на Агенция Спортал, посочване на източника и добавяне на линк към www.sportal.bg. Използването на графични и видео материали, публикувани в сайта, е строго забранено. Нарушителите ще бъдат санкционирани с цялата строгост на закона.

Този уебсайт е собственост на Sportal Media Group

Sportal.bg is part of the Sportal Media Group network
ЕВРО2016 | Мобилни телефони | Бизнес новини | Лайфстайл | Woman.bg | Men Only | Новини | Shopping.bg Мобилен Портал