На няколко пъти от началото на сезона във Формула 1 Международната автомобилна федерация (ФИА) отхвърли протестите, заведени от отборите на Лотус и Ред Бул относно задното крило на Мерцедес и тяханата DRS система. Лично състезателният директор на ФИА Чарли Уайтинг обясни, че системата не противоречи на нито едно от правилата на Формула 1. С активирането на оригиналния DRS, се отварят въздуховоди в задното крило, които отвеждат въздуха обратно до предното, намалявайки неговата притискателна сила на правите и по-този начин се увеличава максималната скорост. Именно заради нуждата да има въздушен тунел през целия болид, повечето екипи не се наемат да копират системата на Мерцедес.
Вижте повече подробности в следващото видео от къде минава този въздушен тунел и как работи системата:
Анализ: Още за системата супер DRS на Мерцедес