Ако проследим внимателно представянето на претендентите за световната титла във Формула 1 ще забележим, че от началото на сезона до сега единствено Роберт Кубица не е допуснал сериозна грешка. Маса бе отчайващ в Австралия и Малайзия, Хамилтън се "изгуби" в търсенето на перфектните настройни за "Сепанг" и Бахрейн, а Кими си тръгна от Монако без точки. В същото време Кубица умело извличаше ПЪЛНИЯ потенциал от иначе по-бавното в сравнение с Макларън и Ферари шаси на БМВ и според мен съвсем заслужено е начело в шампионата при пилотите. Със сигурност Роберт е господин постоянство, но интересно е защо имаше толкова проблеми през цялата минала година, след много силния си дебютен сезон?
Освен, че сега Кубица отново е много бърз, защо на свой ред тази година съотборникът му Ник Хайдфелд не може да се доближи до темпото (особено в квалификационни условия) на поляка? Както се досещатe отговорът изисква внимателен анализ на стиловете на пилотиране отнесени към специфичните качества на всяко шаси. Какво обаче означава стил на пилотиране?
МАТЕРИАЛИТЕ СЕ ПУБЛИКУВАТ ВСЕКИ ВТОРНИК И ПЕТЪК НА formula1.sportal.bg
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта www.formula1.bg