Часове преди финала на конкурса "Спечели обиколката на живота си" на JOHNNIE WALKER на пистата "Силвърстоун" в Англия, напрежението сред участниците се покачва. В четвъртък един от всичките финалисти от цяла Европа ще кара истински болид от Формула 1 на Vodafone McLaren Mercedes, а съвети ще дава Люис Хамилтън. Българските представители Мартин и Валери посетиха супер технологичния център на тима в Уокинг и бяха изправени пред сериозни предизвикателства. На всички участници им бяха направени редица медицински изследвания и обучения за управление на различни автомобили, за да се прецени кой кандидат има най-правилните качества за пилотиране на болида на Хамилтън и Бътън.
Фитнес тестовете затрудниха всички, а най-приятната част бе разходката в модерната сграда и сядането в колата на Макларън за взимане на размери за седалката. Бяха показани голяма част от отделите на екипа и феновете видяха къде и как се създават шампионските болиди на Макларън.
СЛЕДЕТЕ КАКВО СЕ СЛУЧВА С КОНКУРСА НА JOHNNIE WALKER ТУК!
JOHNNIE WALKER® и Формула 1
JOHNNIE WALKER® е уиски номер 1 в света по продажби, консумирано от потребители в близо 200 държави. Още от времето на своя основател, Джон Уокър, напитката е тясно свързана с концепцията за личния успех и развитие. Комбинация от познаване на потребителските нагласи, решителност и търговски нюх дават възможност на три поколения от фамилията Walker да превърнат създаденият през 1820 малък магазин в международен бизнес, който продава стилни и автентични марки уиски, добили статут на икона.
Този прогресивен и иновативен подход продължава и през 21-ви век и през 2005 JOHNNIE WALKER® започва партньорство с отбора Vodafone McLaren Mercedes от Формула 1. Днес JOHNNIE WALKER® е познат като символ на личното развитие и като международна марка, съчетала висок статус, изисканост и динамика. Екипът на Vodafone McLaren Mercedes и Формула 1 съвсем точно отговарят на тези характеристики и дават уникална и вълнуваща платформа за ангажиране на съвременните потребители.
Актуалното портфолио от стилни уискита, спечелили редица награди, включва: RED LABEL®, BLACK LABEL®, GREEN LABELTM, GOLD LABELTM BLUE LABELTM. Взети заедно, те правят 15.4 милиона кашона, продавани годишно, което превръща JOHNNIE WALKER® в най-популярното уиски в света. Формула 1 от своя страна пък е най-гледаният спорт с глобална телевизионна аудитория от над 2.9 милиарда зрители.
Историята на отбора пък бе разказана сред многото трофеи и легендарни коли, които всеки можеше да докосне и види на живо. Най-новият проект на Макларън Груп е производството на супер возилото MP4-12C, направено с ултра модерни техенологии. Този невероятен автомобил е най-новото предизвикателство за компанията.
Допълнителна информация: